Aniculis- Logo - Beoordelingen

Aniculis

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden765 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 sep 2017
Aniculis voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug 2023
Had spulletjes besteld, waaronder druppels tegen oormijt. Ik had ze besteld zodra ik merkte dat mijn hondjes die vieze beestjes in zijn oortjes had en belde die middag of ze die dag nog konden worden verstuurd. Ik maakte me namelijk zorgen om mijn hondje. Eigenlijk zou mijn pakje later worden verstuurd, maar ze deden moeite om dat toch nog die dag op te sturen. Ontzettend fijn, bedankt!

23 apr 2023
De anti oormijt olie is pure paraffine en dat werd niet vermeld op de website en kreeg vervolgens telefonisch een waardeloze uitleg

Beoordelingen voor Aniculis

8 sep 2023
Door bezorger DPD niet meer te gebruiken . Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen .
Antwoord van Aniculis
3 okt 2023
Beste Arie, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met ons, hoewel het spijtig is te horen dat je problemen hebt ondervonden met de bezorging van je bestelling. We begrijpen dat een vlotte bezorging van je producten van groot belang is, en we betreuren het dat je moeite hebt gehad om je ReaVET Spirulina tabletten te ontvangen. Het spijt ons dat je ongemak hebt ervaren door de bezorgdienst DPD. We zijn blij om te horen dat we ondertussen contact met jou en DPD hebben gehad en dat je bestelling uiteindelijk is bezorgd. Bezorgproblemen kunnen soms voorkomen, en we doen ons best om samen te werken met bezorgdiensten om ze op te lossen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je de producten krijgt die je nodig hebt voor je huisdier. Nogmaals bedankt voor je begrip en geduld, en we hopen dat je tevreden bent met je uiteindelijke aankoop. Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl
19 mrt 2024
Antwoord van Aniculis
30 mrt 2024
Beste Theo, Bedankt voor het delen van je ervaring. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om feedback achter te laten. Het spijt ons te horen dat het product niet volledig aan je verwachtingen heeft voldaan en dat je ervaring niet helemaal positief was. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden die bijdragen aan het welzijn van huisdieren, en het is teleurstellend om te horen dat dit niet het geval was voor jouw hond. We zouden graag meer willen weten over jouw ervaring en hoe we deze in de toekomst kunnen verbeteren. Als je specifieke feedback hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om te luisteren en om te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Nogmaals bedankt voor je feedback en je steun aan Aniculis. Met vriendelijke groet, Janet Team Aniculis.nl