Dille & Kamille (NL)

4.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.584 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

9 aug 2023
Simpele en goede producten die lang meegaan. Wel zo duurzaam. De tip ( gemaild) om papieren tape te gebruiken bij het sluiten van de kartonnen dozen bij verzending is goed opgepakt.
15 mei 2023

Zorgvuldig verpakt

Ik had wat glazen potten besteld en had eerlijk gezegd op voorhand een beetje schrik of dat zonder scherven zou arriveren. Ik was aangenaam verrast hoe zorgvuldig alles ingepakt was!
15 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling!🌿️ We zijn blij dat de glazen potten zonder schade zijn aangekomen. We doen ons best om alles zorgvuldig in te pakken voor een veilige verzending. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.
17 mei 2023

Nette afhandeling kapotte zending

Via online shop iets vrij kwetsbaars besteld Het kwam inderdaad stuk aan in de verpakking. Na een mail + foto van het kapotte product heel snel nieuwe ontvangen Zeer snel en netjes!
2 mei 2023
Snelle service. Een artikel die ik had besteld, bleek toch niet voorradig. Snel en correct gemaild en geld terug. Artikelen goed verpakt. Prijs - kwaliteit verhouding is heel goed.
3 mei 2023
Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Veel plezier met je aankoop en een fijne dag gewenst! 🌿

Makkelijk best via zeer overzichtelijke…

Makkelijk bestellen via zeer overzichtelijke site. Snel bezorgd en heel netjes ingepakt. Zeer tevreden en aanrader. Al blijft live shoppen in de winkel wel nog altijd het leukste 🤗
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie beoordeling. We zien je graag weer in een van onze winkels of de webwinkel!
18 jun 2023
De communicatie was goed, de verzending in stukken verspreid over diverse dagen en soms veranderend door PostNL, was lastig en verwarrend. De aarde ga ik nu gebruiken, ben benieuwd
Een geweldige winkel met kwalitatief mooie producten. Ik had een pan besteld en deze werd de volgende dag keurig thuisbezorgd. Een uitstekende service en een fijne shopervaring!
1 aug 2023
Dank u wel voor deze fijne beoordeling! Vriendelijke groet, Dille & Kamille
Jullie moeten langskomen op die momenten die jullie toezeggen. Gezegd was: 13 december tussen 9-22 uur en het kwam 14 december om 9.25 uur. Een dag voor niets in huis gebleven.
17 dec 2023
Het is heel snel binnen alleen ik zou de website wat klantvriendelijker maken de categorieen wat beter maken. en duidelijkere omschrijvingen sommige dingen moeilijk te vinden.
Goede kwaliteit en leuke produkten. Ook de doelstelling spreekt mij erg aan. Heel mooi, die samenwerking met WWF om het leefgebied van de dieren op de Noordpool te beschermen.
7 nov 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling 🌿 We doen ons best om het milieu en de natuur te beschermen. 🌊
EV
E v.
Zeeland
27 apr 2023

Perfect

Alles was heel snel verzonden en prefect verpakt. Zelfs de breekbare artikelen zijn in onberispelijke staat geleverd. De producten zijn prachtig van kwaliteit en uitstraling.
1 mei 2023
Bedankt voor deze super mooie beoordeling. Fijn dat alles goed is geleverd! 🌿
4 okt 2023
Bestelling kwam iets later dan verwacht, maar geen probleem voor deze bestelling. De "steel" van het grootste trechtertje (setje van 3) mag wel steviger. Het buigt erg snel.
5 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling!
1 jun 2023
De doos was echt onnodig groot voor de bestelling, maar de producten waren wel met zorg ingepakt. Beetje rommelig verder en met heel veel papier. Producten zelf zijn prima!
18 jun 2023
Komen na wat wordt gezegd. Op tijd geleverd, prima verpakt. Van de levering ook goed op de hoogte gehouden. Producten waren erg goed, prima prijs-kwaliteit verhouding.
1 jun 2023
mooie producten van goede kwaliteit. snelle afhandeling van bestelling. had aangegeven dat ze 3 dagen hadden i.p.v. zo snel mogelijk. maar de volgende dag had ik het al.
23 nov 2023

Ik shop al jaren bij Dille & Kamille

Duidelijke info bij artikelen in webshop, daardoor precies ontvangen wat ik had verwacht. En altijd mooie spullen van goede kwaliteit. Koop er echt al tientallen jaren.
Mooie artikelen en fijn verpakt met veel karton en weinig plastic. Wel graag de prijsstickers eraf halen, want nu moet ik alles uitpakken voor ik het cadeau kan geven.
Hele fijne en mooie spullen, degelijk, naturel en duurzaam. Zeer prettige sfeer in de winkel, vol passie werd ik geholpen, spulletjes werden zeer feestelijk ingepakt.
Heel blij met mijn bestelling! Ik wil graag een plastic vrij huishouden en bij dille en kamille kon ik mooie spullen vinden die ik verder nergens kon vinden. Bedankt!🥰
ND
Nathalie D.
Den Bosch
4 jun 2023
Super leuke spulletjes voor een mooi prijsje. Helemaal blij! Dit keer had ik leuke mini bak / kook spulletjes voor in de bak met magisch zand. Kindjes zijn uren zoet.