DJ-Verkoop.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden803 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2021
DJ-Verkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jan 2024
Ik had 2 producten besteld voor een kado en aangegeven dat daar enige spoed bij was. Mijn hoofdbestelling was een keyboard. Ik was daarna telefonisch niet bereikbaar voor verkoper Martin, die mij wilde bellen omdat het bijproduct niet op voorraad was. Hij heeft toen -vanwege mijn aangegeven "haast"- in plaats van dat bijproduct uit eigen beweging een goed alternatief meegestuurd (zelfs met de mededeling per mail dat dat nog geruild zou kunnen worden, indien nodig). Waar vind je nog zo'n goede service! 5 sterren dus.

14 jun 2023
Vorige orders gingen perfect ook de aftersales maar mijn laatste order duurt veel langer ik zou bericht krijgen maar ze laten niks horen als ik mijn order vrijdag 16.6 nog niet heb trek ik hem in en vorder mijn geld terug

Beoordelingen voor DJ-Verkoop.nl

9 mrt 2024

Professioneel en deskundig

Zeer professioneel en deskundig advies. Een echte aanrader voor al uw DJ-apparatuur.
Super snel en op tijd! Dank je wel Dj-Verkoop.nl!! Zeker een aanrader!
Een spiegelbol besteld en omdat de levering iets langer zou duren dat verwacht werd ik keurig netjes opgebeld met de vraag of dat akkoord was of dat ik mijn geld terug gestort wilde hebben. Natuurlijk geen probleem met iets langer wachten na een degelijke nette services.
17 feb 2024
Snelle levering en prima after sales
7 jan 2024

Uitstekende service!

30 dec 2023
Aardige mensen had een kabel besteld maar die was er niet meer in die lengte netjes opgelost in de winkel en nog voor een leuke prijs zeker een aanrader
EH
Edwin H.
Altburlage
Boven verwachting een snelle levering (was niet in voorraad).

Top service

Persoonlijk gebeld omdat artikel niet geleverd kon worden, daarna mail gekregen met voorstellen voor alternatieven. Top service.
25 dec 2023
Snelle levering, perfect apparaat gekocht.
25 dec 2023
Vlugge levering en zonder schade
26 dec 2023
Goed advies en snelle levering
Aardige mensen en een goed advies!

Prima shop

Helemaal niets op aan te merken.
24 dec 2023
8 jun 2023

Een goede service.

Wat mij beviel, was bij het informeren tijdens het chatten over de mpc one+, over de levering.En dat ging heel goed, en de bestelling van het product kreeg ik het de volgende dag binnen.De service beviel mij heel goed. Met dank Kenneth,
3 aug 2023

Persoonlijke bezorging

Toen de post mijn pakket retour hadden gestuurd omdat ze dachten dat het adres niet klopte, heeft DJ-Verkoop de boxen zelf persoonlijk bij mij afgeleverd.. Geweldige service, hartelijk dank!
1 mei 2023

Superwinkel!!

Superwinkel! Bijna altijd direct leverbaar en uitstekend advies voor een goede prijs. Hier weten ze wat ze verkopen! #nooitmeernaarbax