Dille & Kamille (NL)

3.957 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.303 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

de quiche schaal kwam defect over, beter inpakken
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je ondertussen contact hebt gehad met onze collega.

Het bestelde komt niet overeen met het

Het bestelde komt niet overeen met de foto
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor jouw beoordeling. We hebben contact met je opgenomen via de mail! 🌿
op verkeerde adres bezorgd
21 nov 2023

slechte levering

Dol op hun producten, maar ben niet tevreden op de bezorging. De service die ze gebruiken (bringly) bied niet de mogelijkheid tot afgifte bij een aflevering. Je moet dus thuis zijn en ze bezorgen doordeweeks, beide keren overdag, dit is voor iemand die fulltime werkt niet te doen. Zelfs geregeld dat iemand op de afgesproken dag een pakketje kon ontvangen, kwamen ze ineens een dag eerder waardoor er weer niemand was. Nu is m’n pakketje terug gestuurd en heb een ik niets
22 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen via de mail contact met je op.
27 jun 2023

Ongeïnteresseerd rommeltje, sorry...

Ik heb best een aanzienlijk bedrag aan limonade besteld, diverse smaken, maar de manier waarop dit geleverd werd? Uitermate teleurstellend. Werkelijk alle zakjes doorelkaar zo in de doos "gepleurd". Aan mij om de hele boel uit te zoeken en na te tellen. Zelfs een knappe pakbon ontbrak. En dat in een veel te grote verzenddoos. En dan sluit ik het positief af: De limonade zelf is geweldig lekker!
28 jun 2023
Goedendag, de klantenservice gaat u een bericht sturen, alvast excuus voor deze manier van leveren. Vriendelijke groet, Dille & Kamille
5 jun 2023
Vervoer door truckrs ver onder de maat. Aflevering twee maal op het laatste moment geannuleerd. Pakketje was beschadigd (half open) bij aflevering. Gelukkig miste er geen artikel.
8 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen via de mail contact met je op.
15 jun 2023

producten wel kunnen bestellen, maar niet op voorraad

op website stond dat de producten op voorraad waren in een winkel, echter uitchecken en betalen lukte niet. Dan maar de producten laten opsturen. Krijg ik een mail een dag later dat er maar 1 product op voorraad was. Het was een kado, dus beter hele bestelling annuleren, sturen ze toch het ene product op. Slechte online ervaring, dit doen we dus niet weer.
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
6 sep 2023

Late levering

Vanwege een bruiloft had ik op korte termijn kaarthouders nodig. Gelukkig zag ik dat je bij jullie -tegen extra betaling- je artikelen dezelfde dag nog kunt laten verzenden. Helaas werd dat niet gedaan en heb ik de producten dus niet kunnen gebruiken. Producten zelf zijn mooi.
6 sep 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat het niet op tijd is bezorgd. We hebben je zojuist een email gestuurd! 🌿
20 sep 2023

Incompleet en DHL levert niet aan huis

De levering was incompleet en hoewel ik gewoon thuis was kreeg ik van DHL bericht dat ze het pakket niet af konden leveren. Dit is met DHL niet voor het eerst. Ivm gezondheidsredenen was het heel vervelend de doos zelf van het ophaalpunt te moeten dragen.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
29 jul 2023
Belachelijk dat je van een cadeaubon maximaal 50 euro per keer kunt besteden bij een bestelling on line. Dat blijkt dan ook pas als die 50euro al van je cadeaubon afgeschreven is, en je de rest via Ideal moet aftikken. Ik koop hier nooit meer wat
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Goedendag, we hebben u een bericht gestuurd. Vriendelijke groet, Dille & Kamille
15 jul 2023
Het bestelde, een schepje en harkje zijn veel kleiner dan t lijkt. Daar kun je geen graf mee aanharken. Leek handig, in een stoffen zak, leg je zo in de auto. Als Iets zo klein is zet er dan een kopje naast of zo, dan zie je het
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
JN
Joke N.
Den Haag
26 mei 2023

Pads en vlekkenzeep

Lang gewacht toch na lange tijd gisteren gekregen terwijl ik gisteren ook een mail kreeg dat jullie het nog niet binnen hadden en toen ging de BEL!!!!!!! Super communicatie
31 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de communicatie niet goed verliep. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
9 nov 2023

Misleidende foto’s

Het product zag er op de site uit als een dikkere messing hanger voor in de kerstboom. In werkelijkheid zijn de hangers flinterdun en dus belachelijk duur
9 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de messing hangertjes er anders uitzien dan dat je verwachtte. Dat zal een teleurstelling zijn geweest. Een collega heeft je mail al beantwoord.
Het kookboek was beschadigd omdat er een ronde sticker op had gezeten die door jullie was verwijderd. Niet handig als je het cadeau wil geven aan iemand.
20 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de beschadiging. We nemen per mail contact met je op.
30 jun 2023
Het is voor bedrijven vervelend dat de levering alleen 's avonds na 17:00 uur plaatsvind. Een optie voor levering overdag zou fijn zijn.
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️

Slechte levering

Het pakket zou tussen 08:00 en 20:00 uur (!) bezorgd worden. En arriveerde pas de volgende dag, zonder tussentijdse berichtgeving.
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
5 mei 2023

Late bezorging.

Jullie schrijven: "voor 23.59 besteld, volgende dag in huis". Niet dus! Op vrijdagmiddag besteld en op maandagavond 21.30 in huis.
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op.
18 aug 2023

cadeaukaart kwijt na vastlopen site.

Online order liep vast waardoor cadeaukaart weg was, pas na contact met klantenservice kon dit een dag later opgelost worden.
23 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het tegoed tijdelijk was verdwenen. Fijn dat het nu is opgelost met onze collega!🌿
RL
Riina L.
Raamsdonksveer
product besteld, was op voorraad, drie dagen later een mailtje toch uitverkocht, geld wel snel terug gestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er een artikel niet leverbaar was, ik begrijp je teleurstelling. Ik ben blij te lezen dat de terug betaling in ieder geval wel soepel is verlopen!
3 sep 2023
Website verbeteren; het betaalproces liep helemaal vast. Na cookies verwijderen op advies v helpdesk lukte het.
4 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het betaalproces zo moeizaam verloopt. Wat fijn dat het met de tips die u kreeg wel is gelukt. We wensen u veel plezier met uw bestelling.