Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.417 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.364 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

10 apr 2023
Op site 1 tot 3 dagen geleverd, site gaf voorraad aan, na bellen of het deellevering kon worden direct geregeld, althans na bellen schuld aan de vervoerder gegeven dat het nog niet geleverd was.vervoerder gaf aan het afgelopen zaterdag te leveren, half uur voor de tijd dat het geleverd zou worden om 17.00 bericht dat het nu weer 3 dagen later komt, hoe moeilijk kan het tegenwoordig zijn binnen NL iets binnen 3 dagen te leveren, speciaal besteld vanwege de zogenaamd snelle levering uit voorraad, ben benieuwd wanneer, en of de naleving er ook bij zit.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Dpd heeft het pakket op het verkeerde adres geleverd dit meld ik ook aan hun. Moet ik zelf achter mijn pakket aan gaan en krijg ik nog een opmerking dat de een depot is van dpd wat helemaal niet waar is. Ze moeten echter beter de bezorgdiensten. aanspreken hierover
Neprišlo to čo som objednal
LV
Snelle levering, goed producten
snelle levering

Goede prijs kwaliteit!

Goede prijs, duidelijke info en snel geleverd. Werken helemaal naar wens!
Gewoon goede verlichting en snelle levering

Mooi en scherp geprijsd

Mooie producten met een goede kwaliteits- prijsverhouding
Snelle service goede prijs top
Goede prijs voor uitstekende artikelen. Snel geleverd!

misleiding door rommelige site

ik bestelde 5 wandlampjes ik klikte op het benodigde lampje (GU10)en bestelde het benodigde aantal (10) a 2.88 p/st.nadat de bestelling was gedaan keek ik nog wat rond op de site en zag tot mijn verbijstering dat een z.g."voordeel"doos met 10 stuks 12.95 koste de lampjes werden mij geleverd in zo'n doos maar niet voor deze prijs maar 28.90 (in mijn ogen pure misleiding)op mijn schrijven kreeg ik als antwoord u heeft er 10besteld en dus geen restitutie zeer slechte zaak en daarom NOOIT meer een bestelling van mij bij lihtexpres
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u de voordeelverpakking niet eerder gezien heeft. Helaas kunnen wij dit niet meer terug draaien omdat de bestelling al gepickt en verstuurd was. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Goed verpakt en netjes
Mooie en goede producten en netjes geleverd. Had alleen een vraag omdat ik geen mail van dpd kreegvover decleveriñg maar de klantenservice is telefonisch niet te bereiken en de chat werkt ook niet erg mee. Jammer .
Goede heldere website, zeer snelle levering.
Snel ontvangen ,voldoet aan verwachting
Top bedrijf, besteld en volgende dag in huis. Goede kwaliteit ook.