vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nl

2.749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2021
vanbeekart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jul 2023
Het allerfijnste is dat er regelmatig acties zijn, omdat dat een beetje lucht geeft aan de hoge kosten die je als zelfstandig kunstenaar hebt. Gaan jullie daar vooral mee door! Wat ook heel fijn is , is dat die kortingen voor een langere tijd gelden. Je kan de tijd nemen om rustig in je atelier uit te zoeken wat je nodig hebt. Je hebt niet altijd de gelegenheid om snel te komen en soms heb je ook de auto nodig, voor doeken of lijsten mee te nemen enzo.en de auto is niet altijd beschikbaar. De winkel is ruim opgezet, en lekker rustig, geen harde muziek of zo ,dat maakt het winkelen bijzonder aangenaam. Ook leuk zijn de workshops , (dwz, die gratis zijn) daar heb ik laatst nog een van gedaan en een mooie doos Caran D'ache aquarelpotloden gekocht. Dit was in de vestiging in de stad maar daar ga ik graag heen voor zoiets. De beste medewerker vind ik Marko. Hij is vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken. Een pluim voor hem! Groet, Anneke

Al jullie spullen en de service zijn 5 sterren waard, maar ik word wanhopig van de zoekfunctie. Je moet letterlijk de merknaam weten die vaak afwijkt van de functie: als ik op vernis + merknaam zoek krijg ik 'geen resultaten' te zien. Als ik dan na lang scrollen het product wel gevonden heb, heet het 'lak' ipv vernis. Best slordig van de SEO om dat niet te verhelpen, kwestie van extra zoektermen invoeren lijkt me? Spielatten bestellen is ook een arbeidsintensieve klus. De latten staan door elkaar af en toe, als je het jargon niet kent is het lastig voorstellen wat er bedoeld wordt, zou mooi zijn als je gewoon een compleet pakket kunt kopen per doekmaat. Telefonisch bestellen is ook niet foutloos, al twee keer iets andere maat gekregen dan besteld. Er werd niet doorgevraagd dus classic spielatten...oké. klaar. Maar er zijn twee soorten 44 mm en 65 mm en we vergaten allebei daarop te letten. Penselen zoeken op de site is helemaal een crime...je krijgt geen totaal overzicht. Zoekterm 'kattentong' Krijg je enkele exemplaren maar lang niet alle en ze zitten verstopt tussen series en series andere penselen... Hopelijk vinden jullie daar nog iets op ik sta echt op het punt niet meer te bestellen, maar de kwaliteit van de spullen en de hoeveelheid aan artikelen weerhouden me, dat heb je nergens zo uitgebreid. Maar hoe dan ook: Heel veel dank dat jullie er zijn. Helaas ben ik tegenwoordig van online bestellingen afhankelijk (verhuisd) in de winkel (Eindhoven) werd altijd heel goed geholpen en was er veel mogelijk.
KM
Karin M.
EINDHOVEN

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

Levering bestelling duurt veel te lang

Anderhalve week geleden heb ik een bestelling geplaatst. Hierbij werd aangegeven dat het artikel op voorraad was. Echter heb ik het nog steeds niet ontvangen. Gezien het ook nog een cadeautje was voor iemand anders, baal ik hier enorm van. De bestelling ligt wel in het magazijn klaar (medewerker van de winkel heeft gebeld) maar is om onduidelijk reden niet bij de juiste winkel afgeleverd.
Antwoord van vanbeekart.nl
Hallo beste klant, Ons excuus dat de voorraad van de winkel, zoals aangegeven in de webshop, niet klopte met de daadwerkelijke voorraad. Het duurde inderdaad lang voordat het gewenste artikel aanwezig was in de gekozen winkel. Wij gaan bekijken wat wij kunnen doen om dit te verbeteren.
MD
M D.
Beneden Leeuwen
28 jan 2024
Ik kan nog geen oordeel geven. Ik heb het bestelde nog niet ontvangen! Ik heb het 18 januari besteld, het is mij bekend dat er levertijd op zit.
Antwoord van vanbeekart.nl
Inmiddels zijn de schilderdoeken op aluminiumframe gemaakt door onze lijstenmaker. Mijn collega's zullen het nog goed voor je verpakken en aan je versturen. Je kunt bijna schilderen!
13 jan 2024
Verzending is goed . Ik kreeg een artikel dat al opengemaakt , gebruikt was .
Na 7 dagen deel van de bestelling nog steeds niet geleverd. Ondanks telefoontje. Die zouden mij terugbellen? Pff..... Van Beek: geen aanrader!!!
12 nov 2023
Wacht al 10 dagen op levering. Mail met vraag over levertijd wordt niet beantwoord
11 nov 2023
Drie leveringsfouten op een rij en voor de laatste een matig herstel; Ik blijf écuyer Klant bij van Beek want het zal vast verbeteren (HET MOET BETER!)
LP
Leen P.
Dirksland
24 okt 2023
het duurt erg lang voor dat de bestelling er is
21 okt 2023
11 oktober besteld. Tot op heden nog geen bericht gehad
24 okt 2023
Dank u voor uw review. U besteld een artikel met een levertijd, deze levertijd geven wij aan in de webshop bij het artikel. De aangegeven levertijd is nu nog niet voorbij. De schilderijlijst wordt nog voor u gemaakt in onze lijstenmakerij.
20 okt 2023
15 okt 2023

Heb order telefonsich bij van Beek…

Heb order telefonisch bij van Beek geannuleerd en ze hebben toch verzonden.
10 okt 2023
Ik wacht al anderhalve week op mijn betaalde bestelling
13 okt 2023
Dat is niet de bedoeling! Ik ga uitzoeken waar het pakket is. Het is hier wel vertrokken uit het centraal magazijn. Ik begrijp van mijn collega's van filiaal Bussum dat het pakket daar is opgehaald.
29 sep 2023
Niet correct factureren. En daarna een uitleg geven om gelijk te krijgen, terwijl het duidelijk niet correct is. Was de eerste en meteen de laatste bestelling die ik plaats bij jullie.
27 sep 2023
Ik heb nog steeds geen bericht gehad dat ik mijn bestelling kan ophalen.
26 sep 2023
Het kader was gebroken bij aankomst (DHL transport).
23 sep 2023
Meermaals een offerte aangevraagd. Nooit antwoord gekregen
JT
Jos T.
Amsterdam
22 sep 2023
Bezorging heel slecht! Te vroeg zonder bericht in de brievenbus. Bij de buren en niet bij PostNL in de Utrechtsestraat.
22 sep 2023
Status van bestelling aangeven zou meer duidelijkheid geven. Inmiddels 11 dagen verder sinds bestelling en radiostilte.
2 sep 2023
Ondanks dat mijn bestelling direct betaald is moet ik weken wachten omdat bepaalde items niet in stock zijn en dit zonder de klant op voorhand te voorwittigen.De back order zou later moeten opgestuurd worden, zeker ook omdat mijn bestelling op voorhand is betaald.
26 jul 2023
Zit al 12 dagen te wachten op mijn bestelling
3 aug 2023
Hallo beste klant, Veel producten staan op voorraad in ons magazijn. Dat kunnen wij direct versturen. In het geval van deze bestelling gaat het om een schilderijlijst die op maat voor je gemaakt wordt. In de webshop geven wij bij het product aan hoelang de levertijd is.
11 jul 2023

uit kunnen checken als gast

Ik wil uit kunnen checken als gast en niet verplicht worden een account aan te maken. Ook verzendkosten zijn onredelijk.