Dille & Kamille (NL)
Beoordelingen:

4.037 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.534 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

de meest kritische beoordeling

28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

 Sorteren  
Relevantie
(75)
(149)
Resetten
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket werd niet bezorgd maar is teruggestuurd naar Dille &Kamille. Zonder bezorgpoging. Ik was nl speciaal thuisgebleven.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Bedankt voor je feedback. We betreuren het dat je pakket naar ons is teruggestuurd. Onze excuses daarvoor. We zien dat in de tussentijd een van onze collega's een bericht heeft gestuurd na je telefoontje.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakket werd geleverd in een papieren tasje en toen ik het retour wilde sturen kreeg ik een foutmelding na het betalen van €6,50 (wat ik trouwens best veel geld vind voor het retourneren van een pakket) en kreeg ik geen retourcode, waardoor ik weer moest bellen naar de klantenservice. Ik werd wel goed geholpen door ze maar de customer journey is echt om te huilen met snot.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
10 dagen geleden
Dank u voor uw feedback. We betreuren het dat het retourneren problematisch was. Hiervoor bieden we onze excuses aan voor het ongemak. We hebben gezien dat een collega al contact met u heeft opgenomen om het probleem met het etiket op te lossen. We zullen uw feedback over de klantreis ter harte nemen om onze processen te verbeteren
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
The ordering time for delivery is broken. Y’all say it’s coming Wednesday; it comes Tuesday and then there’s an email that blames the customer saying that we weren’t there for the delivery. Needs to be fixed and all emails need to be re-written in a way that doesn’t blame the customer for your broken ordering / delivery system.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the timing of your delivery. We'll address this issue and ensure our emails are more customer-friendly. We appreciate your patience and understanding.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte ervarimg

Klant op de hoogte houden van status van bestelling wanneer deze niet afgeleverd kan worden..
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
12 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt overgehouden, onze excuses voor het ongemak! Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact opgenomen.
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling geplaats om af te halen in winkel te Aalst. Nog geen bevestiging gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
27 mrt 2024
Bedankt voor jouw beoordeling. Het spijt ons dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. we zullen contact met je opnemen via e-mail.
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je kan geen afspraken maken met de bezorger zodat mijn bestelling is terug gestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
21 mrt 2024
Dat spijt ons zeer om te horen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaak. Wij nemen per mail contact met je op
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg dit feedbackmailtje waarin staat Beoordeel je bestelling 002445798, maar tot nu toe heb ik nog maar 2 vd 5 artikelen ontvangen. Betekent dit dat de rest niet meer komt? Ik was eerst niet geïnformeerd dat mijn bestelling niet binnen 3 werkdagen geleverd zou worden, terwijl je er wel rekening mee houdt dat je geen track and trace krijgt maar het pakketje wel ineens voor de deur staat. Dus je blijft ervoor thuis zoveel mogelijk. Dus ik uiteindelijk zelf gemaild, daar werd gisteren op geantwoord dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Ik heb geen mail meer gehad verder, maar uiteindelijk wel een track and trace gekregen van hetgeen wat vandaag bezorgd is. Maar dit is dus minder dan de helft van wat ik oorspronkelijk besteld en betaald heb. Ik heb geen verdere informatie gekregen over of de rest nog komt. Ik begrijp dat er soms dingen kunnen misgaan in de logistiek. Maar lijkt mij dat er dan meer pro-actief status updates gegeven kunnen worden. Ik heb geen informatie of de andere 3 artikelen van deze bestelling nog komen en zo ja op welke termijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
23 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je zorgen en we gaan dit voor je uitzoeken. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen voor verdere informatie.
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Communicatie erg onduidelijk

Jullie vragen mij al een recentie te schrijven voordat ik iets heb ontvangen. Ik krijg eerst bericht van jullie dat mijn bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en vervolg kreeg ik een bericht dat de bestelling nog helemaal niet het magazijn uit is gegaan. Bestelling zou binnen drie werkdagen verzonden worden maar we zijn inmiddels al zes werkdagen verder. Ik heb geen idee wat momenteel de stand van zaken is. Persoonlijk vind ik het niet erg dat het vertraagd is, maar de communicatie is onduidelijk en verwarrend.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
23 feb 2024
Onze excuses voor de verwarrende communicatie en de vertraging in de verzending. We zullen dit onderzoeken en nemen contact met u op via e-mail om de situatie op te helderen.
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Cadeaubon

Een cadeaubon koop je natuurlijk om cadeau te doen. Snap dan niet waarom ik eerst een mail krijg dat de bon is verzonden, om vervolgens elke dag een mail te krijgen dat hij toch niet is meegegeven zonder enige inschatting wanneer ik hem wél krijg. Uiteindelijk was hij een week te laat. Als leuke bonus kreeg ik op die dag nog een mail dat hij in het verleden bezorgd zou worden. Dat was knap geweest. Als er een “sorry” in jullie mails zou staan, had het al geholpen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
6 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker vervelend dat de communicatie over de bezorging niet duidelijk was.
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kookboek valt tegen helaas

Normaal altijd heel blij met alles! De cake vorm en knoflook pers was in goede staat, maar het kookboek dat ik binnen kreeg leek terug gestuurd door iemand? Het was duidelijk al omgeslagen met hoekjes in de bladzijdes… jammer voor deze keer!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
15 mrt 2024
Bedankt voor je feedback. We betreuren het dat het kookboek niet in perfecte staat is aangekomen. We zullen dit probleem onderzoeken en ervoor zorgen dat je toekomstige bestellingen aan onze normen voldoen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kinder-washandjes ??

Een serie washandjes gekocht. Zag er op de foto mooi uit. Ik wist nog niet van het bestaan van KINDER-washandjes af, maar ze bestaan écht. Mijn hand past er niet in !! En die van mijn vrouw alleen maar met veel wringen. Wat een afknapper.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
15 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. We begrijpen je teleurstelling. We zullen per e-mail contact met je opnemen om dit probleem verder te bespreken en een passende oplossing te vinden.
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Winkel is top, online bestellen is drama. Helft van de bestelling achteraf niet leverbaar, afhalen lukte niet en DHL maakt er ook een potje van. Of er nog een na-zending gaat komen is ook niet duidelijk. Voortaan echt winkelvezoek
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
4 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zullen via de email contact met je zoeken
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

verzending was traag

Producten besteld en alles is top! Maar ik had gekozen voor zelfde dag verzenden. Het werd pas 3 dagen later verzonden en ik kreeg mijn bestelling dus later dan verwacht waardoor het te laat was. Erg jammer
Beoordeling melden
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maandag 4maart voor 145€ spullen gekocht in winkel in Apeldoorn we moesten 35€cent betalen voor 2tasjes belachelijk volgende keer laten we het wel gratis thuisbezorgen uit de winkel dat is dan gratis
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
6 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. We hebben tassen van recyceld katoen in het assortiment. De tas is op te vouwen tot een klein pakje, dus makkelijk mee te nemen en een duurzaam alternatief voor alle papieren en plastic tasjes.
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Groot deel bestelling mist

Groot deel van de bestelling wordt niet geleverd en blijkt achteraf plotseling niet leverbaar. Veel artikelen in de webshop bij voorbaat al niet leverbaar
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
28 feb 2024
Bedankt voor je feedback. De seizoenartikelen worden veel verkocht, maar ook weer snel aangevuld. We zullen contact met je opnemen via e-mail.
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nooit binnen 24 uur levering maar dagen later en incomplete en beschadigde levering, geen enkele reactie op mails aan klantenservice, ik bestel nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
28 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de levering. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer

'Vandaag verzonden' werd 3 dagen later en de helft van de bestelling was ineens niet beschikbaar maar bleef wel beschikbaar op de site.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
28 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late verzending. Een collega heeft al contact met je gehad.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Cadeaukaart aan mijn dochter gegeven. Achteraf blijkt er geen waarde op te staan. Wel het volledige bedrag betaald aan de firma.
Beoordeling melden