Beoordelingen voor nl.sarenza.be



Goed

4.30/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 47 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.871 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
08-02-2018
Besteldatum
08-02-2018
08-02-2018
Track and trace is te omslachtig omdat jullie een hebben om de bestelling op te maken en de post ook 1 heeft. Had ook indruk indien er zich iets voordoet met het pakket er kunnen problemen ontstaan doordat de post melde dat er bij problemen ik jullie moet contacteren wat voor mij naar een welles nietes spelletje zou lijden. De producten zijn goed maar waren gekend door mij.
3.67
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 13-02-2018
Beste klant, u geeft aan dat er iets niet goed is gegaan in het pakketnummer van uw bestelling, maar dat u het pakket wel in ontvangst heeft mogen nemen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Bij twijfel of voor meer informatie kunt u uiteraard contact opnemen met de klantenservice op het nummer 01 43 94 490. Zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
07-02-2018
Besteldatum
07-02-2018
07-02-2018
heel snel ontvangen
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 08-02-2018
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze leveringstijd. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
06-02-2018
Besteldatum
06-02-2018
06-02-2018
Vlotte en correcte levering.
4.00
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 07-02-2018
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze leveringstijd. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
05-02-2018
Besteldatum
05-02-2018
05-02-2018
Perfect
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 06-02-2018
Beste klant, dankuwel voor het berichtje. Wij zijn blij te zien dat alles perfect in orde was. We verwelkomen u graag weer op onze website in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
04-02-2018
Besteldatum
04-02-2018
04-02-2018
Heel goed op alle vlak Zo een snelle levering
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 05-02-2018
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
22-01-2018
Besteldatum
22-01-2018
22-01-2018
Alles perfect in orde
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 23-01-2018
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
27-12-2017
Besteldatum
27-12-2017
27-12-2017
Rien à redire Tout était parfait
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Chère cliente, merci beaucoup pour cet avis positif, nous sommes ravies que le service Sarenza vous convienne. A bientôt. Team Sarenza

Datum van publicatie
18-12-2017
Besteldatum
18-12-2017
18-12-2017
Alles prima
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
03-12-2017
Besteldatum
03-12-2017
03-12-2017
perfecte service
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
01-12-2017
Besteldatum
01-12-2017
01-12-2017
Snelle levering.
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze leveringstijd. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
30-11-2017
Besteldatum
30-11-2017
30-11-2017
Uiterst tevreden. Levertijd,verpakking,acties...top
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, dankuwel voor het berichtje. Wij zijn blij te zien dat alles perfect in orde was. We verwelkomen u graag weer op onze website in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
22-11-2017
Besteldatum
22-11-2017
22-11-2017
Levering binned 24 hr
Better eerlijkheidshalve de meddling plaatsem binned de 72 hr
Maandagmorgen bestelling geplaatst,afhalingsmail op donderdagmorgen
3.67
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te zien dat uw levering vertraagd was. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Ik zie dat het transport langer heeft geduurd dan normaal. U heeft per mail een compensatie van ons ontvangen. Wij wensen u nog veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
19-11-2017
Besteldatum
19-11-2017
19-11-2017
De sneakers zijn perfect.

Bij levering door bpost was het pakket open, gescheurd en gedeukt.Commentaar van de chauffeur 'pakket van de camion gevallen'.

Telefonische hulp van Sarenza: perfect
3.67
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er wat mis is gegaan bij de bezorging. Onze oprechte excuses hiervoor. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen aan de telefoon door onze klantendienst. Wij wensen u nog veel plezier van de schoenen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
12-11-2017
Besteldatum
12-11-2017
12-11-2017
goed
4.00
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles goed verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
10-11-2017
Besteldatum
10-11-2017
10-11-2017
top
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 28-12-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
13-10-2017
Besteldatum
13-10-2017
13-10-2017
Ik ben erg teleurgesteld in jullie service en levering. Maar echt heel erg.
2.00
Matig

nl.sarenza.be antwoordt: 20-10-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te optimaliseren en nemen uw klacht erg serieus. Graag zou ik u daarom willen uitnodigen om ons een mail te sturen met nadere informatie, opdat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
28-09-2017
Besteldatum
28-09-2017
28-09-2017
Mijn laarsjes zien en geweldig uit Passen perfect en waren uiterst snel geleverd Made niet sarenza gewoonweg prachtig Bedankt
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 03-10-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
19-09-2017
Besteldatum
19-09-2017
19-09-2017
Goede en snelle levering.
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 21-09-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
11-09-2017
Besteldatum
11-09-2017
11-09-2017
Super snelle levering.
Producten voldoen 100 aan de verwachtingen
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 12-09-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Wij zijn blij te zien dat alles perfect in orde was. We verwelkomen u graag weer op onze website in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
11-08-2017
Besteldatum
11-08-2017
11-08-2017
Fantastische service, zeer snel, gratis verzending top
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en wensen u veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
11-08-2017
Besteldatum
11-08-2017
11-08-2017
De bestelling is niet aangekomen, op mails komt geen antwoord.
1.00
Slecht

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U heeft ondertussen contact gehad met de klantenservice en bent verder geholpen bij de terugbetaling. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
31-07-2017
Besteldatum
31-07-2017
31-07-2017
Ik wacht al 7 dagen op mijn bestelling. Het is niet fijn als je die schoenen nodig hebt voor een bepaalde datum en ze maar niet arriveren Ik krijg ook geen bericht van jullie wanneer ze dan wel gaan toekomen Dit is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt. Heel jammer.
2.33
Matig

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw levering langer heeft geduurd dan verwacht en dat de levertermijn niet duidelijk genoeg was. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw feedback doorgegeven. Door de grote hoeveelheid bestellingen, hebben sommige pakketten helaas vertraging opgelopen. Vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
27-07-2017
Besteldatum
27-07-2017
27-07-2017
Goede, eerlijke service.
4.67
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
25-07-2017
Besteldatum
25-07-2017
25-07-2017
Er was op het afhaalpunt geen duidelijkheid of ik wel 2 pakketten had ontvangen. De geleverde producten zagen er anders uit dan verwacht.
2.67
Redelijk

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. U geeft aan dat het niet duidelijk voor u was hoeveel pakketten er geleverd waren. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om onze service te optimaliseren. U heeft inmiddels contact opgenomen met de klantenservice en bent u geholpen bij uw retourzending. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
24-07-2017
Besteldatum
23-07-2017
24-07-2017
Zeer tevreden
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat alles prima verlopen is. We hopen dan ook dat u tevreden bent over uw aankoop en wensen u graag er veel plezier mee Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
20-07-2017
Besteldatum
20-07-2017
20-07-2017
Snelle, goede en perfecte levering van mijn product alsook de service. Top
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Wij vinden het heel fijn om te horen dat u blij bent met onze service Wij zijn altijd gelukkig om zo een berichtjes te ontvangen en we doen er alles aan om onze klanten in de toekomst nog beter te verwennen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
12-07-2017
Besteldatum
12-07-2017
12-07-2017
Perfect
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Wij zijn blij te zien dat alles perfect in orde was. We verwelkomen u graag weer op onze website in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
15-06-2017
Besteldatum
15-06-2017
15-06-2017
Wegens drukte kwam mijn bestelling iets later en ik kreeg €5 bij mijn volgende aankoop wat lekker meegenomen is. Spijtig dat je niet op voorhand weet wanneer de pakketje komt anders kan je het laten leveren op een vrije dag want op het platteland is een afhaalpunt soms een eind weg
4.33
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. U geeft aan dat u niet van te voren een geschatte datum heeft kunnen zien op de website. Dit klopt inderdaad. U kunt echter wel uw pakket volgen via de tracking die u van Sarenza ontvangt. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om onze service te optimaliseren. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
07-06-2017
Besteldatum
07-06-2017
07-06-2017
bestelling van 30/5 nog altijd niet ontvangen 07/06
1.67
Matig

nl.sarenza.be antwoordt: 04-09-2017
Beste klant, U geeft aan dat u uw pakket nog niet had ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Moct u deze vooralsnog nog niet hebben ontvangen, kunt u uiteraard contact opnemen met de klantenservice op het gratis nummer 0800 582 33. Zij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
03-04-2017
Besteldatum
03-04-2017
03-04-2017
Levering wederom vertraagd, we hebben er een week op moeten wachten. Mijn bestelling was nog niet toegekomen of ik zag dat het product (een handtas) waarop ik aan het wachten was - 50 stond. Dit is zeer frustrerend aangezien ik de volle prijs betaald heb en op dat moment zelf nog niks ontvangen had. Spijtig maar het was een teleurstellende ervaring bij Sarenza.
3.33
Redelijk

nl.sarenza.be antwoordt: 04-04-2017
Beste klant, dank u wel voor uw bericht. Ik zie dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Excuses voor dit ongemak. Met betrekking tot de korting zou u wellicht een screenshot kunnen opsturen naar de klantendienst. Mogelijk kunnen zij u hier verder mee helpen. Voor het ongemak heeft u kortingscodes ontvangen voor een eventuele volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
26-03-2017
Besteldatum
26-03-2017
26-03-2017
duidelijkheid bij bestelling, snelle mail terug van jullie, duidelijk, pakje goed te volgen
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 28-03-2017
Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u binnenkort weer terug te mogen zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
16-03-2017
Besteldatum
20-02-2017
16-03-2017
Alles prima.
Enkel vreemd dat de schoenen van een maatje groter 1,5 Euro duurder waren. En dat de boodschap van terugzending een melding maakte in de trant van "u veranderde van gedachte" terwijl maat (41) niet paste en ik voor een (42) moest gaan. Van hetzelfde merk heb ik thuis een paar schoenen (40) dat past
De service aan de telefoon omdat de korting niet digitaal lukte was prima
4.67
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 17-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het fijn te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hebben uw feedback over het prijsverschil en de melding bij de retourzending doorgegeven. U heeft uw omruilbestelling inmiddels ontvangen en wij hopen dat u tevreden bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
15-03-2017
Besteldatum
20-02-2017
15-03-2017
Zeer snelle verzending en zeer snelle terugbetaling na retour.
Aanrader
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 16-03-2017
Beste klant, Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het leuk om te horen dat u blij bent met onze service. Wij hopen u graag terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
09-03-2017
Besteldatum
14-02-2017
09-03-2017
Heel tevreden
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 13-03-2017
Beste klant, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij waarderen uw goede beoordeling. Wij verwelkomen u graag op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
08-03-2017
Besteldatum
13-02-2017
08-03-2017
Alles verliep prima. Product was niet zoals verwacht.
3.67
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 09-03-2017
Beste klant, dankuwel voor uw bericht. Wij vinden het heel fijn om te horen dat alles prima verlopen was. Jammer dat het artikel niet aan u wensen voldeed. Hopelijk vindt u echter in de toekomst wel een product naar keuze. Met vriendelijke groet, Team Sarenza.

Datum van publicatie
06-03-2017
Besteldatum
07-02-2017
06-03-2017
Levering duurt te lang
2.33
Matig

nl.sarenza.be antwoordt: 09-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw levering langer duurde. U had voor een levering via Bpost gekozen. Gemiddeld duurt deze levering 2 tot 3 werkdagen. Ik zie echter dat het transport er helaas langer over heeft gedaan. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. U heeft een compensatie per mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Sarenza Team

Datum van publicatie
05-03-2017
Besteldatum
09-02-2017
05-03-2017
Ik ben over alles tevreden. Maar de schoenen zaten niet goed aan mijn voet.
4.33
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 06-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw reactie. Het is spijtig om te horen dat de schoenen niet goed zaten. Wel leuk om te horen dat u tevreden bent over de levering. Hopelijk zal uw volgende bestelling wel voldoen aan uw verwachtingen. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
04-03-2017
Besteldatum
09-02-2017
04-03-2017
deze keer was het OK (2 andere keren niet)
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 06-03-2017
Beste klant, Het is fijn om te horen dat het deze keer goed is verlopen met uw bestelling. Wij zullen er alles aan doen om in de toekomst problemen te voorkomen. Wij hopen u snel terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
03-03-2017
Besteldatum
08-02-2017
03-03-2017
alles verloopt corredt
5.00
Uitstekend

nl.sarenza.be antwoordt: 06-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw bericht. Wij zijn blij om te horen dat alles correct verloopt. Wij zien u met veel plezier terug op onze website. Met vriendelijke groet, Team Sarenza

Datum van publicatie
03-03-2017
Besteldatum
08-02-2017
03-03-2017
schoenen waren te klein,heb ze teruggestuurd
3.67
Goed

nl.sarenza.be antwoordt: 03-03-2017
Beste klant, dank u wel voor uw beoordeling over onze service. Helaas waren de schoenen niet zoals u verwacht heeft. Wij hopen u in de toekomst graag terug te zien op onze website.

nl.sarenza.be

Contact
27-29 rue de Choiseul
75002 Paris
Frankrijk
klantendienst@sarenza.be
nl.sarenza.be

Winkel-exploitant
Sarenza SA
27-29 rue de Choiseul
75002 Paris
Frankrijk
Handelsregister
RCS Paris B 480 188 507
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Stéphane Treppoz
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.sarenza.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.