Belevenissen.nl- Logo - Beoordelingen

Belevenissen.nl

76 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.380 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Site waar je lekker eenvoudig doorheen scrolt op zoek naar een leuke belevenis. Echt belevenissen waar je niet zo 1,2,3 aan denkt. Glasblazen… huh? Dat is leuk!! En degene die het als kado kreeg, had precies dezelfde reactie, maar dan in viervoud 😃

ik moet na de bon te hebben gekocht nog zelf contact opnemen via mail met de aanbieder. Dit is nog veel werk voor de persoon aan wie je het kado geeft. Ik had net zo goed direct bij de aanbieder kunnen boeken.Voor het kopen van de bon heb je ook nul inzicht over waar het was en wanneer het mogelijk was.

Beoordelingen voor Belevenissen.nl

Slechte service

Bon al een aantal maanden niet inleverbaar omdat bij aankoop de datums al vol zaten. Had fijn geweest als dit vooraf word aangegeven aangezien het vaak kado word gedaan en dan is het toch leuk is om er snel gebruik van te maken. Wel werd mij aangeboden een duurdere belevenis te boeken en bij te betalen het gaat hier niet om maar €10,00👍. Nu is de oplossing om mijn bon in te wisselen voor een andere belevenis. Dit gaat online ook niet omdat de bon al geactiveerd is. Ook bijzonder dat hier veel positieve reviews staan hoewel dit op trustpilot toch heel anders is.
Antwoord van Belevenissen.nl
Dank voor je bericht. Sinds de aankoop van je cadeaubon t/m vandaag zijn er diverse keren de mogelijkheid geweest om hier een reservering voor te maken. Gelukkig is je cadeaubon nog ruimschoots geldig. Houdt de agenda goed in de gaten. Er komen steeds nieuwe data bij. Wat betreft "duurdere belevenis" hebben we niet aangeboden. We hebben aangegeven dat de bon altijd om te ruilen is voor iets anders. Het kan zo zijn dat je zou moeten bijbetalen als je voor een duurdere belevenis kiest die de waarde van je huidige bon niet dekt.

nog veel werk na kopen bon

4 jul 2023
Beste Lisa, Dank voor je bericht. Wij geven heel duidelijk aan dat we niet de uitvoerende organisatie zijn en dat boeken voor een specifieke dag en/of tijdstip bij ons niet mogelijk is. Alles gaat bij ons d.m.v. een cadeaubon. Desalniettemin wensen we je heel veel plezier met de belevenis!
25 mei 2023
Ik heb een fout gemaakt en wil mn bon ruilen terug voor geld dat kan dus niet! Let op met crossen op circuit heb je maar 1x in de 1,5 maand plek en dit is alleen door de weeks!!!!
Antwoord van Belevenissen.nl
Hi Floor, Dank voor je bericht. Bij ons kun je niet boeken voor een specifieke dag en/of tijdstip. Je cadeaubon is maar liefst 2 jaar geldig! Gedurende de tijd komen er steeds weer nieuwe data bij. Team webcare Belevenissen
15 okt 2023
Ik heb betaald maar geen mail gekregen en ivm weekend kan ik geen contact opnemen, hoop dat het goed gegaan is? mvg Bianca Renkens b.renkens@hotmail.com
16 okt 2023
Hi, In de weekenden zijn wij inderdaad telefonisch niet bereikbaar. We hebben inmiddels e-mail contact met u gehad en de bestelling hebben we nogmaals verstuurd. Team webcare
5 aug 2023
Vragen over de aangeboden belevenissen worden niet beantwoord. Erger Men kan ze zelfs niet stellen
23 aug 2023
Hi, Wij hebben het nagekeken. Er is vanuit uw email adres geen e-mail naar ons verstuurd. Ons email adres is info@belevenissen.nl. Wij zijn per email en telefonisch altijd bereikbaar. Team webcare
20 sep 2023
11 jul 2023
14 jul 2023
HI, Wat is uw feedback en/of wat kunnen we beter doen? Stuur ons gerust een mail naar info@belevenissen.nl onder vermelding van het ordernummer. Team webcare Belevenissen