vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
vanbeekart.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vanbeekart.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

2.961 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 jan. 2022
Ik had artikelen in mijn mandje en wilde gaan bestellen. Toen kwam er een pop up met de melding dat artikelnummer xxx niet op voorraad was. Dat vond ik niet erg dus ik wilde verder gaan met bestellen. Maar, dat kon niet. Ik typte het nummer in de Zoekbalk, maar dat werd niet gevonden (aantal malen herhaald om zeker te weten dat ik me niet vergiste). Ik ben alle artikelen in mijn bestellijst afgegaan, maar vond het betreffende artikelnummer niet. Dan ben ik op goed geluk artikelen één voor één gaan verwijderen (en weer terugzetten) totdat ik wèl verder kon met bestellen. Het bleek uiteindelijk om een schilderdoek te gaan. U begrijpt dat ik dit proces vervelend vond. Gewenste oplossing: dat de pop up met het artikelnummer ook met naam (dus wat het is) zichtbaar is en dat deze pop up blijft staan i.p.v. binnen een paar tellen te verdwijnen. En, dat je het artikel dan uit je mandje kunt halen en zo gemakkelijk verder kunt met bestellen. Dank voor uw aandacht.

25 dec. 2021
De producten zijn prima conform beschrijving. Maar €9,95 voor een brievenbuspakketje vind ik buiten proporties. Helemaal gezien de wijzen waarop de producten waren ingepakt, of beter gezegd niet waren ingepakt/beschermd. Realistische verzendkosten zijn voor mij helemaal prima, gratis verzending bestaat niet en wil ik ook helemaal niet. Maar hiermee wordt ‘verzending’ als een zelfstandig product gezien waarop winst gemaakt moet worden. Dat valt mij tegen. Als ik op voorhand had geweten dat het als brievenbuspakketje verstuurd zou worden, het product onbeschermd in een doos werd geschoven en ik daar het volle tarief van €9,95 voor moest betalen had ik hier niet besteld maar had ik verder gekeken.

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

Prima service.
Heel goed verpakt en dat is heel belangrijk
Snelle levering en altijd mooie kwaliteit.
TOP
Ik bestel regelmatig bij van beek art en het wordt altijd keurig geleverd. Mooi assortiment en de webshop is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken.
X
Gemak bestellen
goede prijs, goede selectie, snel en netjes bezorgd.
Goede verpakking
Goede artikelen, prima verpakking.
6 dagen na mijn bestelling ging ik naar de winkel (ik had nog geen mail gehad) maar mijn bestelling was nog niet klaar. Ik had de spullen echt nodig. Ben naar de andere winkel gelopen om het eea op te halen. Dat lukte gelukkig.
Snelle levering. Goed en stevig verpakt, zodat je geen schade krijgt aan je product