Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl
Beoordelingen:

2.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.591 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 aug 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lightexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(67)
(34)
(111)
Resetten
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

misleiding door rommelige site

ik bestelde 5 wandlampjes ik klikte op het benodigde lampje (GU10)en bestelde het benodigde aantal (10) a 2.88 p/st.nadat de bestelling was gedaan keek ik nog wat rond op de site en zag tot mijn verbijstering dat een z.g."voordeel"doos met 10 stuks 12.95 koste de lampjes werden mij geleverd in zo'n doos maar niet voor deze prijs maar 28.90 (in mijn ogen pure misleiding)op mijn schrijven kreeg ik als antwoord u heeft er 10besteld en dus geen restitutie zeer slechte zaak en daarom NOOIT meer een bestelling van mij bij lihtexpres
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
26 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat u de voordeelverpakking niet eerder gezien heeft. Helaas kunnen wij dit niet meer terug draaien omdat de bestelling al gepickt en verstuurd was. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dpd heeft het pakket op het verkeerde adres geleverd dit meld ik ook aan hun. Moet ik zelf achter mijn pakket aan gaan en krijg ik nog een opmerking dat de een depot is van dpd wat helemaal niet waar is. Ze moeten echter beter de bezorgdiensten. aanspreken hierover
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
2 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat de transporteur niet bij u heeft geleverd. Dit kan voorkomen als u bijvoorbeeld niet thuis bent. In de tracking kunt u dan vervolgens zien waar er wel is geleverd. Wij hebben hier geen invloed op, helaas. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Order O2024-47173 van 12/03024

Order O2024-47173 van 12/03024. Er is bij jullie iets scheef gelopen en ik ontvang op 14/03/24 een creditnota inv 315211 voor 27,90€. Op vandaag 3 april heb ik MIJN geld steeds niet terug. OP WELK REKENINGNUMMER HEBBEN JULLIE DAT TERUGGESTORT? Op welke datum!
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, u heeft inmiddels een reaktie van ons ontvangen via de kopersbescherming. U kunt contact opnemen met uw bank hierover zoals ook in de mail die wij u gestuurd hebben staat omschreven. Met vriendelijke groet,
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelde product was niet compleet. 5 x telefonisch contact verbroken, Er was een mijns inziens te lange correspondentie nodig met de klantenservice voor een oplossing. Uiteindelijk is het probleem tot tevredenheid opgelost.
Beoordeling melden
JW
John W.
Duiven
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nog beter lezen.

Ik heb in de omschrijving van mijn product op de site niet kunnen constateren dat het bereik van mijn spotjes via de app smart life en de modem zo'n klein bereik hadden, als ik dat wel had geweten had ik ze niet aangeschaft.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bij het bestelde LED paneel hoort voor het ophangen ook een frame. Dat blijkt los besteld te moeten worden. Jammer, had direct aangegeven kunnen worden want zonder dat frame is het paneel niet te bevestigen.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Besteld was op voorraad, dus niet.

Besteld was op voorraad. Na een week nog niets gehoord. Er achter aan gemaild, krijg ik te horen dat het product niet op voorraad is en dat een leverdatum onbekend is. Weg verjaardagscadeau.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
3 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het product uiteindelijk toch uitverkocht bleek te zijn. Helaas komt het af en toe voor dat de webshop niet helemaal up-to-date is door drukte. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zaterdag besteld, donderdag pas geleverd, terwijl de buren maandag hebben besteld en dinsdag de bestelling ontvangen hebben. Product ziet er netjes uit.
Beoordeling melden
TH
Ton H.
ROTTERDAM
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Als een product niet ( meer) leverbaar is, haal het dan van de website af of... zoals bij Bol gebruikelijk is, vermeld NIET LEVERBAAR.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
3 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat jammer dat het product niet meer leverbaar is. het kan natuurlijk voorkomen dat er nog een beperkte voorraad is op het moment van bestellen en dat deze uitgeput is op het moment dat de order gepickt moet worden. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet,
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
In de berekening van watt naar lumen ook tl lampen in het omreken schema zetten. Nu zit ik met lampen waar veel te weinig licht uitkomt.
Beoordeling melden
22 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
diverse keren contact opgenomen en ook op de website een formulier ingevuld over vragen die ik heb.......maar totaal geen reactie !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
22 uur geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u geen antwoord heeft ontvangen. U vraag is blijven steken in de chatbox. Deze is nu doorgezet naar de klantenservice en zij zullen contact met u opnemen hierover. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Telefonisch niet bereikbaar. Handleiding niet in het Nederlands. Geleverde goederen functioneren niet zoals zou moeten.
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
8 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Met vragen over uw geleverde artikelen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, zij helpen u graag verder om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Dit kan via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verzending pakket moeizaam en communicatie daarover lastig. Wel snelle reacties helpdesk
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kapotte armatuur ontvangen en nu is het een langdradige verhaal aan het worden......
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
2 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat het volgens u een langdradig verhaal aan het worden is. Mijn collega heeft vrijdag nog contact met u gehad, en vanwege de paasdagen is er niet eerder gereageerd. Hij zal zsm weer contact met u opnemen naar aanleiding van uw antwoord. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kon alleen pickup point selecteren. Verder prima
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik leg dat graag allen telefonisch uit
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U kunt tussen 10.00 en 17.00 op werkdagen telefonisch contact met ons opnemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Neprišlo to čo som objednal
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
2 apr 2024
Vážený zákazník, Ďakujeme za Vašu správu. Podľa našich záznamov vám bol tovar doručený 21. marca. Ak to tak nie je, kontaktujte nás a my môžeme začať vyšetrovanie v spoločnosti Budbee za vás. S láskavým pozdravom,
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen reactie op garantie
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
3 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Er wordt een nieuwe lamp naar u toegestuurd en zodra deze klaar staat ter verzending ontvangt u een track & trace waarmee u de levering kunt volgen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niks gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Lightexpert.nl
3 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u uw levering nog niet heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen dan een onderzoek instellen bij DPD over de status van u bestelling. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
21 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden