Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.371 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

10 apr 2023
Op site 1 tot 3 dagen geleverd, site gaf voorraad aan, na bellen of het deellevering kon worden direct geregeld, althans na bellen schuld aan de vervoerder gegeven dat het nog niet geleverd was.vervoerder gaf aan het afgelopen zaterdag te leveren, half uur voor de tijd dat het geleverd zou worden om 17.00 bericht dat het nu weer 3 dagen later komt, hoe moeilijk kan het tegenwoordig zijn binnen NL iets binnen 3 dagen te leveren, speciaal besteld vanwege de zogenaamd snelle levering uit voorraad, ben benieuwd wanneer, en of de naleving er ook bij zit.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

BD