hairandbeautyonline.com/nl/Reviews

Beoordelingen voor hairandbeautyonline.com/nl/

258 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 jan. 2022
Goede service! Uitgebreid assortiment en mooie aanbiedingen. Bestelling kon niet volledig worden geleverd en hier kreeg ik keurig bericht van. De keus was aan mij, of een ander product of het bedrag crediteren. Dezelfde dag had ik de creditnota in mijn mailbox. De volgende dag de producten in huis. Ik ben zeer tevreden.

24 jan. 2022
Zeer slechte service. Ik wacht inmiddels al twintig dagen op mijn bestelling en heb nog steeds niks ontvangen. Ik neem contact op met de klantenservice en ze vertellen mij doodleuk dat ik dit maand nog moet afwachten, alsof ik een bestelling doe via AliExpress. De producten van AliExpres komen zelfs sneller aan dan bij dit bedrijf! ZEER slechte service.

Beoordelingen voor hairandbeautyonline.com/nl/

7 nov. 2022
14 aug. 2022
7 jan. 2022
10 jan. 2022
Bedankt voor de positieve feedback!
21 dec. 2021
Had een bestelling gedaan maar daar stond bij dat het nog niet te leveren was gisteren gebeld maar kwam pas half januari binnen netjes verder geholpen en mee naar een vervangend product gekeken ik raad het aan om hier te bestellen volgende keer bestel ik hier weer goede prijs snelle levering
23 dec. 2021
Fijn dat we u hebben kunnen helpen! Tot de volgende bestelling!
8 jan. 2022
Very prompt sevice. I had problems (caused by postnl) when trying to collect my order and the customer service team were very quick in communicating with me and helping to resolve the situation. The product was very reasonably priced compared to other sellers.
25 jan. 2022
Bestellen en 5 minuten later een track en trace code krijgen. Dat is snel. De volgende dag was het er terwijl ik 's avonds bestelde. Top! Dat maak je niet veel meer mee.
18 dec. 2021
Er ging wat fout met mijn bestelling en dat hebbenze zeer netjes opgelost. Contact via de mail verliep vlot en correct waarvoor veel dank.
16 feb. 2022
Perfecte verzorging van de bestelling en solide verpakking bij verzending. Direct antwoord op een mail van ons.
24 dec. 2021
Ik bestel al een paar jaar bij hair&beauty. Producten altijd op voorraad en vaak al de volgende dag geleverd.
17 dec. 2021
Een absolute aanrader, mijn bestelling werd keurig de volgende dag al bezorgd. Echt een snelle levering.
7 dec. 2021
Het duurde even voordat mijn product weer online was maar eenmaal besteld volgende dag in huis.
8 jan. 2022
De producten waar ik mee vertrouwd ben en de dag na bestelling reeds geleverd, waarvoor dank.
21 jan. 2022
Besteld en de dag erna meteen afgeleverd. Prijs was ook het beste van de internetaanbieders.
22 dec. 2021
Hairandbeautyonline heeft die beste produkten maar zijn moet meer korting hebben.
23 dec. 2021
Bedankt voor de review! Wanneer je je inschrijft op onze nieuwsbrief, krijg je regelmatig mooie kortingen en aanbiedingen!
20 jan. 2022
Snelle levering, duidelijke communicatie omtrent levering/track and tracé 👌🏻
24 dec. 2021
Altijd snelle en correcte levering. Vaak ook korting wat altijd wel fijn is!
27 jan. 2022
Snelle levering goede producten de goedkoopste en overzichtelijke website
12 feb. 2022
snel verstuurd andere dag in belgie al geleverd , groot prijsverschil ook
29 dec. 2021
Post NL heeft ergens anders afgeleverd terwijl ik de hele dag thuis was !
13 jan. 2022
Niet veel te verbeteren als je al een uitstekende beoordeling krijgt....