Dille & Kamille (NL)

4.035 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.487 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Jullie vragen me al om een beoordeling, terwijl ik mijn bestelling nog niet binnen heb..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback!
26 dec 2023
Bestelling nog steeds niet bezorgd. Website voor track-and-trace werkt niet goed.
Alle placemats hebben roest vlekken van de speldjes met prijskaartje.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Oh, wat vervelend! Zoals we kunnen zien, is er al contact geweest via e-mail.
Mijn pakket is nog steeds niet geleverd en het is al 2 weken later
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We zien dat je ondertussen contact hebt met een collega. Hopelijk heb je de bestelling snel in huis.
De mand die ik besteld heb stinkt ontzettend kunnen we hierwat mee
Wat vervelend! Gelukkig is het inmiddels opgelost 🌿

Slecht

De beschrijving van wat ik kocht, voldeed niet aan wat ik ontving.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in een van onze artikelen. We hebben per e-mail contact met u opgenomen.
Na ruim een week is mijn order nog niet eens verzonden.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega.
Nog niets ontvangen, graag voor kerst in huis
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We zien dat je bestelling is afgeleverd. Gelukkig nog voor kerst.
23 dec 2023
Ophouden met dat gezeur om waardering.
het ontvangen produkt is beschadigd
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft al contact met je gehad.
Product was stuk bij ontvangst
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We nemen via de mail contact met je op.

niet Bestelling DHL

ontvangen niet Bestelling DHL
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost! 🌿
Pakketje is nooit aangekomen
28 mei 2023
31 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er een aantal zaken mis zijn gelopen. Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen per mail contact met je op. 🌿️

Bestel nooit bij deze webshop!!! Ze verwijderen de veiligheidsclip niet en jij wordt beschuldigd van diefstal!!!!!

Vorige week een tafelkleed ontvangen via de webshop, uitgepakt en bij de was gelegd. Verpakking bij het oud papier, dat gisteren is opgehaald. Vandaag wil ik het kleed inner was doen en zie ik dat er een veiligheidsclip aan zit. Gebeld met de winkel waar mij verteld wordt dat er eigenlijk nooit veiligheidsclips aan artikelen van de webshop zitten. Ik word, kortom, beschuldigd van liegen of stelen. Bestel dus nooit iets via deze webshop!!!!!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.

Levering veel te laat

Het spijt me te moeten melden dat ik niet tevreden ben...op maandag vóór 23.59 uur een bestelling geplaatst met als duurdere verzendoptie 'levering volgende dag'. Netjes voor betaald, dan is het wel vervelend dat ik (nadat ik er achteraan had gebeld) pas op woensdag slechts een deel van de bestelling ontvang. Uiteindelijk was het op donderdag pas compleet, terwijl ik ervoor had betaald om het op dinsdag al te krijgen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat je contact hebt gehad met een collega.

Artikelen niet op voorraad

Vorig jaar voor de kerst zakelijk artikelen besteld. Helaas bleek na het bestellen, en betalen, dat dit niet op voorraad was. In oktober privé iets besteld. Na het bestellen en betalen, bleek dit niet op voorraad. Nu voor de kerst zakelijk artikelen besteld. Weer bleek na het bestellen en betalen dat dit niet op voorraad was. Het betaalde geld wordt vlot weer terug betaald, dat is het probleem niet, maar het is beter dat jullie de voorraad beter bijhouden, zodat je vóór het bestellen al weet dat iets niet op voorraad is. Er kwam nu alle drie keer een mail dat " de door u bestelde artikelen wegens een voorraadcorrectie niet op voorraad zijn" Ik vraag me af of jullie überhaupt wel voorraad hebben. Volgende keer bestellen we direct ergens anders.
22 nov 2023
Vervelend dat het zo is gelopen, onze excuses hiervoor. We zien dat er al contact is geweest met onze collega. Als we nog iets voor jullie kunnen betekenen dan horen wij het graag.

onduidelijke en verkeerde bezorging.

Dille en Kamille heeft fantastische produkten, daar gaat het niet om. Er werd echter niet goed gecommuniceerd over wanneer de bestelling geleverd werd. Het pakje kwam al, DHL gaf aan dat er een pakje zou worden bezorgd, met daarin voor mij een volkomen onbekende afzender. Ik was thuis, maar het pakje werd bij de buren buiten bij de vuilnisbak gezet. De dag erna kwam pas bericht van Dille en Kamille dat het pakje zou worden bezorgd. Voortaan maar in de winkel kopen.
7 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de levering zo is gelopen. We nemen per mail contact met je op
15 aug 2023

heel onduidelijk wanneer het bij een ophaalpunt wordt geleverd

stond wanneer je het pakketje ophaald ergens je het dan de volgende dag na 15:00 kon ophalen. Dit is totaal niet waar. bij de leveringsbon stond ook geen locatie. Tuurlijk niet handig van mij om dit niet op de schrijven tijdens het kiezen maar daarna servicedesk gebeld lieve dame aan de telefoon gehad maar die gaf aan nergens verstand van te hebben en dat er letterlijk niemand was waarmee ze mij kon doorverbinden. hopelijk krijg ik snel mijn geld terug.
16 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hebben je 9 augustus een mailtje gestuurd naar aanleiding van je telefoongesprek. We zullen je nog een mailtje sturen voor de zekerheid! 🌿