Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl
Beoordelingen:

2.482 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.583 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
diverse keren contact opgenomen en ook op de website een formulier ingevuld over vragen die ik heb.......maar totaal geen reactie !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
12 uur geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u geen antwoord heeft ontvangen. U vraag is blijven steken in de chatbox. Deze is nu doorgezet naar de klantenservice en zij zullen contact met u opnemen hierover. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat wij u niet weten waarop uw beoordeling is gebaseerd. Mocht u nog vragen en of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag van u, telefonisch of via het contactformulier kunt u ons bereiken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Communicatie

Drie artikelen besteld, maar twee geleverd. Foutje, kan gebeuren, niet waar? Lightexpert blijkt echter pas na anderhalve week te reageren op mijn herhaalde verzoeken, om dat derde artikel na te zenden. Uiteindelijk bleek, dat dit artikel niet leverbaar was! Communicatie zou beter kunnen.
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan. Online geen vermelding dat het niet voorradig is. Telefonisch niet bereikbaar alleen via een contact formulier. Meerdere dagen dit geprobeerd gaat direct over oo: " gezien de drukte etc. Niet bereikbaar... etc. Ben zeer teleurgesteld. Had deze aankoop gedaan voor een verjaardag. Optijd besteld... Nu te laat.!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
16 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de bestelde artikelen momenteel niet op voorraad zijn. Wij proberen de voorraad zo nauwkeurig bij te houden in onze webshop, helaas slippen er ooit artikelen tussen door als er bijvoorbeeld een grotere bestelling is gedaan. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groet,
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Ik had twee prikkabels van 10m besteld maar ik kreeg vier prikkabels van 5m. Daarenboven, zijn er twee aansluitsnoer voor 4 prikkabels (zie foto). ik heb twee prikkabels nodig van 10m of twee connectoren. Bedankt dit te onderzoeken. Mvg, Shabnam Ratanshi Tel + 32 474 69 29 47
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
13 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat er iets is misgegaan. Na contact met de klantenservice zou het probleem nu opgelost moeten zijn en wensen wij u veel plezier met de prikkabels. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Damaged package

I ordered 25m LED Prikkabel and this is how the cables arrived. I’m sorry to say that this is not how you’re supposed to deliver a package and especially some cables. I really really hope they still work because it is a present for someone else.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
19 feb 2024
Dear Customer, Thank you for your review and how annoying that your order was delivered in this way. You can contact customer service about this using the contact form on the website. Are the items actually damaged or defective we would like to hear from you. Also, we will then contact the carrier, this is not representative of our company. We hope to have informed you sufficiently,
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel telaat geleverd

Ik besteld en komt het pakketje een week later pas binnen. Vind het een beetje jammer dat het zolang duurt
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
19 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u problemen heeft gehad met de levertijd. Uw pakket is 10/02/2024 verzonden vanuit ons magazijn, in verband met het weekend wat er tussen heeft gezeten is er op 13/02/2024 bij u bezorgd. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat graag van u, u kunt dan contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen. GLS vervoerder heeft bestelling zoek gemaakt volgens light expert.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
29 jan 2024
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. De klantenservice heeft inmiddels een onderzoek opgestart en is in afwachting van een reactie van de vervoerder. Wij zullen u hierover op de hoogte houden. met vriendelijke groet,
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te weinig pluggen (en kapotte pluggen) en te weinig schroeven in alle 3 verpakkingen. Na contact verzoek om de ontbrekende 6 schroeven en 7 pluggen te versturen moet ik foto’s sturen van alle verpakkingen en wordt er erg moeilijk gedaan. Verpakkingen liggen al in de papierbak dus helaas. Wat een gezeik om een paar schroeven en pluggen. Stuur gewoon op of zorg dat je complete dingen verstuurt zoals het hoort
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet alles heeft ontvangen wat in de verpakking zou moeten zitten. Om te weten wat6 u precies mist, en om de garantieprocedure bij de leverancier te kunnen opstarten hebben wij beeldmateriaal nodig. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet,
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen

Ik heb op 5 jan. 2024 een zakelijke bestelling gedaan van een aantal led armaturen. Volgens DPD is de bestelling afgeleverd maar ik heb niets ontvangen. Geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar deze is zeer slecht bereikbaar. Uiteindelijk toch gelukt. Ze gingen het uitzoeken. Tot op heden niets meer gehoord. Opnieuw geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar dat is hopeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
15 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De vraag is neergelegd bij DPD, echter hebben wij van hen nog geen reaktie ontvangen. Wij zullen wederom navraag gaan doen omtrent uw levering. Met vriendelijke groet,
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Helaas.

Er stond op de site aangegeven, voor 22:00 besteld volgende dag verzonden. Nu snap ik als ik tussen oud en nieuw bestel dat dit uiteraard langer duurt. We zijn nu een week verder en ik heb nog steeds mijn artikelen niet binnen. Geef dan eerlijk op de site aan dat het langer duurt dan normaal. Ik hoop erop dat ondanks dat ik langer heb moeten wachten dan normaal, dat mijn artikelen naar wens zullen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de levertijd langer was dan verwacht. Wat wij nu kunnen zien in de tracking si dat er vandaag tussen 16.00 3n 20.00 bezorgd gaat worden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 minuut na het bestellen kan je de bestelling niet meer wijzigen. Wel kan je het terugsturen met extra kosten
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Als u telefonisch contact met ons had opgenomen direct na het plaatsen van de bestelling die u wilde wijzigen dan hadden wij dit graag voor u aangepast. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mega deal aanbiedingen die geen aanbieding zijn. Dat is klanten bedrog. Jammer.
Beoordeling melden
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Botte mail reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
22 jan 2024
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het antwoord van onze klantenservice als bot beschouwd. Wij geven in een korte uitleg weer wat er aan de hand is met uw bestelling en vinden het jammer dat u dit zo als bot ervaart. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering via DPD één grote RAMP!!!

Over de (web)winkel heb ik geen noemenswaardige problemen. Mijn vragen via email werden redelijk snel beantwoord, alhoewel de persoon die antwoorde waarschijnlijk niet écht goed technisch onderlegd was. Wat wél één groot probleem is, de levering die "toevertrouwd" word aan DPD IS ééN GROTE RAMP!!! Op de beloofde dag heb ik NIEMAND gehoord of gezien, maar "men" wist mij toch te vertellen dat de chauffeur wél IN DE STRAAT WAS GEWEEST!!! Het pakket werd dus ZOMAAR ERGENS GEDROPT!!! Nochtans was mijn adres klaar en duidelijk én juist, maar misschien kan de "chauffeur" niet lezen of schrijven, of verstaat of spreekt die de taal niet???? NU, VANDAAG, méér dan een week later, vind ik mijn pakket op de dorpel van de voordeur, niemand heeft aangebeld, énkel pakketje droppen!!! Het was geopend én doorzocht, zelfs de verpakking intern van de stukken apart waren geopend. Wie weet wat er met mijn goederen is gebeurt of zijn ze nog wel bruikbaar??? En als die niet meer bruikbaar zijn waar moet ik dan NOG eens van mijn oren gaan maken??? WAT jullie ter verbetering kunnen doen? STOP ELKE SAMENWERKING MET DPD!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
5 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wij gaan dit met DPD bespreken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Even though ordered products and delivery times are good, my issue is when you want to return an item. Then starts a lengthy process. I sent back some articles on 20/Oct and so far (27/Oct) the goods are still in the pipe to get back to the company and be hopefully reimbursed. It good be good to set the expectations right from the beginning concerning returns (That customer needs to pay the freight costs and wait more than a week for reimbursement)
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
30 okt 2023
Dear Customer, With thanks for your review. We see that your return has now been processed and approved. Should you have any further questions, please contact our customer service team via the contact form on the website. Kind regards,
RV
R v.
Den Helder
23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte informatie

Offerte gevraagd en na bestelling erachter komen dat ik nog onderdelen miste waardoor ik de lampen niet kon gebruiken. Dus weer extra onderdelen bestellen en dus extra kosten om de lampen te kunnen gebruiken. Daardoor kwamen de lampen op een nog hogere prijs uit. Juiste hier besteld voor de prijs maar had het achteraf niet beter kunnen doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
24 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u meerdere malen gesproken waar u ook zelf aan gaf niet zeker te weten wat u nodig heeft. Vanuit uw informatie hebben wij advies gegeven. Echter heeft u bij meerdere bestellingen wat retour gestuurd omdat het niet het juiste product was. Wij doen altijd ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retour werd na 2 weken bijna alsnog bezorgd

Heb m'n bestelling 4/12 aan de deur geweigerd. Deze retour werd bijna alsnog op 15/12 bij mij bezorgd. Fout lag bij Budbee.. Bezorging is na contact door Budbee geannuleerd &het pakket is nu sinds 15/12 retour naar lightexpert. Heb de track en trace met lightexpert gedeeld en wacht nu af wanneer ze de retour verwerken...
Beoordeling melden
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lampen gekocht op donderdagmiddag, Zelfde dag verzonden dus denk je vrijdag of uiterlijk zaterdag in huis, maar nee maandagavond pas 🙈 Dus vrijdagmiddag bellen, niemand meer te bereiken en na 4 minuten wachten automatisch de verbinding verbroken, das slecht.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
3 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Op onze website staat voor 22uur besteld dezelfde dag verstuurd. Wij hebben helaas geen invloed op onze vervoerders waardoor wij ook niet de garantie geven om het de volgende dag in huis te hebben. Ik snap dat dit erg vervelend is voor u. Ons excuus hiervoor. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

slechte klantenservice

Na levering van defecte TL buizen werd doodleuk aangegeven dat deze verkeerd zijn aangesloten en daardoor geen vergoeding / retour regeling plaats vindt. Ik kreeg helaas erg laat een antwoord, uiteindelijk heb ik toch nog nieuwe buizen ontvangen.
Beoordeling melden