Verkopen.nl- Logo - Beoordelingen

Verkopen.nl

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden871 beoordelingen in totaal

6 mei 2023
De telefoon verkopen ging bij jullie heel erg soepel, je vult alles in en je krijgt een schatting van de verkoopwaarde dus je weet wat je kan verwachten. Stukken makkelijker dan je telefoon op marktplaats proberen te verkopen en je krijgt er een eerlijke prijs voor terug. Enige feedback punten dat ik zou given is dat jullie misschien een service kunnen bieden waar jullie het verzendlabel kunnen opsturen op de post, niet iedereen heeft namelijk de beschikking tot een printer zoals ik. Ik mocht gelukkig mijn verzendlabel uitprinten op mijn werk.

14 mei 2023
Duurde veel langer dan opsturen en binnen 24 uur je geld was bijna een week maar op de website komt het over binnen 24 uur dat is een leugen helaas

Beoordelingen voor Verkopen.nl

RK
Robbert K.
Niederlande

Prima

Ik verkocht mijn IPhone: duidelijk verkoopproces, faire prijs, makkelijk verzenden, verkoopprijs snel uitbetaald.
snel en netjes afgehandeld. Ze doen wat ze zeggen.

2e keer top!

Voor de 2e keer een iPhone verkocht. Snel beoordeeld en een top prijs ontvangen. Geld volgende dag op mijn rekening. Volgende iPhone gaat er weer heen!
11 feb 2024
Mooi prijs voor mijn iPhone gekregen. Was supersnel geregeld.
11 feb 2024
Snelle reacties en goede prijs
6 mei 2023

Soepel en snel

2 mei 2023

Heb vertrouwen

Het vertrouwen werd wel even op de proef gesteld, na een week kreeg ik zelfs een herinneringsmail dat mijn pakket nog niet was ontvangen en dat het aanbod nog gold. Gelukkig later die dag een mail dat mijn pakket is ontvangen en dat ze ermee aan de gang gingen en weer een dag later bericht dat mijn telefoon is ingekocht en dezelfde dag het afgesproken gedrag ontvangen op mijn rekening. Door drukte kan het een week duren voor je pakket wordt verwerkt.
14 mei 2023
Snelle service en houden zich aan de afgesproken prijs, mits je eerlijk bent en de correcte staat van het toestel doorgeeft. Aan te raden als je nog telefoons hebt liggen die je niet meer gebruikt!
20 jun 2023
Goede communicatie en snelle service. Mijn oude telefoon opgestuurd en binnen een paar dagen al het geld op mijn rekening.
25 jun 2023
Op vrijdag heb ik mijn smartphone verstuurd en op maandag stond het geld al op mijn rekening.
IG
Isabel G.
Rotterdam
23 jun 2023
snelle afwikkeling, ook snel reactie en bedrag stond binnen no time op mijn rekening.
9 jul 2023
Netjes geholpen en snel bericht van goedkeuring en gelijk geld op je rekening
14 mei 2023
Snelle reactie, heel snel uitbetaald, gewoon lof……
7 nov 2023

Eenvoudig en betrouwbaar

Simpele procedure, betrouwbare afhandeling
7 okt 2023
Snelle afhandeling en een goede prijs.
22 mei 2023
Zeer vlotte afhandeling en uitbetaling
8 mei 2023
snel geregeld, en afspraken nagekomen