pabo.nl- Logo - Beoordelingen

pabo.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
pabo.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij pabo.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor pabo.nl

732 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 apr. 2022
Een betrouwbaar bedrijf. Ik had de bestelling snel in huis. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Aanrader.

1 apr. 2022
Tijdens het bestellen kon ik 1 artikel niet bestellen want dat was die week daarop leverbaar. na de bestelling bleek dat 1 artikel uit de bestelling ook pas de week erna leverbaar was. Daarna heb ik helemaal niks meer gehoord todat ik bericht kreeg om de bestelling te beoordelen maar ik had nog niks ontvangen. Zelf contact opgenomen met de klantenservice bleek dat we nog wachten op 1 artikel. Ik had dus dat andere artikel ook moeten kunnen bestellen. Slechte communicatie.

Beoordelingen voor pabo.nl

11 mei 2022
2 mei 2022
23 apr. 2022
12 apr. 2022
12 apr. 2022
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Wat jammer dat u niet tevreden met ons bent. Graag horen we van u wat de klacht is zodat we dit wellicht met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
16 mrt. 2022
14 mrt. 2022
18 feb. 2022
13 jan. 2022
5 jan. 2022
7 jan. 2022
Goedemorgen, Wij hebben een review van u ontvangen, waarvoor dank. Graag vernemen wij waar deze review op gebaseerd is. Met vriendelijke groet, Klantenservice
5 dec. 2021
4 dec. 2021
2 dec. 2021
5 dec. 2021
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. We horen graag hoe we ook van u een blije klant kunnen maken. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice