Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.534 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

misleiding door rommelige site

ik bestelde 5 wandlampjes ik klikte op het benodigde lampje (GU10)en bestelde het benodigde aantal (10) a 2.88 p/st.nadat de bestelling was gedaan keek ik nog wat rond op de site en zag tot mijn verbijstering dat een z.g."voordeel"doos met 10 stuks 12.95 koste de lampjes werden mij geleverd in zo'n doos maar niet voor deze prijs maar 28.90 (in mijn ogen pure misleiding)op mijn schrijven kreeg ik als antwoord u heeft er 10besteld en dus geen restitutie zeer slechte zaak en daarom NOOIT meer een bestelling van mij bij lihtexpres
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u de voordeelverpakking niet eerder gezien heeft. Helaas kunnen wij dit niet meer terug draaien omdat de bestelling al gepickt en verstuurd was. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Slechte, misleidende informatie op de website. Ze begrijpen niet dat 60 leds op een meter in RGB anders is dan 30 leds op een meter, ook al geeft het hetzelfde aantal lumen. Basic natuurkunde is te veel. En ook nog klantenservice die het woord service niet verdient.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u niet tevreden bent met hetgeen u heeft ontvangen en onze service. Het bedrag zal gecrediteerd worden en met enkele dagen op uw rekening worden bijgeschreven. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet.
Dpd heeft het pakket op het verkeerde adres geleverd dit meld ik ook aan hun. Moet ik zelf achter mijn pakket aan gaan en krijg ik nog een opmerking dat de een depot is van dpd wat helemaal niet waar is. Ze moeten echter beter de bezorgdiensten. aanspreken hierover
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de transporteur niet bij u heeft geleverd. Dit kan voorkomen als u bijvoorbeeld niet thuis bent. In de tracking kunt u dan vervolgens zien waar er wel is geleverd. Wij hebben hier geen invloed op, helaas. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,

Order O2024-47173 van 12/03024

Order O2024-47173 van 12/03024. Er is bij jullie iets scheef gelopen en ik ontvang op 14/03/24 een creditnota inv 315211 voor 27,90€. Op vandaag 3 april heb ik MIJN geld steeds niet terug. OP WELK REKENINGNUMMER HEBBEN JULLIE DAT TERUGGESTORT? Op welke datum!
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, u heeft inmiddels een reaktie van ons ontvangen via de kopersbescherming. U kunt contact opnemen met uw bank hierover zoals ook in de mail die wij u gestuurd hebben staat omschreven. Met vriendelijke groet,
Telefonisch niet bereikbaar. Handleiding niet in het Nederlands. Geleverde goederen functioneren niet zoals zou moeten.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Met vragen over uw geleverde artikelen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, zij helpen u graag verder om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Dit kan via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
Kapotte armatuur ontvangen en nu is het een langdradige verhaal aan het worden......
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het volgens u een langdradig verhaal aan het worden is. Mijn collega heeft vrijdag nog contact met u gehad, en vanwege de paasdagen is er niet eerder gereageerd. Hij zal zsm weer contact met u opnemen naar aanleiding van uw antwoord. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
23 mrt 2024
Heb de lampjes vorige week zaterdag besteld en er is nog niks binnen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Volgens de track & trace van DPD is er op 19 maart bij u geleverd, heeft u eventueel al navraag gedaan bij uw buren? Mocht u niet ontvangen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Ik leg dat graag allen telefonisch uit
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt tussen 10.00 en 17.00 op werkdagen telefonisch contact met ons opnemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
Neprišlo to čo som objednal
Antwoord van Lightexpert.nl
Vážený zákazník, Ďakujeme za Vašu správu. Podľa našich záznamov vám bol tovar doručený 21. marca. Ak to tak nie je, kontaktujte nás a my môžeme začať vyšetrovanie v spoločnosti Budbee za vás. S láskavým pozdravom,
18 feb 2024
Klantenservice op geen enkele manier bereikbaar. Direct na mijn bestelling wilde ik mijn bestelling annuleren maar de klantenservice is niet bereikbaar per e-mail, chat of telefoon. Tot op heden geen reactie.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend da tu geen contact kon krijgen met de klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 17.00. Door drukte kan het zijn dat wij minder goed bereikbaar zijn, onze excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Telefoon wordt niet opgenomen, verbinding simpelweg verbroken omdat er niemand beschikbaar is. Geleverde lampen hebben erg weinig lichtopbrengst. Niet tevreden, dus wil ik ze ruilen of terugsturen. Voor de retelourkosten moet ik zelf maar betalen en verantwoording nemen. Erg slechte zaak.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. En wat vervelend dat u de klantenservice niet heeft kunnen bereiken. Via het contactformulier op de website kunt u altijd contact met ons opnemen of een retour aanmaken. Bij een gegronde klacht zijn de retourkosten voor onze rekening. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
Heb de bestelling nog niet ontvangen en telefonisch zeer slecht bereik baar. Misschien kunnen jullie mij bellen en uitleggen waar de bestelling met factuurnummer INV 311944 blijft.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Wat wij in de tracking kunnen zien is dat het pakket aan de deur is geweigerd en retour gaat naar ons magazijn. Zodra wij dit pakket hebben ontvangen kunt u er voor kiezen om het nogmaals opgestuurd te krijgen of dat het bedrag gecrediteerd moet worden. U kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier op de website. Met vriendelijke groet,
17 mrt 2024
heb het gemonteerd en de helft van de letlamtjes deed het niet en reageerde ook niet op de beweging zender jammer ga nu wat anders zoeken .mvgr aaltinus cornelis.
19 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat de lamp defecten vertoont. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
JH
9 mrt 2024

hoe moetik ditinvullen ik hebwelbetaald…doe mijn geld maar weerterug.

hoe moetik ditinvullen ik hebwelbetaald maar nog nijn bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Op uw bestelling staat een backorder en zodra deze weer op voorraad is (medio maart) zal uw bestelling verzonden worden en ontvangt u een track & trace om de order te volgen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
Ben een week verder en weet nog niet wanneer m,n spullen komen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is inmiddels opnieuw naar u toegestuurd en hou de levering in de gaten met de track & trace die wij u gestuurd hebben. Met vriendelijke groet,
Moeilijk contact en al een week staat de bestelling in wacht
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er nog niet is geleverd door de pakketdienst. Indien gewenst kunnen wij een onderzoek opstarten bij DPD, u kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
24 feb 2024
een werkend product conform bestelling leveren
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Er is inmiddels contact met de klantenservice en wij helpen u graag verder het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet,
24 feb 2024

heb het product (noodverlichting) niet ontvangen

heb het product niet ontvangen
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Volgens de tracking van Budbee is er al op 160/02/2024 bij u geleverd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,

Zoek een betrouwbare bezorger!

Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij zullen uw mening zeker bespreekbaar maken met deze vervoerder. Er is inmiddels contact met de klantenservice hierover en zij helpen u graag verder een oplossing voor deze kwestie te vinden. Met vriendelijke groet,
10 feb 2024

Bezorgen blijft lastig bij Lightexpert

Webshop maken kan iedereen, maar leveren blijft voor sommige erg lastig: schijnbaar werkt Lightexpert samen met Budbee. Inmiddels al 5 dagen achter elkaar de melding dat “het product” onderweg is, en dan ‘‘s avonds de melding van Budbee dat het “niet gelukt” is om het in te plannen. Hoe moeilijk kan het zijn. En nu krijg ik de vraag om een review te geven over Lightexpert. Product nog niet eens binnen.
Antwoord van Lightexpert.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de bezorging met Budbee niet verloopt zoals zou moeten. U kunt hiervoor de klantenservice van Budbee contacteren zoals in de tracking vermeld staat. U heeft inmiddels ook contact met de klantenservice en zij helpen u graag verder om een oplossing voor het probleem te vinden. Wij hopen u hiermee voldoende t hebben geinformeerd,