vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nl

2.745 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.339 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2021
vanbeekart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jul 2023
Het allerfijnste is dat er regelmatig acties zijn, omdat dat een beetje lucht geeft aan de hoge kosten die je als zelfstandig kunstenaar hebt. Gaan jullie daar vooral mee door! Wat ook heel fijn is , is dat die kortingen voor een langere tijd gelden. Je kan de tijd nemen om rustig in je atelier uit te zoeken wat je nodig hebt. Je hebt niet altijd de gelegenheid om snel te komen en soms heb je ook de auto nodig, voor doeken of lijsten mee te nemen enzo.en de auto is niet altijd beschikbaar. De winkel is ruim opgezet, en lekker rustig, geen harde muziek of zo ,dat maakt het winkelen bijzonder aangenaam. Ook leuk zijn de workshops , (dwz, die gratis zijn) daar heb ik laatst nog een van gedaan en een mooie doos Caran D'ache aquarelpotloden gekocht. Dit was in de vestiging in de stad maar daar ga ik graag heen voor zoiets. De beste medewerker vind ik Marko. Hij is vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken. Een pluim voor hem! Groet, Anneke

Al jullie spullen en de service zijn 5 sterren waard, maar ik word wanhopig van de zoekfunctie. Je moet letterlijk de merknaam weten die vaak afwijkt van de functie: als ik op vernis + merknaam zoek krijg ik 'geen resultaten' te zien. Als ik dan na lang scrollen het product wel gevonden heb, heet het 'lak' ipv vernis. Best slordig van de SEO om dat niet te verhelpen, kwestie van extra zoektermen invoeren lijkt me? Spielatten bestellen is ook een arbeidsintensieve klus. De latten staan door elkaar af en toe, als je het jargon niet kent is het lastig voorstellen wat er bedoeld wordt, zou mooi zijn als je gewoon een compleet pakket kunt kopen per doekmaat. Telefonisch bestellen is ook niet foutloos, al twee keer iets andere maat gekregen dan besteld. Er werd niet doorgevraagd dus classic spielatten...oké. klaar. Maar er zijn twee soorten 44 mm en 65 mm en we vergaten allebei daarop te letten. Penselen zoeken op de site is helemaal een crime...je krijgt geen totaal overzicht. Zoekterm 'kattentong' Krijg je enkele exemplaren maar lang niet alle en ze zitten verstopt tussen series en series andere penselen... Hopelijk vinden jullie daar nog iets op ik sta echt op het punt niet meer te bestellen, maar de kwaliteit van de spullen en de hoeveelheid aan artikelen weerhouden me, dat heb je nergens zo uitgebreid. Maar hoe dan ook: Heel veel dank dat jullie er zijn. Helaas ben ik tegenwoordig van online bestellingen afhankelijk (verhuisd) in de winkel (Eindhoven) werd altijd heel goed geholpen en was er veel mogelijk.
KM
Karin M.
EINDHOVEN

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

KM
Karin M.
EINDHOVEN
Antwoord van vanbeekart.nl
Hartelijk dank voor deze uitgebreide feedback. Dit wordt zeker meegenomen is komende up-dates van onze webshop. Tot die tijd zou u gebruik kunnen maken van de filters die al in de webshop verwerkt zijn, dat scheelt u tijd en frustratie bij het zoeken naar de producten.

Afhandeling bij de kassa

Aanvankelijk was mijn pakketje niet te vinden in het magazijn; later, bij 2de zoeking wel. Dat was prima natuurlijk. Ter verbetering: tijdens mijn bezoek aan de winkel werd een klant achter de balie eerst afgehandeld; deze persoon stond dus niet voor de balie, maar erachter waar de medewerkers altijd staan. Dit gaf een bijzonder beeld; alsof dit een speciale transactie of klant betrof. Alle andere klanten, waaronder ik, die gewoon in de rij stonden om af te rekenen, moesten wachten.
TV
Tonnie v.
Grubbenvorst
Aan de producten mankeert niets. Alleen de bezorging door postnl is in een woord, SCHANDALIG. De klacht doen ze niets mee, maar mijn koker om de kasten is wel stuk. Dit hoort niet bij het product, ze spreken de chauffeur er niet op aan, hij gooide het pakket over de poort, mag blijkbaar ondanks dat er een briefje bij de bij zat, afgeven bij de buren. Zoek een ander bezorg bedrijf, postnl is niets
Antwoord van vanbeekart.nl
Hallo beste klant, Dank je wel voor je bericht over de verzending. Wat jammer dat er schade is ontstaan. Bij schade aan je producten kan je altijd contact opnemen met de klantenservice van Van Beek. Wij zullen je een nieuwe koker toesturen.
3 mrt 2024
Goede service, maar ik moest iets terug sturen ,had over de 800 euro besteed,maar moest terugzending zelf betalen, vond ik eigenlijk niet kunnen, maar voor de rest,snel en aardig

Bestellingen onvolledig geleverd.

Bestellingen worden gedeeltelijk en met verschillende leveringen verzonden. Er wordt hierover nooit gecommuniceerd dat een tweede deel van de bestelling wordt geleverd. Waarom de worden bestelde artikels niet in één levering bezorgd? Je krijgt wel een factuur voor de eerst geleverde goederen met de afrekening van die goederen. maar voor de rest van de bestelde goederen heb je wel betaald maar je weet niet of die zullen geleverd worden en wanneer.
Antwoord van vanbeekart.nl
Hallo beste klant, Jij besteld onze mooie schilderdoek op aluminiumframe. Deze worden door onze lijstenmaker gemaakt. In de webshop geven wij bij het product de productietijd aan. Die aangegeven tijd kan je aanhouden als levertijd. Op de pakbon geven wij aan dat je nog iets na-geleverd krijgt. En uiteraard ontvang je een track en trace code zodra het schilderdoek jouw kant op komt.
Online bestellen en afhalen in de winkel duurt 1,5 week. Producten waren gewoon op voorraad in de winkel, maar bestellingen komen van een centraal depot. Producten verder zoals altijd prima, en prima service in de winkel.
Het blijft een week stil rond de bestelling, tot ik er zelf achteraan ga…
18 feb 2024
Bestelling kwam snel maar verzendkosten echt veelte hoog.

Moeten bellen

Na een week moeten bellen, waar mijn bestelling bleef
24 feb 2024
Gedateerde website en rommelig qua zoeken.
verzendkosten zendkosten zein vriij hoog.
Netjes ingepakt en snelle bezorging, echter vond ik de bezorging iets minder omdat we alle schilderdoeken (3 grote stuks) zelf uit de auto moesten halen! Het zou fijn zijn als de bezorgdienst zou helpen met het uitladen van zware artikelen.
Antwoord van vanbeekart.nl
Dank je wel voor deze informatie. Dit gaan wij opnemen met het vervoersbedrijf. Het is namelijk niet de bedoeling dat jij zelf producten uit een vrachtwagen moet halen.
Ik had twee bestellingen van hetzelfde voorwerp gedaan, maar kreeg er maar 1 vrij snel. Verder geen enkel bericht over de andere bestelling. Heel jammer want er zat een zekere planning achter.

verwarrend

verwarrend! de website! 5 euro tegoed bij de eerste aankoop niet gekregen!
3 dec 2023
Geen acties aangeven waar je pas later de voorwaarden van ziet. Bijvoorbeeld, korting bij inschrijving nieuwsbrief, maar later blijkt dat het pas boven € 100,= bestelling is. Vind ik misleiding.
Online bestelling duurde erg lang voordat ik het op kon halen, 7 dagen, terwijl er aangegeven wordt dat het max 4 dagen duurt. Personeel in de winkel erg vriendelijk dus dat was top!

Meestal top

Helaas blijkt uit bijgeleverde pakbon dat er nog iets nageleverd moet worden.Ondertussen wel verzendkosten berekend terwijl de héle bestelling gratis geleverd zou worden.

Schroef weg!

In het zakje met schroeven wat bij de bestelde ezel hoorde, zat een gat waardoor er een schroef miste. Jammer, toen moest ik weer naar de winkel.
Het blik etsinkt was een beetje beschadigd.
2 nov 2023

Nederlands aquarelpapier

Ik had uitgevonden dat van Beek eigen merk papier voor aquarel geproduceerd wordt door Schut. Ik zie op YouTube wel veel marketing van andere merken, maar nauwelijks van Nederlandse merken. Ik schreef hierover en iemand van van Beek gaf aan dat bij de omschrijving vermeldt zou worden dat het in Nederland geproduceerd wordt. Dat lijkt me een goed eerste idee. Maar het blijkt niet uitgevoerd. Van Schut kreeg ik een boekje met voorbeelden van hun papier. Toen bleek me dat ze meer soorten hebben, dan van Beek lijkt aan te bieden. Met het spannende papier Terschelling rough maakte ik deze aquarel. Ik zou een blogpost of cursus of ander marketinginitiatief voor fabricage van papier in Nederland interessant vinden om bij kunstenaars in Nederland de waardering voor de knowhow bij papierfabricage te vergroten.