JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

162 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.121 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Na de bestelling op vrijdag middag een mail gestuurd met de vraag of hij nog met de post mee kon zodat ik het weekend aan de slag kon met de spullen. Binnen een uur een antwoord. Daarbij werd ook opgemerkt dat 1 onderdeel besteld was in de verkeerde kleur. Na verder contact mag ik de knop blijven gebruiken tot de nieuwe binnen is waarna ik hem terug mag sturen. Mooie spullen maar vooral ook een uitstekende service door, in dit geval, Lars! Heel veel dank!

Pakket is nooit bezorgd. Dit is de vierde keer dat ik iets bestel bij JUNGstore en het is altijd goed gegaan en ik heb altijd goed materiaal gekregen. Waarschijnlijk kan JUNGstore hier niks aan doen, maar zij kiezen hun vervoerder. Deze vervoerder, PostNL, geeft aan dat het pakket bezorgd is, terwijl dit niet het geval is. Op camerabeelden is te zien dat er na 20:00uur geen activiteit geweest is,

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

onderdelen waren niet verpakt

Snelle levering maar bestelde onderdelen maar bestelde onderdelen zaten los in een kartonnen doos zonder beschermfolie. Door het tegen elkaar rammelen hadden sommige onderdelen krasjes opgelopen. Ik heb het voor iemand anders besteld en die vond het geen probleem maar persoonlijk had ik het teruggestuurd.
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Loenen, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de wandcontactdozen onbeschermd en beschadigd zijn geleverd. Als u dit via de mail aan ons had laten weten, dan hadden we dit uiteraard voor u opgelost en de wandcontactdozen geruild voor netjes verpakte artikelen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Verzending duurt lang voor nederland
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer/mevrouw Ploeg, bedankt voor uw review. Het artikel dat u besteld heeft, had een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd en een dag later op een PostNL punt bezorgd. Wij hopen dat de wandcontactdoos naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Nog geen artikelen obtvangen
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer/mevrouw Knapen, bedankt voor uw review. Wij hebben uw pakket op 12 april verstuurd, volgens PostNL ligt het pakket op dit moment op een PostNL punt. U kunt het pakket hier tot 20 april ophalen, daarna zal het teruggestuurd worden naar ons. We zullen u de Track & Trace nogmaals doorsturen, hierin vindt u alle informatie over het pakket. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Paste totaal niet.
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Blauwendraat, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de wandcontactdoos die u gekocht heeft niet past. Wellicht heeft u een andere serie in huis dan de serie die u gekocht heeft. Daarnaast is het goed om te weten dat de wandcontactdozen compleet vervangen dienen te worden. Mocht u vragen hebben, dan staan we per mail of telefonisch voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Jungtore.nl
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer/mevrouw Strien, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u het pakket niet ontvangen heeft, we hebben inmiddels contact met u gehad per e-mail en we hebben de bestelling opnieuw naar u verstuurd. Wij hopen dat het probleem hiermee opgelost is. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
9 jul 2023
De website happend Pakt niet elke keer de juiste hoeveelheid wat je in je mandje wil stoppen Ik heb nu 2 x besteld en bij beide keren problemen er mee Je moet als klant heel goed opletten
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste mevrouw Arends-Korver, wij gaan dit probleem doorgeven aan onze IT afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk zijn de producten wel naar wens. Met vriendelijke groet, team Jungstore.nl
25 sep 2023

Werk klant gerichter!!

Bedrijf geeft aan : vandaag besteld, binnen 1 werkdag geleverd . Na 9 dagen nog niets geleverd . 1 artikel was niet voldoende voorradig. Maar bel dan de klant hierover!
26 sep 2023
Beste heer Geffen, Bedankt voor uw feedback. Zoals gecommuniceerd per mail heeft u meer besteld dan voorradig waardoor uw bestelling niet direct kon worden verstuurd. Daarnaast hebben we u up-to-date gehouden over de verwachte levertijd en hebben we u een kosteloze deellevering aangeboden. Daarop hebben we geen reactie ontvangen. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
25 okt 2023

Bezorgkosten absurd hoog en retourneren en het bestellen wordt niet verrekend met de verzendkosten .Ook kreeg ik een brievenbus pakettje ipv. aan huis bezorgd en betaal ruim 8 euro per verzending

Slechte service bezorgkosten. Retourneren en her bestellen kost weer dik 8 euro en dat voor een brievenbus pakketje
26 okt 2023
Geachte heer/mevrouw Kool, bedankt voor uw review. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
8 aug 2023
Stop met PostNl. Het bestelde is na een week nog steeds niet binnen. PostNl heeft ook geen idee waar het pakjet is.
9 aug 2023
Beste heer Geerdinck, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. We zien aan de Track & Trace dat het inderdaad nog ergens bij PostNL ligt. We hebben zojuist een onderzoek ingesteld bij PostNL en u een mail gestuurd zodat we dit met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
6 aug 2023
mijn naam was niet op het pakketje aangegeven waardoor ze bij het postnl punt mijn pakketje moeilijk konden vinen
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte mevrouw Borst, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen. We zien dat u i.p.v. uw naam een bedrijfsnaam heeft ingevuld. Ons vermoeden is dat de verwarring daardoor is ontstaan. We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
10 jun 2023
Prima product. Goed advies, maar belachelijk duur. Elders 45% goedkoper. Ook geen 8,95 verzendkosten.
14 jun 2023
Geachte heer, fijn dat u tevreden bent met het product en onze service, wij proberen een zo hoog mogelijke service aan alle klanten te bieden. Dit doen wij onder andere door kopersgarantie aan te bieden, 365 dagen retourrecht te hanteren, en klanten voorzien van technisch advies/hulp. Hierdoor hebben wij inderdaad een hogere prijs dan andere webshops. Bij bestellingen onder de €100,- rekenen wij een bijdragen in de verzendkosten van €8,95. Boven de €100,- is de verzending gratis. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Jungstore.nl
8 nov 2023
Lastig zoeken op de website. Zoek functie verbeteren en artikelen overzichtelijker aangeven
10 nov 2023
Beste heer Broek, We waarderen uw feedback en nemen uw suggesties ter harte. We zijn constant bezig met het verbeteren van onze website, en we zullen zeker kijken naar manieren om de zoekfunctie te optimaliseren en de weergave van artikelen nog overzichtelijker te maken. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
21 nov 2023
Jungstore vraagt veel meer geld voor producten als andere aanbieders..
23 nov 2023
Beste heer Albstmeijer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke service te bieden. Dit doen wij onder andere door kopersgarantie aan te bieden, een retourrecht van 365 dagen te hanteren en klanten te voorzien van technisch advies en hulp. Wij hanteren geen prijsschieterbeleid. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Jungstore.nl
1 nov 2023

Snelle orderverwerking, dure bezorging

Snelle orderverwerking, maar torenhoge verzendkosten.
2 nov 2023
Geachte meneer Dijk, bedankt voor uw review. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
14 aug 2023
De USB aansulting is niet stevig met de LS990
15 aug 2023
Beste heer Elnagdy, Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend om te horen dat de kwaliteit niet naar behoren is. Als u het vermoeden heeft dat het artikel defect is kunt u altijd even mailen en dan zullen we dit met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
12 nov 2023
Producten goed late levering
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Pouwer, bedankt voor uw review. U heeft een aantal artikelen besteld met een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen. Uw order is binnen deze verwachte levertijd verstuurd. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
30 jun 2023
Levertijd verkorten.
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Reumkens, u heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 2-3 werkdagen. Wij zien in de track and trace dat u de bestelling op de 3e werkdag ontvangen heeft. Hopelijk is de bestelling naar wenst. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl