Beoordelingen voor hairandbeautyonline.com/nl/

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 1.596 Trusted Shops beoordelingen sinds 21-10-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.596 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

snelle verzending
4.00

Heel snele en correcte service

Netjes en snel afgehandeld
5.00

De levering ,servies en de product waren uitstekend
Behalve verhelderende kleur vond ik niet zo goed (violet pakte niet zo goed op)
5.00

Ga zo Door ,maken waar wat ze beloven.

Uitstekend en snel

Alles perfecto

Netjes afgehandeld en bezorgd
Slecht

.goed, levering niet te volgen met track en trace.....
4.00

De service is goed ben alleen niet tevreden met het product (wax) de wax is heel vloeibaar zoals vla.
4.00

Top shop. Zelf een beginner en vond bijna alles wat ik nodig had
5.00

De prijzen zijn laag. De website is overzichtelijk. De producten worden snel geleverd. Ook als een deel nabesteld moet worden. Ik word via de mail goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Top Bestel hier zeker weer.

4sterren

Prima prijzen snelle service Top

5.00

Snelle levering, goed verpakt, conform de verwachting.
5.00

Het duurt erg lang voor het bestelde product ontvangen is. Ik wacht nu al ruim een week
3.00
Redelijk

Mooie site en snelle service.
4.00

Alleen jammer dat op de site een bedrag van 10,95 euro met korting stond en wanneer ik het pakketje had gekregen een bedrag van 7,95 zonder korting, waardoor ik het gevoel kreeg alsof ik teveel had betaald
4.67

De manier om de flacons te verpakken is niet ideaal. Ook bij mijn vorige bestelling was de schroefdop opengegaan. Bij de laatste levering waren er opnieuw schroefdoppen opengegaan waardoor een deel van de shampoo in de doos te vinden is.
3.67

Geen leveringprobleem en product Is wat ik wilde
4.00

Levering en service zijn top Volgende dag al geleverd (België). Producten zijn goed maar ze stellen ze te veel belovend voorop de site.
4.33

Tondeuse bestelt en hij is keurig netjes snel thuis geleverd. Goede service. Aanrader
5.00

Tot op heden geen product ontvangen.
Ik heb zelf contact op moeten nemen waar de bestelling blijft.
Slecht

Ik heb twee potjes player Doop gekregen die beide net halfvol waren. Ik heb dit gemeld met foto en zou een nieuw potje ontvangen. Ivm mijn vakantie zou dat een paar weken later verstuurd worden. Echter u begrijpt het al, tot op de dag vsn vandaag niets ontvangen.
2.33
Matig

Super snel in huis
5.00

Producten op donderdagavond besteld. 2 producten waren niet op voorraad en daar stond ook (nalevering) bij. Ik ging er dus vanuit de andere producten die op voorraad waren wel te ontvangen op zaterdag en de rest bij de nalevering.
Helaas de hele bestelling pas woensdag ontvangen.
2.67
Redelijk

ik vin alles uitstekend het kon niet beter

Snelle levering, super producten
5.00

Alles is uitstekend te noemen, dus bestellen maar....

super bedrijf

Top producten,
Alleen geen duidelijkheid ivm levering van ontbrekende producten,
Bij contact met klantendienst wordt duidelijk gesteld dat klanten niet op eerste plaats komen
3.00

Gewoon prima

Tnx

Top Service

Super dik inorde
5.00

Zeer goede en snelle service, goed prijs kwaliteit en goede site
5.00

Vanwege de belofte vandaag besteld, morgen in huis hier een bestelling geplaatst. Ik heb 5 dagen gewacht op mijn produkten. Omdat 1 produkt niet leverbaar was heb ik op de rest ook moeten wachten. Gezien het feit dat ik de produkten ook echt de volgende dag nodig had (anders had ik wel ergens anders besteld) baalde ik hier enorm van. Klantenservice had veel goed kunnen maken, niet gebeurt.Jammer
1.67
Matig

Niets geleverd
Slecht

Goed assortiment en fijne website, blij met de super snelle levering Erg tevreden over de producten, fijn dat jullie de chi verf verkopen, top. Bestel hier zeker weer.

hairandbeautyonline.com/nl/

shops4youonline B.V.
Voerstlaantje 2
3862AA Nijkerk
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hairandbeautyonline.com/nl/.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen