Dille & Kamille (NL)

3.957 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.303 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

3 mrt 2024

Cadeaubon

Een cadeaubon koop je natuurlijk om cadeau te doen. Snap dan niet waarom ik eerst een mail krijg dat de bon is verzonden, om vervolgens elke dag een mail te krijgen dat hij toch niet is meegegeven zonder enige inschatting wanneer ik hem wél krijg. Uiteindelijk was hij een week te laat. Als leuke bonus kreeg ik op die dag nog een mail dat hij in het verleden bezorgd zou worden. Dat was knap geweest. Als er een “sorry” in jullie mails zou staan, had het al geholpen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker vervelend dat de communicatie over de bezorging niet duidelijk was.
Producten zijn oke, maar dat eindeloze dozen en veel papier! Ik had 3 kado bonnen van 10 euro gebruikt, helaas ook 3 keer verzend kostten. Maar dan kun je toch zien dat die 3 bonnen op 1 adres moetten worden bezorgt? Stop alles dan in 1 doos, inplaats 3! Niet echt duurzaam!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling! Onze bestellingen worden bijna vol automatisch verwerkt. Daardoor is het niet mogelijk dat verschillende bestellingen bij elkaar gevoegd worden.

Kookboek valt tegen helaas

Normaal altijd heel blij met alles! De cake vorm en knoflook pers was in goede staat, maar het kookboek dat ik binnen kreeg leek terug gestuurd door iemand? Het was duidelijk al omgeslagen met hoekjes in de bladzijdes… jammer voor deze keer!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. We betreuren het dat het kookboek niet in perfecte staat is aangekomen. We zullen dit probleem onderzoeken en ervoor zorgen dat je toekomstige bestellingen aan onze normen voldoen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kinder-washandjes ??

Een serie washandjes gekocht. Zag er op de foto mooi uit. Ik wist nog niet van het bestaan van KINDER-washandjes af, maar ze bestaan écht. Mijn hand past er niet in !! En die van mijn vrouw alleen maar met veel wringen. Wat een afknapper.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We begrijpen je teleurstelling. We zullen per e-mail contact met je opnemen om dit probleem verder te bespreken en een passende oplossing te vinden.
Ondanks dat de afmetingen bekend waren vond ik de wasmand toch wel klein en voor de kwaliteit nog best duur. Dit is ter vergelijking van de oude die wel heel lang is meegegaan. Maar goed we gaan het zien met deze.
Maandag 4maart voor 145€ spullen gekocht in winkel in Apeldoorn we moesten 35€cent betalen voor 2tasjes belachelijk volgende keer laten we het wel gratis thuisbezorgen uit de winkel dat is dan gratis
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben tassen van recyceld katoen in het assortiment. De tas is op te vouwen tot een klein pakje, dus makkelijk mee te nemen en een duurzaam alternatief voor alle papieren en plastic tasjes.

Bezorgdienst

Vrijd.12-3: Uw pakje wordt tussen 17, en 22 uur bezorgd. We waren thuis.niets bezorgd. Zat. 13-3: devzelfde informatie .We waren thuis, weer niets bezorgd. Maandmorgen 8.30 uur. Daar was ons pakje.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je pakketje niet op de verwachte tijden werd bezorgd, ondanks dat jullie thuis waren. Wij nemen per mail contact met je op
Placemats besteld. Hier zaten speldjes op met de prijskaartjes, deze waren geroest en dus zaten vlekken op de placemats. Hierover een mail gestuurd naar klantenservice en geholpen door hun.
Mijn pakket werd niet bezorgd maar is teruggestuurd naar Dille &Kamille. Zonder bezorgpoging. Ik was nl speciaal thuisgebleven.
Pakketjes fatsoenlijk versturen. Alle kaarsen zijn gebroken. Bedankt voor de geweldige service. Nooit meer Dille & Kamille
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zullen via de mail contact met je opnemen.
Ben member geworden, alleen de email krijg ik nog steeds niet. Het is nu al bijna 3 weken geleden, vestiging in Leewarden.
De bezorger is niet aan de deur geweest. Hierdoor is het pakket terug gestuurd en ben ik mijn cadeaukaart kwijt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben zojuist contact met je opgenomen via de mail! 🌿

Producten prima verpakking belachelijk

Producten prima, tijdige bezorging, maar verpakt in een absurd grote doos opgevuld met heel veel papier.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Goedendag, bedankt voor uw feedback, we gaan dit doorgeven aan ons distributiecentrum. Met deze info kunnen zij weer alert gemaakt worden over hoe onze pakketten verstuurd mogen worden, dus nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
bestelling geplaats om af te halen in winkel te Aalst. Nog geen bevestiging gekregen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor jouw beoordeling. Het spijt ons dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. we zullen contact met je opnemen via e-mail.
Je kan geen afspraken maken met de bezorger zodat mijn bestelling is terug gestuurd
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Dat spijt ons zeer om te horen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaak. Wij nemen per mail contact met je op
Bestelling zonder enig bericht geannuleerd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. We vinden het echt jammer dat je bestelling is geannuleerd en bieden onze excuses aan. We zullen contact met je opnemen via e-mail.
Helft geleverd, theedoos was scheef.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. Onze excuses dat de theedoos scheef was bij levering. We nemen zo snel mogelijk contact met je op via e-mail.
10 mrt 2024
Dat gedoe met ruilen vind ik fijn
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat een collega je al via de mail heeft geholpen.
Fix je bezorging
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. Onze excuses dat de bezorging niet naar wens verliep. We nemen je klacht mee in de evaluatie.
Ik krijg dit feedbackmailtje waarin staat Beoordeel je bestelling 002445798, maar tot nu toe heb ik nog maar 2 vd 5 artikelen ontvangen. Betekent dit dat de rest niet meer komt? Ik was eerst niet geïnformeerd dat mijn bestelling niet binnen 3 werkdagen geleverd zou worden, terwijl je er wel rekening mee houdt dat je geen track and trace krijgt maar het pakketje wel ineens voor de deur staat. Dus je blijft ervoor thuis zoveel mogelijk. Dus ik uiteindelijk zelf gemaild, daar werd gisteren op geantwoord dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Ik heb geen mail meer gehad verder, maar uiteindelijk wel een track and trace gekregen van hetgeen wat vandaag bezorgd is. Maar dit is dus minder dan de helft van wat ik oorspronkelijk besteld en betaald heb. Ik heb geen verdere informatie gekregen over of de rest nog komt. Ik begrijp dat er soms dingen kunnen misgaan in de logistiek. Maar lijkt mij dat er dan meer pro-actief status updates gegeven kunnen worden. Ik heb geen informatie of de andere 3 artikelen van deze bestelling nog komen en zo ja op welke termijn.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen je zorgen en we gaan dit voor je uitzoeken. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen voor verdere informatie.