Belevenissen.nl- Logo - Beoordelingen

Belevenissen.nl

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.388 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Site waar je lekker eenvoudig doorheen scrolt op zoek naar een leuke belevenis. Echt belevenissen waar je niet zo 1,2,3 aan denkt. Glasblazen… huh? Dat is leuk!! En degene die het als kado kreeg, had precies dezelfde reactie, maar dan in viervoud 😃

ik moet na de bon te hebben gekocht nog zelf contact opnemen via mail met de aanbieder. Dit is nog veel werk voor de persoon aan wie je het kado geeft. Ik had net zo goed direct bij de aanbieder kunnen boeken.Voor het kopen van de bon heb je ook nul inzicht over waar het was en wanneer het mogelijk was.

Beoordelingen voor Belevenissen.nl

HP
Henk P.
Nijkerkerveen
11 feb 2024
Ik heb iets besteld en betaald, vervolgens geen reactie meer. Pas na het weekend een reactie gekregen en alsnog de voucher. In het weekend zijn ze niet bereikbaar. Erg vervelend als je net voor het weekend een verjaardagscadeau regelt en er gaat iets mis.
28 aug 2023
We hadden een tegoed van €50,=. Daar wilden we met bijbetaling twee dezelfde belevenissen voor kopen. In de webwinkel was dit niet mogelijk. We hebben de twee belevenissen afzonderlijk moeten kooen.
Antwoord van Belevenissen.nl
28 aug 2023
Dank voor je bericht. Dat is wel degelijk mogelijk. Zoals op de website aangegeven had je het proces 2x moeten herhalen. Mocht je nog hulp nodig hebben dan horen wij uiteraard graag.
6 sep 2023

Kopen gaat goed, service helaas minder

Verkrijgen van de bon ging eenvoudig en proces is helder. Helaas had ik een bon die verlopen was door allerlei omstandigheden en ik vond de geboden oplossing erg mager nadat ik de situatie had uitgelegd. Erg duur 'cadeautje ' nu.
21 nov 2023

Bij betalen

Bij het boeken van de beleving moest ik nogmaals 17,50 bijbetalen. Dat is niet leuk en de bedoeling als je iemand iets kado geeft!
4 jun 2023