www.hairandbeautyonline.com/nl/Beoordelingen

www.hairandbeautyonline.com/nl/ - Dé HairandBeauty Webshop!

Professionele haarproducten bestel je voordelig online op Hairandbeautyonline.com. Op onze webwinkel vind je alle bekende, grote en kleine merken tegen een normale prijs. Met meer dan 130 verschillende merken hebben wij (bijna) alles voor het haar en de verzorging daarvan in huis!
shops4youonline B.V.
Galvanistraat 38
3861 NJ Nijkerk

Beoordelingen voor www.hairandbeautyonline.com/nl/

4.52 / 5.00

927 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over www.hairandbeautyonline.com/nl/

1 week geleden
Het spijt me, maar ik heb mijn aankoop nog.

1 week geleden
Ik kan niets invullen. Want, ik heb mijn bestelde producten nog niet ontvangen Ik wist, dat één product (CHI-haarspray firm hold) uitverkocht was. Er werd niet bijverteld hoe lang de levering op zich liet wachten. Ik hoor dat graag van u Met vriendelijke groeten, Iris Krom, Bussum

Site niet duidelijk. Ook niet tevreden van de whatsapp chat sessie

Bestelling gedaan en hoor dan 2 dagen niets

Ik heb nog niets ontvangen

Wacht nog altijd op mijn bestelling, die om nog onbekende redenen al twee keer is uitgesteld?

Ik wil deze beoordeling liever niet zo doen maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen, terwijl ik hem maandag heb besteld

Het is altijd snel en goed geregeld

Ik heb een ander product dan ik had besteld. Jullie argument is dat de producent het product heeft veranderd. https://www.hairandbeautyonline.com/nl/alterna-caviar-repair-instant-recovery-shampoo.html Jullie bieden het dus nog steeds zo aan. Ook de door voor mij ontvangen shampoo is bij jullie te bestellen voor een lager bedrag dan ik heb betaald. ria.luichies1@gmail.com

Na menige pogingen een product te willen bestellen blijkt dit maar niet te lukken.Het product zelf is nochtans door mij reeds aangekocht in de winkel zelf maar online hebben meerdere pogingen tot niets geleid.

ik heb mijn goederen niet ontvangen en er stond door de bezorgen van post nl dat het was afgeleverd ik was niet eens thuis en heb ook niet ervoor getekend pakket zou om 15.45 bij mij afgegeven zijn ik was pas om 19.30 thuis van uit mijn werk

Verkeerde hoeveelheid getuurd... 2x300ml gestuurd ipv 400ml...

Super gord

Kreeg niet de juiste bestelling, ipv 2x 150 gram potjes kreeg ik 2x 75 gram verzonden.

Slechte communicatie, volgende dag in huis als je voor 22u besteld klopt niet helemaal. Pas als je flinke verzendkosten betaald.

Antwoord van www.hairandbeautyonline.com/nl/
Zoals op de website vermeld: Voor 20:00 besteld, morgen in huis.Verder komt als het goed is zowel bij het product als ook in uw winkelmand een melding als een product niet op voorraad is.
Service is tien keer niks en dan krijg ik ook nog een boze email bagger

Het artikel is tot nu toe nog niet geleverd.

Ik wil nog geen eens 1 ster geven zo slecht vind ik het. Heb 31augustus een bestelling geplaatst tot heden niks ontvangen geen eens mail.Op de website stond er niks dat product niet op voorraad is kreeg er ook geen mailtje van moest zelf bellen waarbij ik te horen krijg 2weken geleden dat jullie het niet op voorraad hebben wat niet was aangegeven en dat het vorige week zou komen nog steeds niks

De bestelling nog niet ontvangen.

Bestelling nog niet ontvangen omdat er een aantal producten niet op voorraad waren. Je krijgt bij bestellen of daarna ook geen indicatie wanneer je deze kan verwachten.

Antwoord van www.hairandbeautyonline.com/nl/
Vervelend om te lezen dat uw pakket nog niet is bezorgd. Op de site wordt bij het product aangegeven hoe lang dit ongeveer kan duren. Heeft u anders uw ordernummer voor ons? Dan kunnen wij kijken wat we kunnen doen! Alvast bedankt!