Dille & Kamille (NL)

3.942 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Kookboek valt tegen helaas

Normaal altijd heel blij met alles! De cake vorm en knoflook pers was in goede staat, maar het kookboek dat ik binnen kreeg leek terug gestuurd door iemand? Het was duidelijk al omgeslagen met hoekjes in de bladzijdes… jammer voor deze keer!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. We betreuren het dat het kookboek niet in perfecte staat is aangekomen. We zullen dit probleem onderzoeken en ervoor zorgen dat je toekomstige bestellingen aan onze normen voldoen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Maandag 4maart voor 145€ spullen gekocht in winkel in Apeldoorn we moesten 35€cent betalen voor 2tasjes belachelijk volgende keer laten we het wel gratis thuisbezorgen uit de winkel dat is dan gratis
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben tassen van recyceld katoen in het assortiment. De tas is op te vouwen tot een klein pakje, dus makkelijk mee te nemen en een duurzaam alternatief voor alle papieren en plastic tasjes.

Bezorgdienst

Vrijd.12-3: Uw pakje wordt tussen 17, en 22 uur bezorgd. We waren thuis.niets bezorgd. Zat. 13-3: devzelfde informatie .We waren thuis, weer niets bezorgd. Maandmorgen 8.30 uur. Daar was ons pakje.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je pakketje niet op de verwachte tijden werd bezorgd, ondanks dat jullie thuis waren. Wij nemen per mail contact met je op
Ben member geworden, alleen de email krijg ik nog steeds niet. Het is nu al bijna 3 weken geleden, vestiging in Leewarden.
10 mrt 2024
Dat gedoe met ruilen vind ik fijn
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat een collega je al via de mail heeft geholpen.

Teleurstellend

Ze verschaffen geen informatie en statusupdates bij verzonden pakketen. Toen ik in een gedetailleerde mail aangaf dat ik meerdere malen ben verteld op het ophaalpunt dat mijn pakket niet aanwezig was kreeg ik als kort antwoord dat ik het nog maar een keer moest proberen. Al met al lijkt Dille en Kamille operationeel en klantgericht niet in orde. Ik raad u daarom aan een andere winkel te zoeken als mogelijk.

verzending was traag

Producten besteld en alles is top! Maar ik had gekozen voor zelfde dag verzenden. Het werd pas 3 dagen later verzonden en ik kreeg mijn bestelling dus later dan verwacht waardoor het te laat was. Erg jammer

Leuke producten, niet goed beschikbaar

Leuke producten. Jammer dat er van mijn bestelling maar twee van de vier producten beschikbaar waren. mijn vraag aan de telefonische klantenservice werd doorgezet. ik zou teruggebeld worden. niet dus..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft de voicemail ingesproken, onze excuses dat dit niet goed is doorgekomen. We nemen via de mail nogmaals contact met je op.
4 feb 2024
Een keer geprobeert te bezorgen, waren we niet thuis. Meteen alles terug gestuurd. Nog geen bericht 8ver terug betaling. Dus levering ben ik niet zo'n fan van!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de feedback. We hebben contact met je opgenomen via de mail!🌿

Groot deel bestelling mist

Groot deel van de bestelling wordt niet geleverd en blijkt achteraf plotseling niet leverbaar. Veel artikelen in de webshop bij voorbaat al niet leverbaar
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. De seizoenartikelen worden veel verkocht, maar ook weer snel aangevuld. We zullen contact met je opnemen via e-mail.
24 feb 2024

Jammer

'Vandaag verzonden' werd 3 dagen later en de helft van de bestelling was ineens niet beschikbaar maar bleef wel beschikbaar op de site.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late verzending. Een collega heeft al contact met je gehad.
24 feb 2024
Duurder erg lang voordat het pakket binnen was en afleverdag/tijd veranderde steeda vlak van te voren
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen contact op via de mail.
Verzenden duurt veel te lang heb een week op mijn pakketje moeten wachten
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het probleem van de te lange levertijd. We zullen contact met je opnemen via e-mail.
Er stond binnen drie dagen versturen maar zijn al 5 werkdagen overheen
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je waardevolle feedback. Het spijt ons dat je problemen hebt ondervonden met de levering. We zullen contact met je opnemen via e-mail
De beveiliging zat nog aan de tas
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
O jee, bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
Bestelling is nog steeds niet aangekomen, eerste keer is bestelling door D&K verzonden, maar op de een of andere manier weer teruggestuurd, niet door ons, onduidelijk waar het is fout gegaan. Bestelling is door D&K opnieuw verzonden, zou vandaag geleverd worden, maar kregen bericht dat dat niet gelukt is. Benieuwd wanneer het alsnog geleverd wordt. Dan weten we pas of we tevreden zijn over de bestelde producten …
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat de bestelling goed is aangekomen, jammer dat het de eerste keer niet goed is gegaan.

Kapot en scheef…

Een doos vol stervormige kaarsen besteld. Een groot deel is scheef. Glazen ornament is stuk. Geen glas in de verpakking, dus kapot ingepakt. Vooralsnog geen reactie. Niet Dille-waardig…
Pakketje werd bezorgd. Ik was er niet. Pakketje weer terug naar de winkel en ik kon het niet opnieuw teruggestuurd krijgen. Bovendien zou het niet ( meer) compleet zijn.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat er iets fout is gegaan bij het bezorgen. We zien dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega.
27 jan 2024

Pas heel laat reactie product niet op voorraad

Kreeg pas heel laat te horen dat de bestelling niet meer leverbaar was waardoor ik op k lijk de verjaardag van mijn nichtje zonder cadeautje kwam.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat je pas laat een melding hebt gekregen.
Verkeerde product ingepakt. Stond wel goed op de pakbon.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We hebben per mail contact met je opgenomen.