dille-kamille.nlBeoordelingen

: 6.182UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Dille & Kamille (Nederland) B.V.
Stromarkt 37
1012SW Amsterdam
Nederland
Handelsregister
Kamer van Koophandel 29029858
Gevolmachtigde
Pieter Hugo Korthals Altes, Edmond Charles Eugene Maessen, Theodoor Marius van Sprang, Johannes Pieter Geels

Beoordelingen voor dille-kamille.nl

4.64/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

2.819 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

76 %
17 %
3 %
2 %
2 %
6.182 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over dille-kamille.nl

Sorteren Meest recente eerst
4 dagen geleden
We hebben nog altijd niets ontvangen!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Ik heb nog steeds niks ontvangen , geen email dat het onderweg is helemaal niks alleen wel betaald helaas
 Geverifieerde beoordeling|
2 weken geleden
De 4de iets besteld en nog niets ontvangen of zelfs verstuurd naar PostNL
 Geverifieerde beoordeling|
4 weken geleden
en leuke emaille theepot. snel en goed geleverd
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bab
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Kleine bestelling wordt in drie keer bezorgd, lekker duurzaam, foei!
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Helaas heb ik mn bestelling nog niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dille-kamille.nl
1 maand geleden
Goedendag, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat uw tafelkleed nog niet geleverd is. uiteraard ons excuus daarvoor. We gaan uitzoeken wat de reden is van de vertraging en gaan u hierover contacten. Nogmaals excuus, we komen bij u terug. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
1 maand geleden
8 dagen geleden iets besteld en helemaal niets meer van gehoord. Er werd wel aangegeven dat er een vertraging was bij het bezorgen, maar helemaal niets meer?
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dille-kamille.nl
1 maand geleden
Goedendag, bedankt voor uw reactie. wat vervelend dat uw pakket (nog) niet is afgeleverd. Ons excuus daarvoor. Kunt u contact opnemen met ons via het volgende mailadres? klantenservice@dille-kamille.com We willen graag kijken wat de reden is van de vertraging en samen met u kijken hoe we u kunnen helpen. Nogmaals excuus en een vriendelijke groet. We horen graag van u.Dille & Kamille
1 maand geleden
slechte website, oa klantenservicenummer nog op site, maar als je ze belt hoor je een bandje dat ze niet meer telefonisch bereikbaar zijn: Zet dat er dan bij op de site! op inlogaccount wordt bestelling niet vermeld, alleen een hele oude al geleverde van paar jaar terug. nu bestelling van niet (blijkt uiteindelijk, terwijl al betaald) leverbare artikelen, vrij laat van op de hoogte gesteld
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Helaas heb ik een week geleden besteld en betaald en totaal nog niets gehoord over de levering van mijn producten.....
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dille-kamille.nl
1 maand geleden
Goedendag, bedankt voor uw reactie. Excuus dat u (nog) steeds niet uw pakket heeft ontvangen. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het volgende mailadres? Klantenservice@dille-kamille.com Nogmaals excuus en we horen graag van u. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
1 maand geleden
Een week na bestelling / betaling nog steeds de artikelen niet verstuurd. Paasartikelen komen dus na de pasen.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bijzonder slechte communicatie vanuit de winkel over de vertraagde levering van producten. Wanneer ik contact zoek met de klanten service wordt er niet gereageerd op datgene dat ik vraag en wordt het afgedaan met een slap excuus. Vervolgens nog een mail gestuurd, maar daar heb ik niet eens meer een reactie op gekregen.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ivm Corona had ik alle begrip dat mijn bestelling niet op tijd zou komen echter had ik paasproducten besteld dus wilde de bestelling annuleren aangezien ze niet voor Pasen binnen konden zijn ik heb hierover mail gestuurd , proberen te bellen maar geen enkele reactie gekregen nogmaals het zijn bijzondere tijden maar zolang ze de mogelijkheid tot bestellen geven verwacht ik betere service
 Geverifieerde beoordeling|
Geen idee want 1 week na mijn bestelling is het pakket nog steeds niet verzonden. Wel al aangemeld bij Post.nl maar daar nog steeds niet ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik vind t een leuke winkel. Maar op 4-4 heb ik een bestelling geplaatst. Het is nu 12-4 er zaten spullen bij die ik voor Pasen had willen gebruiken. De bestelling is nog niet binnen dus dat vind ik niet ok.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Producten waren slordig vervaardigd. Eierdopjes waren niet mooi rond. Producten kwamen niet overeen zoals op de webshop getoond.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Het pakket is niet verstuurd. Dille en Kamille is onbereikbaar. Waardeloos.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik vind de stenen winkel in HILVERSUM geweldig, maar de webshop is niet fijn winkelen. Het assortiment is niet voorradig en niet up-to-date en de levertijden zijn wel erg lang. Ga gewoon naar een echte winkel!
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Belachelijk dat je retour zelf moet betalen en anders moet wachten totdat de winkel weer open gaat. Ik zit ook op m’n geld te wachten!!
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Nog steeds niks ontvangen, zeer zeer slecht!!!
 Geverifieerde beoordeling|