gameshop-twente.nl

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden582 beoordelingen in totaal

ongeldig

gameshop-twente.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij gameshop-twente.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

3 apr 2023
Ik heb geen klachten buiten de browsing van de site Ik vind dat je tijdens browsing ipv meer tonen toch beter in pagina's verdeeld Want tijdens browsen als je iets verkeerd drukt dan moet je helemaal opnieuw beginnen waardoor ik geen goesting meer heb om voort te browsen En de site begint ook trager te worden naar mate je meer items toont Dit zijn mijn enigste klachten en voor de rest ben ik heel tevreden.

8 aug 2023
Verkoper reageerde bij eerste bestelling al niet op pre order maik. Daarna nog een twee bestelling willen doen maar dat lukte niet voor dezelfde prijs. Ik deed nog een poging maar kreeg toen "je moet gewoon betalen" ok op naar de media markt dan maar. Stompzinnige communicatie
BL
Berry L.