pabo.nl- Logo - Beoordelingen

pabo.nlReviews

: 1.336Uitstekend

4,52

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
pabo.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij pabo.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 2 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
pabo.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij pabo.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor pabo.nl

732 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1.336 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


20 apr. 2022
Een betrouwbaar bedrijf. Ik had de bestelling snel in huis. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Aanrader.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


1 apr. 2022
Tijdens het bestellen kon ik 1 artikel niet bestellen want dat was die week daarop leverbaar. na de bestelling bleek dat 1 artikel uit de bestelling ook pas de week erna leverbaar was. Daarna heb ik helemaal niks meer gehoord todat ik bericht kreeg om de bestelling te beoordelen maar ik had nog niks ontvangen. Zelf contact opgenomen met de klantenservice bleek dat we nog wachten op 1 artikel. Ik had dus dat andere artikel ook moeten kunnen bestellen. Slechte communicatie.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor pabo.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(8)
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden 
doorgaan op de goede weg
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
26 jul. 2022
Eerste bestelling; redelijk - 1 artikel al stuk... behandeling en bezorging zoals beloofd. Op de tweede bestelling wacht ik nog sinds donderdag (terwijl ze beloven dat en het is nu dinsdag.) Ik heb hen zaterdag per Facebook gecontacteerd; ze konden PostNL NIET contacteren. Gisteren (maandag) werd mijn levering wéér uitgesteld... dus ik heb PostNL gebeld: zij kunnen wél gecontacteerd worden door Pabo want ze hebben voordelen EN VERPLICHTINGEN in het contract.........
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
27 jul. 2022
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de bezorging van uw bestelling. De levertijd voor onze Belgische klanten is 1 tot 2 werkdagen. Er zat bij u een weekend tussen en het klopt dat wij niet het gehele weekend telefonisch contact op kunnen nemen met de zakelijke afdeling van PostNL. Ik zie dat uw pakket helaas 1 dag vertraging heeft opgelopen. Dit kan te maken hebben met personeelstekort bij PostNL op sommige depots. Er wordt daar enorm hard gewerkt om alle pakketten zo snel mogelijk af te leveren. De tracking die wij u hebben toegezonden geeft alle informatie over de levering van uw pakket weer. Excuses voor deze vertraging, mede namens PostNL. Met vriendelijke groet, Adriën, Klantenservice. Oplossing aanbieden Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
29 mrt. 2022
Artikelen die niet functioneren of een fabrieksfout hebben niet doorverkopen! Ook niet in de uitverkoop, anders moet je dat erbij vermelden. Heb een gloednieuwe Satisfyer Pro gekocht in de SALE maar dat ding werkt niet! Ook al laat je het op, toch gebeurt er niets.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
29 mrt. 2022
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u een artikel heeft ontvangen dat niet goed werkt. Ik zie dat het inmiddels ook al is opgelost met u. Uiteraard verkopen we niet graag een artikel dat een "fabrieksfout" heeft, we kunnen echter niet elk artikel van tevoren testen natuurlijk. Ook staat dit uiteraard geheel buiten of een artikel in de SALE is. Sorry voor het ongemak en nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
7 jun. 2022
Pakje niet op gewenste bezorgdatum en tijdstip afgeleverd. Ik ben niet in de gelegenheid naar het pickup punt te gaan ivm werk. Klacht ingediend, geen reactie. Elders dus opnieuw bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
10 jun. 2022
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent. De dag na uw bestelling is uw pakket aangeboden, omdat u niet thuis was is het gebruikelijk dat het pakket bij een afhaallocatie wordt aangeboden. Voor vragen en klachten zijn wij dagelijks bereikbaar. Helaas hebben we geen bericht van u ontvangen. Met vriendelijke groet, Adriën, Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
24 mei 2022 
van L V.
Bestelling keurig op tijd echter product viel zwaar tegen
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
24 mei 2022
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent met u bestelling. Neemt u bij klachten en/of vragen alstublieft contact op met onze klantenservice. We helpen u graag. Met vriendelijke groet, Adriën
 Geverifieerde beoordeling
16 feb. 2022
Slechte producten geleverd alles eigen risico
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
23 feb. 2022
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u dit zo ervaart. Ik zie dat u een defect artikel bij ons heeft gemeld en daar onmiddellijk een nieuw artikel voor is aangeboden. Mochten er klachten zijn over artikelen kunt u altijd contact met ons opnemen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
6 jun. 2022
Te klein
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
8 jun. 2022
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent met het bestelde artikel. Voor vragen en klachten, neem alstublieft contact op met onze klantenservice. We helpen u graag. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2021 
Beoordeling melden
Antwoord van pabo.nl
5 dec. 2021
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback/review. Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. We horen graag hoe we ook van u een blije klant kunnen maken. Met vriendelijke groet, Adriën Klantenservice