dille-kamille.nlBeoordelingen

Dille & Kamille (Nederland) B.V.
Stromarkt 37
1012SW Amsterdam
Kamer van Koophandel 29029858
Pieter Hugo Korthals Altes, Edmond Charles Eugene Maessen, Theodoor Marius van Sprang, Johannes Pieter Geels

Beoordelingen voor dille-kamille.nl

4.64/5.00

2.819 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dille-kamille.nl

1 dag geleden
Niet mijn winkel
Veel producten op website die niet leverbaar zijn
Beste Dille en Kamille Team, koffiefilter besteld= Deze zit in een mooi klein verpakking. Maar hij werd in een doos gedaan. Deze doos werd vervolgens in een heel groot pakje gedaan. Dit vond ik heel veel verpakkingsmateriaal terwijl de filter in zijn eigen verpakking alleen ma in een briefje had gekund. welk door de brievenbus bezorgd had kunnen worden ipv postbezorger en thuis moeten zijn. Gek
1 week geleden
De producten zijn echt fantastisch! De levering duurde helaas heel erg lang.
2 weken geleden
Website erg traag, cadeauservice zou je volgens webpagina bij checkout moeten kunnen kiezen, stond er niet. Winkelmandje was soms ineens weer leeg waardoor ik alle producten er opnieuw in moest doen
2 weken geleden
Bestelling had ik woensdags geplaatst en het kwam pas die maandag erop binnen.
2 weken geleden
Levering goed gegaan. Duurde alleen erg lang voordat bestelling verstuurd is.
2 weken geleden
Levering duurde echt veel te lang (ondanks corona kunnen andere bedrijven wel op tijd bezorgen, dit duurde ruim een week en dan ook nog langer dan dat ze aangaven). Vragen via de mail worden wel zeer snel beantwoord!
2 weken geleden
20 gelijke producten (zoethout stokjes) in 20 losse plastic zakjes. Wat een on nodige verspilling.
2 weken geleden
Jammer dat terugsturen voor eigen kosten is. Vind ik een groot nadeel. De bakvrom die ik kreeg was namelijk vervormd.
2 weken geleden
Het pakket dat ik besteld had voor moederdag is pas de dinsdag na moederdag aangekomen, terwijl het de maandag ervoor besteld was en de donderdag geleverd had moeten worden. De communicatie over levering was gebrekkig, gezien het elke keer een dag op bleef schuiven, en PostNL zei dat ze het nog niet ontvangen hadden. De oplossing van Dille&Kamille: als het te laat komt, kun je het retourneren....
2 weken geleden
Je moet eerst op producten klikken om te zien dat het uitverkocht is. En dat was 75% van wat ik aanklikte. Erg frustrerende online shopervaring. Jammer want in de winkel ben ik als een kind in een snoepwinkel. Wel goed geholpen door de kc.
3 weken geleden
Weinig producten ook echt leverbaar
3 weken geleden
Terugsturen ging moeizaam
4 weken geleden
Tevreden over geleverde bestelling
4 weken geleden
ik heb 15-4 mijn artikel retour gestuurd. ik heb nog niets van dille en kamille gehoord. Dus als het artikel goed is, is er niets aan de hand, maar eer dat je je geld terug hebt duurt wel heel lang. vandaar mijn lage score
Voor zo.n klein pakketje heel de dag thuis zitten wat later gewoon in de brievenbus past moeten ze gelijk zeggen
Voor een winkel als Dille& Kamille vind ik het eigenlijk belachelijk dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Alle grotere winkels, waar ik Dille en Kamille onder vind vallen, die ik ken leveren een pakket met eventuele gratis retourkosten
Nvt
Handdoeken waren niet ingepakt. De retour zending sticker die IN de doos zat was er afgehaald: slordig en niet hygiënisch; zeker niet in deze tijden van covid 19