Certificaat voor nl.sarenza.be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 619 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.848 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Er was op het afhaalpunt geen duidelijkheid of ik wel 2 pakketten had ontvangen. De geleverde producten zagen er anders uit dan verwacht.
2.67
Redelijk

Zeer tevreden
5.00

Snelle, goede en perfecte levering van mijn product alsook de service. Top

Perfect
5.00

Wegens drukte kwam mijn bestelling iets later en ik kreeg €5 bij mijn volgende aankoop wat lekker meegenomen is. Spijtig dat je niet op voorhand weet wanneer de pakketje komt anders kan je het laten leveren op een vrije dag want op het platteland is een afhaalpunt soms een eind weg

bestelling van 30/5 nog altijd niet ontvangen 07/06
1.67
Matig

Levering wederom vertraagd, we hebben er een week op moeten wachten. Mijn bestelling was nog niet toegekomen of ik zag dat het product (een handtas) waarop ik aan het wachten was - 50 stond. Dit is zeer frustrerend aangezien ik de volle prijs betaald heb en op dat moment zelf nog niks ontvangen had. Spijtig maar het was een teleurstellende ervaring bij Sarenza.
3.33
Redelijk

nl.sarenza.be antwoordt: 04-04-2017
Beste klant, dank u wel voor uw bericht. Ik zie dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Excuses voor dit ongemak. Met betrekking tot de korting zou u wellicht een screenshot kunnen opsturen naar de klantendienst. Mogelijk kunnen zij u hier verder mee helpen. Voor het ongemak heeft u kortingscodes ontvangen voor een eventuele volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

duidelijkheid bij bestelling, snelle mail terug van jullie, duidelijk, pakje goed te volgen

nl.sarenza.be antwoordt: 28-03-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Alles prima.
Enkel vreemd dat de schoenen van een maatje groter 1,5 Euro duurder waren. En dat de boodschap van terugzending een melding maakte in de trant van "u veranderde van gedachte" terwijl maat (41) niet paste en ik voor een (42) moest gaan. Van hetzelfde merk heb ik thuis een paar schoenen (40) dat past
De service aan de telefoon omdat de korting niet digitaal lukte was prima

nl.sarenza.be antwoordt: 17-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hebben uw feedback over het prijsverschil en de melding bij de retourzending doorgegeven. U heeft uw omruilbestelling inmiddels ontvangen en wij hopen dat u tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Zeer snelle verzending en zeer snelle terugbetaling na retour.
Aanrader

nl.sarenza.be antwoordt: 16-03-2017
Beste klant, Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het leuk om te horen dat u blij bent met onze service. Wij hopen u graag terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Heel tevreden

nl.sarenza.be antwoordt: 13-03-2017
Beste klant, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij waarderen uw goede beoordeling. Wij verwelkomen u graag op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alles verliep prima. Product was niet zoals verwacht.

nl.sarenza.be antwoordt: 09-03-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Wij vinden het heel fijn om te horen dat alles prima verlopen was. Jammer dat het artikel niet aan u wensen voldeed. Hopelijk vindt u echter in de toekomst wel een product naar keuze. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Levering duurt te lang
2.33

nl.sarenza.be antwoordt: 09-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw levering langer duurde. U had voor een levering via Bpost gekozen. Gemiddeld duurt deze levering 2 tot 3 werkdagen. Ik zie echter dat het transport er helaas langer over heeft gedaan. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. U heeft een compensatie per mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Sarenza Team

Ik ben over alles tevreden. Maar de schoenen zaten niet goed aan mijn voet.

nl.sarenza.be antwoordt: 06-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw reactie. Het is spijtig om te horen dat de schoenen niet goed zaten. Wel leuk om te horen dat u tevreden bent over de levering. Hopelijk zal uw volgende bestelling wel voldoen aan uw verwachtingen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

deze keer was het OK (2 andere keren niet)

nl.sarenza.be antwoordt: 06-03-2017
Beste klant, Het is fijn om te horen dat het deze keer goed is verlopen met uw bestelling. Wij zullen er alles aan doen om in de toekomst problemen te voorkomen. Wij hopen u snel terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

alles verloopt corredt

nl.sarenza.be antwoordt: 06-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw bericht. Wij zijn blij om te horen dat alles correct verloopt. Wij zien u met veel plezier terug op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

schoenen waren te klein,heb ze teruggestuurd

nl.sarenza.be antwoordt: 03-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw beoordeling over onze service. Helaas waren de schoenen niet zoals u verwacht heeft. Wij hopen u in de toekomst graag terug te zien op onze website.

Levering heeft langer geduurd dan voorzien.

nl.sarenza.be antwoordt: 03-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw levering vertraagd was. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomt op tijd te leveren. U heeft per mail een compensatie van ons ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Super goede levering en uitstekende artikel, net zoals op de afbeeldingen
Ik geef Sarenza een 5/5 :)

nl.sarenza.be antwoordt: 03-03-2017

Had negatieve reacties gelezen... maar voor de eerste bestelling ging alles super

nl.sarenza.be antwoordt: 03-03-2017
Beste klant, dank u wel voor de reactie over de positieve ervaring met uw bestelling. Wij vinden het leuk om te horen dat u ondanks de negatieve reacties een bestelling bij ons heeft geplaats. Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien op onze website. Met vriendelijke groeten, Team Sarenza

Geen sms of mail gekregen om te laten weten dat het pakket was toegekomen op het afhaalpunt. Daarom getelefoneerd. Deze mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze keken het na en mijn pak was daar al toegekomen. Dus deze communicatie kan nog wel wat beter

nl.sarenza.be antwoordt: 03-03-2017
Beste klant, wij waarderen uw feedback betreffende de communicatie over de levering. Tevens vinden wij het leuk om te horen dat u tevreden bent met onze klantenservice. Wij zien u graag terug op onze website. Met vriendelijke groeten, Team Sarenza

alles super

nl.sarenza.be antwoordt: 03-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw leuke reactie. Wij hopen u snel weer te zien op onze website! Met vriendelijke groeten, Team Sarenza

voor de eerste keer besteld en zeer tevreden over de service. Ook het terugsturen is zeer gemakkelijk.
bedankt voor het vertrouwen?
Beckers Hilde
10 op 10

nl.sarenza.be antwoordt: 27-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Wij vinden het heel fijn om te horen dat u blij bent met onze service! Wij zijn altijd gelukkig om zo een berichtjes te ontvangen en we doen er alles aan om onze klanten in de toekomst nog beter te verwennen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alles is goed verlopen en geleverd binnen de termijn zoals beloofd

nl.sarenza.be antwoordt: 27-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw reactie. Heel fijn om te horen dat u steeds tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alles verlopen zoals het hoort. Prima service tot nu toe

nl.sarenza.be antwoordt: 24-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij zijn altijd blij met berichten zoals deze. Wij danken u voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Tevreden

nl.sarenza.be antwoordt: 24-02-2017

Na een week wachten een mail gestuurd waar mijn artikel bleef, wel telkens goede communicatie gehad,maar het artikel kan dan plots niet meer geleverd worden,jammer. Ik kocht voor de eerste x op deze site en dan loopt het nog mis ook
1.67

nl.sarenza.be antwoordt: 23-02-2017
Beste klant, u geeft aan dat er iets is misgegaan met uw bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. U heeft een compensatie ontvangen per mail. U heeft ook inmiddels een mail ontvangen over de terugbetaling. Voor meer informatie kunt u uiteraard contact kunnen opnemen met de klantenservice op het gratis nummer 0800 582 33. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alles naar wens verlopen

nl.sarenza.be antwoordt: 24-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

top

Tevreden

nl.sarenza.be antwoordt: 24-02-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Het is fijn om te horen dat u erg tevreden bent. Bovendien zijn wij net als u gek op schoenen ! Wij hopen u dan ook zeer binnenkort weer terug te mogen zien op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Alles goed verlopen, zo mag het altijd

Alles is prima verlopen

nl.sarenza.be antwoordt: 24-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat alles prima verlopen is. We hopen dan ook dat u tevreden bent over uw aankoop en wensen u graag er veel plezier mee! Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Later geleverd dan in de reclame

nl.sarenza.be antwoordt: 24-02-2017

Bij andere online winkels kan je kiezen voor een overschrijving na ontvangst van de bestelling. Vind dit persoonlijk praktischer want dan kan je eerst de bestelling controleren en bij terugzending geen problemen ivm met terugbetaling. Dacht ook dat de bestelling hier eerder ging aankomen.

nl.sarenza.be antwoordt: 24-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Op onze website kunt u online betalen met Bancontact/Mistercash, creditcard of PayPal. Betalen middels een overschrijving is helaas op dit moment nog niet mogelijk op onze website. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw feedback doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Alles super verlopen met Sarenza

Correcte en snelle service

- Perfect
- goede opvolging - nazorg

Dikke tien

alles ok geen comentaar

nl.sarenza.be antwoordt: 24-02-2017
Beste klant, bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens verlopen is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Alles vlot en naar wens verlopen

nl.sarenza.be

nl.sarenza.be werd op 25-03-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

27-29 rue de Choiseul
75002 Paris
Frankrijk
Tel: 070 663406
€0,15 PM - Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10.00 tot 13.00 en van 14.00 tot 18.00 uur
klantendienst@sarenza.be

RCS Paris B 480 188 507
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stéphane Treppoz
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.sarenza.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen