Aniculis- Logo - Beoordelingen

Aniculis

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden771 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 sep 2017
Aniculis voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug 2023
Had spulletjes besteld, waaronder druppels tegen oormijt. Ik had ze besteld zodra ik merkte dat mijn hondjes die vieze beestjes in zijn oortjes had en belde die middag of ze die dag nog konden worden verstuurd. Ik maakte me namelijk zorgen om mijn hondje. Eigenlijk zou mijn pakje later worden verstuurd, maar ze deden moeite om dat toch nog die dag op te sturen. Ontzettend fijn, bedankt!

8 sep 2023
Door bezorger DPD niet meer te gebruiken . Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen .

Beoordelingen voor Aniculis

goede levering van supplementen voor mijn hond…

ik heb de supplementen voor mijn hond binnen een paar dagen geleverd gekregen en ik werd van de levering op de hoogte gehouden via email, dus prima ervaring.
Antwoord van Aniculis
Beste Yvonne, Bedankt voor je feedback en de 4-sterren Service review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de levering van de supplementen voor jouw hond. We streven er altijd naar om onze klanten een uitstekende service te bieden, inclusief snelle levering en duidelijke communicatie. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Janet - Team Aniculis.nl
RH
Reinhilde H.
Zuiddprpe
Hallo H Ik ga ni zeggen dat het werkt zoals ik wil,maar als ik het niet geef,is er helemaal niks mee aan te vangen
Antwoord van Aniculis
Beste Reinhilde, Bedankt voor je eerlijke feedback en geweldige 5-sterrenreview! We zijn blij om te horen dat je merkt dat onze Aniculis Kalmte Kracht voor Honden een verschil maakt. Jouw ervaring is waardevol voor ons en andere klanten die op zoek zijn naar producten om hun honden te helpen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Janet - Team Aniculis.nl
Klein foutje met speelgoed pup. Was erg snel stuk. Na contact met klantenservice super op gelost.
Snel geleverd. Het heeft werking. Gedrag sneller doorbroken, hond bereikbaat
Antwoord van Aniculis
Beste Miranda, Wat fantastisch om te horen dat onze Anti-Stress voor Honden zo goed werkt voor jouw hond! Hartelijk dank voor je geweldige 5-sterrenreview en de positieve feedback over de snelle levering. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan het verbeteren van het gedrag van jouw hond. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Janet - Team Aniculis.nl
Product is goed en het verzenden snel. Ben gewoon tevreden
Antwoord van Aniculis
Beste Ellen, Hartelijk dank voor je geweldige 5-sterrenreview! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met ons product ReaVet Psyllium / Vlozaad schillen voor Paarden, Honden en Katten en met onze snelle verzendservice. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Janet - Team Aniculis.nl

Betrouwbaar

Zeer goed verpakt en mijn bestelling snel ontvangen!
Snelle en adequate levering, kan niet beter😉
Antwoord van Aniculis
Beste Petrus, Dank je wel voor je geweldige 5-sterrenreview! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle en adequate levering van ons Groenlipmossel Extract voor Honden, Katten & Paarden. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Janet - Team Aniculis.nl
Snelle en correcte service! Niets te klagen.
Heel klantvriendelijk en heel goed geholpen !
Antwoord van Aniculis
Beste Miranda, Wat fantastisch om te horen dat je ons een geweldige 5-sterren review hebt gegeven! We zijn enorm blij dat je tevreden bent met onze Wormwood formules voor je dieren. Het is ons doel om niet alleen hoogwaardige producten aan te bieden, maar ook om uitstekende klantenservice te bieden. We streven ernaar om al onze klanten zo goed mogelijk te helpen en het doet ons goed te weten dat je onze hulp en service waardeert. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je huisdieren de beste zorg krijgen die ze verdienen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je steun aan Aniculis. Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
Snelle levering, goede spullen en betaalbaar
LM
Loon M.
Varsseveld
Hele fijne zalmolie en snelle levering!!
Snel besteld, snel en goed geleverd!
Zou geen verbeter punten weten
Antwoord van Aniculis
Beste Fenna, Dank je wel voor je 4-sterren review van onze Aniculis Duivelsklauw voor honden, katten en paarden (1 kg). We zijn blij om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met het product. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en diensten te verbeteren, dus we zijn benieuwd naar wat we kunnen doen om jouw ervaring te veranderen in een 5-sterrenervaring. Zou je ons kunnen vertellen wat we kunnen doen om je volledig tevreden te stellen? We streven ernaar om aan al je behoeften te voldoen en we willen graag horen hoe we dat kunnen bereiken. Als je specifieke feedback hebt, suggesties of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We staan altijd klaar om te luisteren en om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met Aniculis. Nogmaals bedankt voor je feedback en je steun aan Aniculis. Met vriendelijke groet, Team Aniculis.nl
Perfect en snel geleverd
AK