plantenwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

plantenwinkel.nl

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden86 beoordelingen in totaal

Matig

Beoordelingen voor plantenwinkel.nl

1 jun 2023
Er wordt niet gecommuniceerd. Een week geleden bestelling geplaatst, bevestigd van de ontvangst daarvan. Daarna niets meer vernomen, geen verzenddatum dus ook geen track en trace. Laat iets weten zou ik willen zeggen.
Antwoord van plantenwinkel.nl
15 jun 2023
We zien dat uw bestelling van 25-5 op 2-6 door ons is verzonden. Volgens de track en trace informatie heeft u de bestelling ook mogen ontvangen. Mocht er alsnog iets niet na wens zijn dan kunt u uiteraard met onze klantenservice contact opnemen.
14 jun 2023
Niks ontvangen. De opgegeven 5 werkdagen waren gisteren verstreken. Een mail gestuurd en ook niks op terug gekregen.
Antwoord van plantenwinkel.nl
15 jun 2023
We zien dat u bij ons tuinplanten heeft besteld. Momenteel is het helaas te warm / droog om deze planten te versturen of te verplanten. We kunnen van u geen eerdere mail vinden binnen onze mailbox. Uiteraard kunt u per mail of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard zullen de planten zodra dit weer kan direct verzonden gaan worden.