Aniculis- Logo - Beoordelingen

Aniculis

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 sep 2017
Aniculis voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug 2023
Had spulletjes besteld, waaronder druppels tegen oormijt. Ik had ze besteld zodra ik merkte dat mijn hondjes die vieze beestjes in zijn oortjes had en belde die middag of ze die dag nog konden worden verstuurd. Ik maakte me namelijk zorgen om mijn hondje. Eigenlijk zou mijn pakje later worden verstuurd, maar ze deden moeite om dat toch nog die dag op te sturen. Ontzettend fijn, bedankt!

23 apr 2023
De anti oormijt olie is pure paraffine en dat werd niet vermeld op de website en kreeg vervolgens telefonisch een waardeloze uitleg

Beoordelingen voor Aniculis

SC
Bestelde 2 vet-Blok-houders en kreeg 2 vet-Bol-houders.
30 mrt 2024
Beste LJH, Dank je wel voor het delen van je ervaring. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat is ontstaan door de verkeerd geleverde producten. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om je teleur te stellen. We hebben je feedback ontvangen en we zullen dit probleem direct oppakken om ervoor te zorgen dat het niet nogmaals gebeurt. We willen graag een passende oplossing bieden voor dit misverstand en ervoor zorgen dat je alsnog de juiste producten ontvangt. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit recht te zetten en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
SR
Simon R.
Nijmegen

Prijsgunstig en een snelle levering

Op zoek naar een nieuwe voorraad biergist poeder en vitamines voor het huisdier kwam ik bij Aniculis terecht. Scherpe prijzen (goedkoper kon ik nergens vinden) en met een paar simpele klikken besteld, betaald en vervolgens na 2 dagen thuis afgeleverd. Service en snelheid zoals dat hoort te zijn.
Ik vind de To good to go actie van jullie super goed en effectief. Het scheelt geld en de producten zijn prima in orde. :) Een etiket wat niet mooi is maakt mij niets uit en de viervoeter ook niet. De biergist tabletten doen goed hun werk en zijn kwalitatief fantastisch! Zeer tevreden klant.
Antwoord van Aniculis
Beste Dominique, Hartelijk dank voor je geweldige 5-sterren review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop van onze Tekenschild voor honden - Tabs en dat je onze "To good to go" actie waardeert. Het doet ons goed te horen dat je onze actie als super goed en effectief ervaart. We vinden het belangrijk om mogelijkheden te bieden om producten tegen een voordelige prijs aan te schaffen, en het is geweldig om te weten dat dit voor jou heeft gewerkt en dat je tevreden bent met de kwaliteit van de producten. We waarderen ook je begrip voor eventuele kleine imperfecties, zoals een minder mooi etiket, en het is fantastisch om te horen dat je viervoeter er ook geen probleem van maakt. We zijn blij dat de tabletten goed hun werk doen en dat je tevreden bent over de kwaliteit. Als je in de toekomst meer producten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je huisdier de beste zorg krijgt. Nogmaals hartelijk dank voor je positieve feedback en je steun aan Aniculis! Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
Snelle levering, prima product lijkt het. Wat fijn zou zijn: iets meesturen waardoor de klant gemakkelijk de juiste hoeveelheid eruit kan halen, nu smeert dat enorm vanuit de verpakking.
Antwoord van Aniculis
Beste Heidi, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van onze Aniculis Omega-3 Zalmolie voor Paarden, Honden en Katten (5 Liter). Het is geweldig om te weten dat je de snelle levering hebt gewaardeerd en dat het product je tot nu toe goed lijkt te bevallen. We streven er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten te bieden, en het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit. We nemen je feedback over het gemakkelijk doseren van de olie zeker ter harte. We zullen kijken naar mogelijke oplossingen om het doseren voor onze klanten te vergemakkelijken. Als je in de toekomst meer producten nodig hebt of als je nog verdere suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en te luisteren naar de wensen van onze klanten. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je steun aan Aniculis! Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
Vriendelijk ontvangst in de showroom. Het product stond al klaar. Fijne communicatie via de e-mail
Antwoord van Aniculis
Beste Linda, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop van de Groenlipmossel capsules voor Honden (100st). Het doet ons goed om te horen dat je het ontvangst in de showroom als vriendelijk hebt ervaren. Bij Aniculis streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden, en het is geweldig om te weten dat je onze communicatie via e-mail als fijn hebt ervaren. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je huisdier de beste zorg krijgt. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je steun aan Aniculis! Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
Onze hond is weer genezen van de huidallergie door omega 3. Top product.
Antwoord van Aniculis
Beste Aris, Wat geweldig om opnieuw van je te horen en te zien dat onze Omega-3 Zalmolie voor Honden van Aniculis zo'n positief effect heeft gehad op je hond! Hartelijk dank voor je 5-sterren review. Het doet ons enorm veel plezier om te lezen dat onze Omega-3 Zalmolie heeft bijgedragen aan het genezen van de huidallergie van je hond. Het welzijn van je huisdier staat bij ons voorop, en het is fantastisch om te horen dat ons product hieraan heeft kunnen bijdragen. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je huisdier de beste zorg krijgt. Nogmaals hartelijk dank voor je positieve feedback en je vertrouwen in ons product! Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
Snel besteld en ontvangen product voldoet aan omschrijving
Goede producten, snelle levering
Bezorging is prima verlopen..
mooie prijs snel geleverd
Geen gelul, goed spul.