dille-kamille.nlBeoordelingen

Dille & Kamille (Nederland) B.V.
Stromarkt 37
1012SW Amsterdam
Kamer van Koophandel 29029858
Pieter Hugo Korthals Altes, Edmond Charles Eugene Maessen, Theodoor Marius van Sprang, Johannes Pieter Geels

Beoordelingen voor dille-kamille.nl

4.64/5.00

2.819 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dille-kamille.nl

Jammer dat je niet gratis kan retourneren als de maat niet goed is
Het product dat ik heb besteld heb ik uiteindelijk terug willen sturen omdat ik een picknick mand wilde waarin ik ook daadwerkelijk iets in kon doen. Vervolgens zat er geen antwoord nummer bij dus toen moest ik dus nog betalen om het te retourneren. Dit vind ik belachelijk. Ik heb het mandje aan een klein meisje gegeven die op dat moment bij het postnl punt stond met haar moeder. Zij was blij.
de site liep continu vast, wanneer ik een product in t winkelwagentje wilde doen zaten er in 1 keer 2 dezelfde producten in het winkelwagentje, door vertraging op de site, producten waren niet zo maar weer te verwijderen en wat ik heel jammer vond dan heb je een cadeaukaart, een pluim (een waardering) van 15 euro en dan betaal je daarvan ook nog de verzendkosten dus bleef er een tientje over...
2 weken geleden
Heb iemand anders voor mij moeten laten betalen, kreeg na 3 weken nog steeds geen passend antwoord en oplossing van jullie over niet -online betalen voor een bestelling. Vind dit heel slecht afgehandeld!
2 weken geleden
Mijn pakket kwam pas na 6 dagen aan bij post nl, terwijl het de volgende dag thuis zou moeten zijn.
2 weken geleden
De tas is uitstekend. Levering was alleen bijna een week, terwijl de site vertelde van niet. Helaas was de tas er niet voor moederdag. Het lag ook niet aan postNL, daar is inmiddels contact mee opgenomen.
2 weken geleden
Nootmuskaat molen van 10 cm is los in een grote doos gegooid,zonder extra papier o.i.d. het is maar goed dat het van hout is,dus dat het niet kapot kan
3 weken geleden
2 mei iets besteld en aangeven dat het op 7 mei bezorgd moest worden. Ik ging ervan uit dat het wel vertragingen zou hebben. Daarom vroeg besteld, want hget was een cadeau. 7 mei verzendbebestiging dat het 8 mei zou aankomen, maar op 8 was het verplaats naar 11 mei en nog niet bij post NL. Leuke winkel, maar webshop is slecht, ook qua bestelproces en informatievoorziening.
3 weken geleden
ᕼᗩᗪ ᗴᖇ ᗯᗩT ᗩᑎᗪᗴᖇᔕ ᐯᗩᑎ ᐯᗴᖇᗯᗩᑕᕼT
Dille-Kamille geeft aan dat er vertraging zit bij postNL, maar dat is niet waar. De vertraging zit in het DC van Dille-Kamille zelf. Ruim een week wachten op uitlevering aan postNL is echt veel te lang, maar vooral de incorrecte reden heeft mij doen besluiten de slechte review te geven.
Vorige week iets besteld. Nog niets gehoord, ook geen mailtje, en nog niets verstuurd
Het is vervelend dat als op de site een product op voorraad is, het uiteindelijk toch niet op voorraad is en je maar de helft van je bestellingen geleverd krijgt (en maar moet afwachten wanneer de rest nog komt).
Heb maar een 25% van de bestelde producten gekregen zonder backorder bon erbij. Telefonisch niet meer bereikbaar.., Te weinig personeel om de bestellingen in deze tijd goed te kunnen verwerken. Communicatief heel matig!
 Antwoord van dille-kamille.nl
Goedendag, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw bestelling, Ons excuus daarvoor. Wij gaan iets met uw opmerking doen om in de toekomst u hopelijk beter te woord te kunnen staan. Nogmaals bedankt. Een vriendelijke groet, Dille & Kamille
Webshop: website is onhandig. Levertijd: 8 dagen i.p.v. 1 dag. Komt door Corona. Op zich begrijpelijk, maar vermeld dat op de website. Nu stond er nog gewoon dat het er de volgende dag zou zijn.
Ik bestelde een paar spulletjes 10 dagen voor Pasen, ruim op tijd zou je denken. Order geaccepteerd en wel. Na een dag of 5 nog geen verzend bevestiging dus toch maar even gebeld. Toen bleken 2 items niet leverbaar, maar daarover dus niet pro-actief bericht. Wel het aanbod om het item dat wel voorradig was alvast op te sturen. Dat is fijn. Actief voorraadbeheer bij bestelling zou helpen.
Wij ontvingen niet alles terwijl het wel op de pakbon en de bestelling stond. Van één artikel hadden wij 4 besteld en maar 1 ontvangen. Zelf gevraagd of iets geleverd kon worden, want de levering was al later dan gepland. Sommige artikelen waren gecanceld. Respect voor dat er nu corona virus is, maar niet compleet leveren na wijziging is telleurstellend.
Belooft snel te bezorgen, PostNL de schuld geven. 5 dagen lang niet verzonden. Als ik aangeef dat de bestelling er donderdag echt moet zijn en anders wil ik de bestelling annuleren. Dan wordt er gezegd dat ie do verzonden is en er niks meer gedaan kan worden. Vervolgens komt er 1 doosje met 1 eierwarmer voor Paas en de rest die zogenaamd verzonden zou zijn komt niet. Dan komt er op zaterdag of zon
Bestelling is inmiddels meer dan een week onderweg. Als andere bedrijven 1 of 2 dagen extra nodig hebben voor een levering, waarom duurt het hier dan een week? En waarom ontvang ik nooit een update?
Producten van hun zijn top, dat weten we van de fysieke winkels maar dat webshop gedeelte heeft een hoop extra aandacht nodig.Ja, ik snap dat t druk is in deze tijd maar kom op!
Helaas is mijn levering nooit gearriveerd. De klantenservice bood terugbetaling aan, ik ga ervan uit dat deze binnenkort arriveert