hairandbeautyonline.com/nl/Reviews

Beoordelingen voor hairandbeautyonline.com/nl/

838 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede service! Uitgebreid assortiment en mooie aanbiedingen. Bestelling kon niet volledig worden geleverd en hier kreeg ik keurig bericht van. De keus was aan mij, of een ander product of het bedrag crediteren. Dezelfde dag had ik de creditnota in mijn mailbox. De volgende dag de producten in huis. Ik ben zeer tevreden.

Zeer slechte service. Ik wacht inmiddels al twintig dagen op mijn bestelling en heb nog steeds niks ontvangen. Ik neem contact op met de klantenservice en ze vertellen mij doodleuk dat ik dit maand nog moet afwachten, alsof ik een bestelling doe via AliExpress. De producten van AliExpres komen zelfs sneller aan dan bij dit bedrijf! ZEER slechte service.

Beoordelingen voor hairandbeautyonline.com/nl/

De levering was snel, de informatie hierover duidelijk en alles was netjes ingepakt. De site is duidelijk, Ik vind het ontzettend fijn dat alle producten gelijk zijn geleverd. Op een andere site direct na het plaatsen en betalen van mijn bestelling, kreeg ik een bericht dat 3 van de 5 artikelen niet te leveren waren. Dit is zo irritant.
Antwoord van hairandbeautyonline.com/nl/
Bedankt voor de positieve feedback!
Vele malen hier besteld en nooit problemen gehad. gekomen. Het bestelde wordt de eerstvolgende dag bezorgd. Goed verpakt en bij het bestelproces wordt er direct een mail naar je toegestuurd. Bij betaling wordt ook direct aangegeven dat het bestelde in het verwerkingsproces zit. Logistiek zit het goed in elkaar.
Had een bestelling gedaan maar daar stond bij dat het nog niet te leveren was gisteren gebeld maar kwam pas half januari binnen netjes verder geholpen en mee naar een vervangend product gekeken ik raad het aan om hier te bestellen volgende keer bestel ik hier weer goede prijs snelle levering
Antwoord van hairandbeautyonline.com/nl/
Fijn dat we u hebben kunnen helpen! Tot de volgende bestelling!
Super tevreden over de semi permanente haarkleuring. Snelle levering en goede kwaliteit producten. En vooral, je kan als particulier bestellen! Sommige producten waren niet op voorraad, vanuit hun een mail ontvangen of ik de Producten die wel op voorraad waren al wilde hebben.
Uitstekende prijzen voor gerenommeerde producten. Snelle verwerking en levering van je order. Alleen zijn de verzendkosten best wel stevig omhooggegaan. Je moet een hele grote order plaatsen wil je tegenwoordig je bestelling zonder verzendkosten geleverd krijgen.
Antwoord van hairandbeautyonline.com/nl/
Bedankt voor uw review. Van de verzendkosten hebben wij de staffel aangepast. Vanaf €35 betaald u € 2,95. Helaas zijn de kosten van pakketbezorging flink gestegen, maar gelukkig doen onze product prijzen dat niet.
Very prompt sevice. I had problems (caused by postnl) when trying to collect my order and the customer service team were very quick in communicating with me and helping to resolve the situation. The product was very reasonably priced compared to other sellers.
Op het laatste moment ontdekten we dat de doop van mijn zoon bijna op was. Vrijdag voor het weekend. Hoe fijn om dit te bestellen en zaterdag inderdaad in huis te hebben dankzij de snelle levering. Precies zoals aangegeven . Dat is een 5 beoordeling waard.
Meerdere keren bij jullie besteld maar nu hadden er 2 flessen shampoo gelekt in de doos. Dit gaf nogal een glibberige smurrie op de rest van de artikelen. Vandaar de levering matig. Maar ik heb een nieuwe fles shampoo ontvangen dus de service uitstekend!
Fantastisch betrouwbare site. En daarbij komt nog, het product dat ik besteld heb is veeel goedkoper dan op andere sites. Niet te geloven. In een woord GEWELDIG, echt aan te raden. Bedankt voor de snelle levering!!!
Snelle bezorging. Super producten. Ruikt hemels en doet wat het moet. 1 minpuntje de verpakking van het product zelf had precies al veel gemaakt desalniettemin het was stevig en goed verpakt. Tevreden klant
van Na T.
Netjes verpakt en de volgende dag al ontvangen. Met nog een kortingscode bon erbij. De bezorgservice gaf ook netjes een kort tijdvak van bezorging aan. Kortom: heel erg tevreden met de service.
De producten waren niet op voorraad, maar ik kreeg het toch snel geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice, omdat er 1 product niet bij zat en dat is heel snel en netjes opgelost.
Zowel levering, product en service geef ik uitstekend. Mijn bestelling is super snel bezorgd, product en sevice is allemaal uitstekend verlopen. Bedankt en tot de volgende bestelling.
Snel bevestiging van de bestelling en snel een mail dat t pakket afgeleverd was bij de dhl. DHL zelf deed er wat langer oven maar dat ligt aan dhl . Verder alles netjes verpakt dank !
Antwoord van hairandbeautyonline.com/nl/
Bedankt voor uw review! Met klachten kunt u altijd bij ons komen, dat is geen enkel probleem, ook als deze voor bijvoorbeeld DHL bedoeld zijn.
altijd bestelde producten 2 dagen later ontvangen. Deze keer besteld op donderdag 15 juli maar nog altijd niks ontvangen van mail. De som is wel reeds via visa afgetrokken!!!!!!!!!!i
Heel fijn bedrijf! Ze hebben een hele snelle levering, makkelijke webshop en zijn altijd vriendelijk als ik mijn producten op kom halen. En dat alles voor een hele mooie prijs
Bestellen en 5 minuten later een track en trace code krijgen. Dat is snel. De volgende dag was het er terwijl ik 's avonds bestelde. Top! Dat maak je niet veel meer mee.
Meteen wordt aangegeven wanneer artikel er niet is,zodat de bestelling vertraging oploopt.. Vervolgens wordt de bestelling klaar fanaat, opgestuurd, super super snel....
Pakje was netjes ingepakt en snel aangekomen.alleen tubes majirel verf waren beetje verpletterd door 1 liter peroxide.Verder was geen lek in de tubes. Dank jullie wel.