vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nl

2.745 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.339 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2021
vanbeekart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jul 2023
Het allerfijnste is dat er regelmatig acties zijn, omdat dat een beetje lucht geeft aan de hoge kosten die je als zelfstandig kunstenaar hebt. Gaan jullie daar vooral mee door! Wat ook heel fijn is , is dat die kortingen voor een langere tijd gelden. Je kan de tijd nemen om rustig in je atelier uit te zoeken wat je nodig hebt. Je hebt niet altijd de gelegenheid om snel te komen en soms heb je ook de auto nodig, voor doeken of lijsten mee te nemen enzo.en de auto is niet altijd beschikbaar. De winkel is ruim opgezet, en lekker rustig, geen harde muziek of zo ,dat maakt het winkelen bijzonder aangenaam. Ook leuk zijn de workshops , (dwz, die gratis zijn) daar heb ik laatst nog een van gedaan en een mooie doos Caran D'ache aquarelpotloden gekocht. Dit was in de vestiging in de stad maar daar ga ik graag heen voor zoiets. De beste medewerker vind ik Marko. Hij is vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken. Een pluim voor hem! Groet, Anneke

Al jullie spullen en de service zijn 5 sterren waard, maar ik word wanhopig van de zoekfunctie. Je moet letterlijk de merknaam weten die vaak afwijkt van de functie: als ik op vernis + merknaam zoek krijg ik 'geen resultaten' te zien. Als ik dan na lang scrollen het product wel gevonden heb, heet het 'lak' ipv vernis. Best slordig van de SEO om dat niet te verhelpen, kwestie van extra zoektermen invoeren lijkt me? Spielatten bestellen is ook een arbeidsintensieve klus. De latten staan door elkaar af en toe, als je het jargon niet kent is het lastig voorstellen wat er bedoeld wordt, zou mooi zijn als je gewoon een compleet pakket kunt kopen per doekmaat. Telefonisch bestellen is ook niet foutloos, al twee keer iets andere maat gekregen dan besteld. Er werd niet doorgevraagd dus classic spielatten...oké. klaar. Maar er zijn twee soorten 44 mm en 65 mm en we vergaten allebei daarop te letten. Penselen zoeken op de site is helemaal een crime...je krijgt geen totaal overzicht. Zoekterm 'kattentong' Krijg je enkele exemplaren maar lang niet alle en ze zitten verstopt tussen series en series andere penselen... Hopelijk vinden jullie daar nog iets op ik sta echt op het punt niet meer te bestellen, maar de kwaliteit van de spullen en de hoeveelheid aan artikelen weerhouden me, dat heb je nergens zo uitgebreid. Maar hoe dan ook: Heel veel dank dat jullie er zijn. Helaas ben ik tegenwoordig van online bestellingen afhankelijk (verhuisd) in de winkel (Eindhoven) werd altijd heel goed geholpen en was er veel mogelijk.
KM
Karin M.
EINDHOVEN

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

Gewoon betrouwbaar bedrijf om mijn schilder spullen te kopen.
MJ
Snelle levering, met zorg ingepakt
RR
Extensive offerings and excellent service.
BP
Ben P.
Lelystad
Geweldige service van de telefonische medewerkster. Vragen over de daylight lamp werden goed beantwoord. Levering en kwaliteit perfect. We hebben de dalight lamp go gekozen

Voor goeie kwaliteit en service, naar van Beek!

Ik haal graag mijn betere creatieve spullen bij van Beek, dit keer online. Een marker was open gegaan in de post en helaas uitgedroogd. Heel fijn dat er gelijk een nieuwe opgestuurd werd.
Snelle afhandeling
Heel goed advies gekregen over welke materialen geschikt zijn voor mijn project en daarbij aan mij de keuze gelaten voor welke kwaliteit ik wilde gaan.
Goede kwaliteit en snelle service.
AO
wat heel handig zou kunnen zijn is de afmetingen doorgeven van een schilderpaneel en dat na de kwaliteitskeuze alle onderdelen bij elkaar zichtbaar zouden zijn dan moeten we niet iedere keer naar de pagina gaan zoeken.
CS
cor s.
Berkel en Rodenrijs
Snel en Duidelijk

Prima ervaring

Mooi assortiment, goede kwaliteit en snel geleverd
Makkelijk bestellen, vriendelijke klantenservice en goed materiaal.