Dille & Kamille (NL)

4.057 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.611 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Kapot en scheef…

Een doos vol stervormige kaarsen besteld. Een groot deel is scheef. Glazen ornament is stuk. Geen glas in de verpakking, dus kapot ingepakt. Vooralsnog geen reactie. Niet Dille-waardig…
Pakketje werd bezorgd. Ik was er niet. Pakketje weer terug naar de winkel en ik kon het niet opnieuw teruggestuurd krijgen. Bovendien zou het niet ( meer) compleet zijn.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat er iets fout is gegaan bij het bezorgen. We zien dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega.
Verkeerde product ingepakt. Stond wel goed op de pakbon.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We hebben per mail contact met je opgenomen.
1 jan 2024

pakketje niet ontvangen

Ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Onze excuses voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen.
Nog steeds niets ontvangen
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost. 🌿
21 nov 2023

slechte levering

Dol op hun producten, maar ben niet tevreden op de bezorging. De service die ze gebruiken (bringly) bied niet de mogelijkheid tot afgifte bij een aflevering. Je moet dus thuis zijn en ze bezorgen doordeweeks, beide keren overdag, dit is voor iemand die fulltime werkt niet te doen. Zelfs geregeld dat iemand op de afgesproken dag een pakketje kon ontvangen, kwamen ze ineens een dag eerder waardoor er weer niemand was. Nu is m’n pakketje terug gestuurd en heb een ik niets
22 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen via de mail contact met je op.
27 jun 2023

Ongeïnteresseerd rommeltje, sorry...

Ik heb best een aanzienlijk bedrag aan limonade besteld, diverse smaken, maar de manier waarop dit geleverd werd? Uitermate teleurstellend. Werkelijk alle zakjes doorelkaar zo in de doos "gepleurd". Aan mij om de hele boel uit te zoeken en na te tellen. Zelfs een knappe pakbon ontbrak. En dat in een veel te grote verzenddoos. En dan sluit ik het positief af: De limonade zelf is geweldig lekker!
28 jun 2023
Goedendag, de klantenservice gaat u een bericht sturen, alvast excuus voor deze manier van leveren. Vriendelijke groet, Dille & Kamille
5 jun 2023
Vervoer door truckrs ver onder de maat. Aflevering twee maal op het laatste moment geannuleerd. Pakketje was beschadigd (half open) bij aflevering. Gelukkig miste er geen artikel.
8 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen via de mail contact met je op.
3 dec 2023
Product online besteld en betaald met afhalen in een specifieke winkel. Met afhalen wordt er medegedeeld dat ze geen order hebben ontvangen. Product lag gewoon op voorraad in de winkel, maar kon ondanks dat ik het bestelbewijs én de factuur had niet meegegeven worden. Dus het product opnieuw moeten kopen en de online order moeten laten annuleren. Heel vervelend
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de beoordeling. Wij zien dat je al contact hebt gehad met onze collega.
15 jun 2023

producten wel kunnen bestellen, maar niet op voorraad

op website stond dat de producten op voorraad waren in een winkel, echter uitchecken en betalen lukte niet. Dan maar de producten laten opsturen. Krijg ik een mail een dag later dat er maar 1 product op voorraad was. Het was een kado, dus beter hele bestelling annuleren, sturen ze toch het ene product op. Slechte online ervaring, dit doen we dus niet weer.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op

Winkelvoorraad niet op voorraad

Als in winkel voorraad staat, verwacht je dat je direct op kan halen en voor niets gereden naar winkel waar geen voorraad was. Met name als je iets last minute moet regelen. Nu had het 3 dagen vertraging en kon je net zo goed laten bezorgen. Dat was zelfs nog sneller geweest. Product is verder prachtig.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Jammer hoe het is gegaan. Omdat de voorraden in de winkels nu zo snel veranderen is de zichtbare winkelvoorraad ter indicatie. Het is altijd verstandig om contact op te nemen met de winkel om zeker te weten dat dit product op voorraad is.
3 dec 2023

Express levering, klopt niet.

Om express levering gevraagd, 3 dagen laten geen t&t ontvangen. Gebeld. Pakket nog in distributiecentrum. Mensen die om expres levering vragen en extra voor betalen doen dit vaak niet voor niks. Afhandeling van mijn verzoek was heel fijn. Order geheel geannuleerd en geld direct teruggekregen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
6 sep 2023

Late levering

Vanwege een bruiloft had ik op korte termijn kaarthouders nodig. Gelukkig zag ik dat je bij jullie -tegen extra betaling- je artikelen dezelfde dag nog kunt laten verzenden. Helaas werd dat niet gedaan en heb ik de producten dus niet kunnen gebruiken. Producten zelf zijn mooi.
6 sep 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat het niet op tijd is bezorgd. We hebben je zojuist een email gestuurd! 🌿
20 sep 2023

Incompleet en DHL levert niet aan huis

De levering was incompleet en hoewel ik gewoon thuis was kreeg ik van DHL bericht dat ze het pakket niet af konden leveren. Dit is met DHL niet voor het eerst. Ivm gezondheidsredenen was het heel vervelend de doos zelf van het ophaalpunt te moeten dragen.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
29 jul 2023
Belachelijk dat je van een cadeaubon maximaal 50 euro per keer kunt besteden bij een bestelling on line. Dat blijkt dan ook pas als die 50euro al van je cadeaubon afgeschreven is, en je de rest via Ideal moet aftikken. Ik koop hier nooit meer wat
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Goedendag, we hebben u een bericht gestuurd. Vriendelijke groet, Dille & Kamille
15 jul 2023
Het bestelde, een schepje en harkje zijn veel kleiner dan t lijkt. Daar kun je geen graf mee aanharken. Leek handig, in een stoffen zak, leg je zo in de auto. Als Iets zo klein is zet er dan een kopje naast of zo, dan zie je het
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
3 dec 2023
Is misschien persoonlijke ervaring. Ik wil graag een mok voor 8.95. Maar miet minimaal 10 euro bestellen. Dus een tasje erbij en verzendkosten. Komt dat kadootje mij toch nog op 14 euro
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat bij ons het minimum orderbedrag €9,90 is.
3 dec 2023
Als je betaald voor dezelfde dag nog inpakken, dan is het niet netjes om pas na vier dagen te horen te krijgen dat iets niet op voorraad is. Dat is echt schandalig langzaam.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen via de mail contact met je op.
JN
Joke N.
Den Haag
26 mei 2023

Pads en vlekkenzeep

Lang gewacht toch na lange tijd gisteren gekregen terwijl ik gisteren ook een mail kreeg dat jullie het nog niet binnen hadden en toen ging de BEL!!!!!!! Super communicatie
31 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de communicatie niet goed verliep. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
3 dec 2023
2€ extra betaald voor snelle levering maar 5 dagen moeten wachten…. Het is natuurlijk een drukke periode maar biedt deze mogelijkheid dan liever niet aan.