Belevenissen.nl- Logo - Beoordelingen

Belevenissen.nl

76 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.380 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Site waar je lekker eenvoudig doorheen scrolt op zoek naar een leuke belevenis. Echt belevenissen waar je niet zo 1,2,3 aan denkt. Glasblazen… huh? Dat is leuk!! En degene die het als kado kreeg, had precies dezelfde reactie, maar dan in viervoud 😃

ik moet na de bon te hebben gekocht nog zelf contact opnemen via mail met de aanbieder. Dit is nog veel werk voor de persoon aan wie je het kado geeft. Ik had net zo goed direct bij de aanbieder kunnen boeken.Voor het kopen van de bon heb je ook nul inzicht over waar het was en wanneer het mogelijk was.

Beoordelingen voor Belevenissen.nl

Duidelijke website met mooie cadeaukaarten. Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen
Ik zocht naar een kado voor een 60 jarige en heb die gevonden
3 mrt 2024
Het gemak. Geen giftcard die per post wordt opgestuurd.
KV
Kitty V.
Poortugaal
Het activeren met de verjaardagsdatum ging wat lastig
Makkelijk en snel geregeld

Huh? Dat is leuk!

Het was eenvoudig om de bestelling te doen. Leuk dat er zoveel keuze is. Ook beviel de prijs goed, hoewel we nog geen gebruik hebben gemaakt van de belevenis. Dus het is natuurlijk nog wel even afwachten hoe de rest gaat verlopen.

Goede service en uitstekende kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met de aankoop , alsook met de vlugge service . Ik zal meer aankopen doen op jullie site , en raad het ook aan andere mensen aan .
24 feb 2024
Simpel te gebruiken website met leuke kadootjes. Levering gelijk binnen.

Eerste keer besteld

Het concept vond ik verwarrend en onduidelijk en dat bleek wel uit mijn eerste bestelling dat niet helemaal goed ging. Gelukkig werd er snel gereageerd op mijn vraag en kwam het toch nog goed.
Makkelijk om te bestellen en met extra vragen kun je bellen.
Leuke uitjes, snel geregeld
14 jan 2024
snelle levering

Goed idee

Had niet in één keer mijn bestelling binnen, maar na een mailtje was het vlot opgelost.
Wat mijn contact met Cor heel was zeer prettig !!! Altijd snelle reactie !
Alles was perfect, dus daarom perfect
Makkelijk te bestellen