Dille & Kamille (NL)

3.942 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Vlot

De bestelling en communicatie verliepen vlot en het lag nagenoeg onmiddelijk klaar om op te halen. Maar 5 dagen is te kort voor sommige mensen om in 't stad te geraken om het item op te halen. In andere winkels blijft het wel 14 dagen beschikbaar.
Pakket kwam snel. Alle onderdelen van de koffiemolen en de twee citroenknijpers lagen los in een veel te grote doos, waardoor er kans op beschadigingen was. Het rammelde behoorlijk toen ik het pakket ging ophalen en nee naar huis nam.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat de bestelling niet goed was verpakt. Wij zullen het bespreken met het distributiecentrum.
Artikel is precies wat we zochten, enkel het afleveradres meermaals moeten aanpassen daar er telkens het verkeerde adres te voorschijn kwam. Nog gebeld maar de levering kwam toch op het verkeerde adres
MD
Margot D.
HENSBROEK

Gemakkelijk en snel

De snelle levering. De producten besteld en hoopte op een folder, flyer of leuk ander bedankje, dat was er helaas niet bij. Enkele producten zijn niet wat ik gehoopt hebt, dat is jammer.
Service in de winkel was goed. Helaas werkte cadeau kaart niet. Na mail naar klantenservice kreeg ik een ‘gratis verzenden’ code bij online bestelling
Bestelling lag netjes klaar in de winkel. Verpakking kan efficiënter. Veel te groot waardoor te veel opvulling gebruikt wordt, dat is jammer.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie feedback en de terugkoppeling. We zullen dit zeker intern bespreken. Veel plezier met je aankopen! 🌿

Diverse bestelling

Leuk assortiment en je wordt goed geholpen als er iets mis gaat met de bestelling. Jammer dat je zoveel retourkosten moet betalen.
3 mrt 2024
Wat fijn dat jullie de bestelling (servies) zo goed verpakt hadden! Alles kwam heel aan:)

Beo Dille&Kamille

Goede website, goede service, snelle afhandeling en goede kwaliteit bestelde producten.
Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je aankopen! 🌿
Snelle levering. Ziet er goed uit. Praktisch voor waar ik het voor nodig heb.
Snel geleverd! Alleen jammergenoeg niet alles op voorraad wat ik wilde!
Goed assortiment tegen goede prijzen met aandacht voor het milieu
LM
Leonora m.
Rotterdam
het zijn mooie schaaltjes die iemand op de verlanglijst had staan
3 mrt 2024

Fijne winkel

Fijne webshop met veel keuze. Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling, Goed om te horen!
prachtig boekje met leuke melodietjes. Snel bezorgd. Top!
Online besteld en gemakkelijk op te halen in de winkel.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van je aankopen!

Prima.

Er is altijd ruimte voor verbetering 😉.
De artikelen waren heel goed verpakt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met je aankopen.
Vlotte bezorging, keurig verpakt.
Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je aankopen! 🌿
Vlotte en verzorgde verzending
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie feedback. Veel plezier met je aankopen! 🌿