JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

162 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.121 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Na de bestelling op vrijdag middag een mail gestuurd met de vraag of hij nog met de post mee kon zodat ik het weekend aan de slag kon met de spullen. Binnen een uur een antwoord. Daarbij werd ook opgemerkt dat 1 onderdeel besteld was in de verkeerde kleur. Na verder contact mag ik de knop blijven gebruiken tot de nieuwe binnen is waarna ik hem terug mag sturen. Mooie spullen maar vooral ook een uitstekende service door, in dit geval, Lars! Heel veel dank!

Pakket is nooit bezorgd. Dit is de vierde keer dat ik iets bestel bij JUNGstore en het is altijd goed gegaan en ik heb altijd goed materiaal gekregen. Waarschijnlijk kan JUNGstore hier niks aan doen, maar zij kiezen hun vervoerder. Deze vervoerder, PostNL, geeft aan dat het pakket bezorgd is, terwijl dit niet het geval is. Op camerabeelden is te zien dat er na 20:00uur geen activiteit geweest is,

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

Nog geen artikelen obtvangen
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer/mevrouw Knapen, bedankt voor uw review. Wij hebben uw pakket op 12 april verstuurd, volgens PostNL ligt het pakket op dit moment op een PostNL punt. U kunt het pakket hier tot 20 april ophalen, daarna zal het teruggestuurd worden naar ons. We zullen u de Track & Trace nogmaals doorsturen, hierin vindt u alle informatie over het pakket. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Paste totaal niet.
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Blauwendraat, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de wandcontactdoos die u gekocht heeft niet past. Wellicht heeft u een andere serie in huis dan de serie die u gekocht heeft. Daarnaast is het goed om te weten dat de wandcontactdozen compleet vervangen dienen te worden. Mocht u vragen hebben, dan staan we per mail of telefonisch voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Jungtore.nl
25 sep 2023

Werk klant gerichter!!

Bedrijf geeft aan : vandaag besteld, binnen 1 werkdag geleverd . Na 9 dagen nog niets geleverd . 1 artikel was niet voldoende voorradig. Maar bel dan de klant hierover!
26 sep 2023
Beste heer Geffen, Bedankt voor uw feedback. Zoals gecommuniceerd per mail heeft u meer besteld dan voorradig waardoor uw bestelling niet direct kon worden verstuurd. Daarnaast hebben we u up-to-date gehouden over de verwachte levertijd en hebben we u een kosteloze deellevering aangeboden. Daarop hebben we geen reactie ontvangen. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
25 okt 2023

Bezorgkosten absurd hoog en retourneren en het bestellen wordt niet verrekend met de verzendkosten .Ook kreeg ik een brievenbus pakettje ipv. aan huis bezorgd en betaal ruim 8 euro per verzending

Slechte service bezorgkosten. Retourneren en her bestellen kost weer dik 8 euro en dat voor een brievenbus pakketje
26 okt 2023
Geachte heer/mevrouw Kool, bedankt voor uw review. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
14 aug 2023
De USB aansulting is niet stevig met de LS990
15 aug 2023
Beste heer Elnagdy, Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend om te horen dat de kwaliteit niet naar behoren is. Als u het vermoeden heeft dat het artikel defect is kunt u altijd even mailen en dan zullen we dit met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl