Dille & Kamille (NL)

4.061 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.602 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Bezorging en beschadigd artikel

Ik krijg een email dat mijn pakket op maandag 15 april tussen 17.00 en 22.00 uur wordt bezorgd. In de ochtend van 15 april krijg ik weer een email dat mijn pakket tussen 15.15 en 16.15 uur bezorgd wordt. Dat is 2 uur eerder dan wat ik had verwacht. Ik kon de bezorger niet contacteren. Ik moest via een van uw winkels de bezorger laten weten dat mijn pakket pas na 17.00 uur bezorgd kon. Wat een ellende. En toen mijn bestelling aankwam ben ik ook achtergekomen dat een van de artikelen kapot was. Juist die ene die ik nodig had, en deze bestelling had geplaatst. Ik wacht nu al een wee op vergoeding van de kosten van de artikel die kapot is. Geld nog niet terug ontvangen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.

Wanprestatie van de vervoerder

Voor het bestelproces tot de aankondiging van het aflevertijdstip geven we 5 sterren. Levering zou plaatsvinden tussen 17.00 en 22.00 uur. Kort na 12.00 uur diezelfde dag, toen wij niet aanwezig waren (immers: levering in de late namiddag of de avond) en wij onze mail daarom niet konden lezen, stuurde de vervoerder, Bringly.nl, ons een bericht dat de zending zou worden geleverd tussen 11.45 en 12.45. De zending werd om 12.30 afgeleverd bij onze buren. Voor deze wanprestatie geven wij geen ster. Gemiddeld beoordelen wij het gehele proces met 3 sterren.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. We waarderen je feedback en zullen je via e-mail benaderen.
30 mrt 2024

Online bestelling

Online bestellen werkte niet via cadeaubon en bijbetalen. Uiteindelijk heb ik maar voor Klarna gekozen. Producten zelf zijn okay. Koffie en sesamzaad smaakt goed. Al betwijfel ik of het glas van de cafetière sterk genoeg is bij druk van stoom.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je gedetailleerde feedback. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren bij het online bestellen met een cadeaubon en bijbetaling. We zullen dit onderzoeken en proberen te achterhalen wat er mis is gegaan, zodat we het in de toekomst kunnen verbeteren. Wat betreft de cafetière, we nemen je opmerking over de sterkte van het glas serieus en zullen dit meenemen in onze productevaluatie.
7 apr 2024
24 feb 2024
Qua producten, wijze van het zorgvuldig verpakken bij verzenden en de communicatie ben ik tevreden. Maar een gedeelte van mijn bestelling zou worden nagezonden stond er op de pakbon. Echter ontving ik later een bericht dat ikzelf producten retour zou hebben gestuurd, dit was niet het geval. De producten kreeg ik dus niet meer nagestuurd en inmiddels waren ze op de site ook uitverkocht. Dit lijkt mij een verbeterpunt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. Dit is zeker een verbeterpunt bij ons. We nemen via de mail contact met je op.
16 mrt 2024
Producten zijn oke, maar dat eindeloze dozen en veel papier! Ik had 3 kado bonnen van 10 euro gebruikt, helaas ook 3 keer verzend kostten. Maar dan kun je toch zien dat die 3 bonnen op 1 adres moetten worden bezorgt? Stop alles dan in 1 doos, inplaats 3! Niet echt duurzaam!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling! Onze bestellingen worden bijna vol automatisch verwerkt. Daardoor is het niet mogelijk dat verschillende bestellingen bij elkaar gevoegd worden.
Bij bestellen werden 2 opties aangeboden voor bezorging. Ong 3 werkdagen en volgende dag. Ik koos voor volgende dag en bijhorende kosten. Bestelling op vrijdagochtend geplaatst en kwam pas op de woensdag aan. Was een verjaardagskado dus helaas een paar dgn te laat.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de beoordeling. Onze excuses voor de vertraging. We nemen via de mail contact met je op.
24 feb 2024
Product zijn zoals altijd perfect. De levering van 3 producten kwam echter in 3 zendingen. Eén klein product zelfs in een hele grote, opgevulde doos. Erg zonde. Had dat niet verwacht bij een bedrijf dat zo op duurzaamheid gericht is.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. Dit is zeker iets waar we aan kunnen werken!
Ondanks dat de afmetingen bekend waren vond ik de wasmand toch wel klein en voor de kwaliteit nog best duur. Dit is ter vergelijking van de oude die wel heel lang is meegegaan. Maar goed we gaan het zien met deze.
Ipv de dag na bestelling leveren werd het drie dagen daarna en twee artikelen die achteraf niet leverbaar bleken, werden logischerwijs niet geleverd en vergoed, maar zonder duidelijke communicatie hieromtrent.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de feedback. We nemen via de mail contact met je op.
Placemats besteld. Hier zaten speldjes op met de prijskaartjes, deze waren geroest en dus zaten vlekken op de placemats. Hierover een mail gestuurd naar klantenservice en geholpen door hun.
Producten waren heel goed beschermd tegen breuk. Maar als de optie de dag erna leveren aangeboden wordt en ik deze gekozen heb, is het heel raar dat het toch pas 3dg later verzonden wordt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. We zien dat je al contact hebt gehad met onze collega.
IB
Ien B.
AMERSFOORT
24 feb 2024
Mokken die ik besteld had waren toch niet op voorraad, kan gebeuren natuurlijk maat wel jammer. Het bedrag werd wel snel teruggestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Sommige artikelen gaan zo snel dat de voorraad eerder op is dan aangegeven op de site. Het is zeker jammer als dit gebeurd.

Producten prima verpakking belachelijk

Producten prima, tijdige bezorging, maar verpakt in een absurd grote doos opgevuld met heel veel papier.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Goedendag, bedankt voor uw feedback, we gaan dit doorgeven aan ons distributiecentrum. Met deze info kunnen zij weer alert gemaakt worden over hoe onze pakketten verstuurd mogen worden, dus nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
MM
M M.
Amsterdam

Ik vind dit een fantastische winkel, maar....

Ik vind dit een fantastische winkel, maar kies niet voor de 'duurzame' optie bij verzenden, want dan gaat er geen drie dagen, maar een hele week voorbij voor ze het überhaupt inpakken om te verzenden. Niet oké. Soms misbruiken bedrijven het woord 'duurzaam' om de klant op te draaien voor de kosten.
Voorraadinformatie niet op orde waardoor ik mijn bestelling maar half kreeg. Had verzenden op dezelfde dag gevraagd, maar kreeg dagen later pas bericht. Dus ook die optie is niet goed ingeregeld. Echt een teleurstelling terwijl ik super fan ben van de formule.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. We zijn druk bezig om de voorraadinformatie beter te krijgen, maar veranderingen gaan soms minder snel dan we zouden willen.

Teveel niet op voorraad

In de webshop is te veel niet op voorraad. Daardoor is de keuze erg beperkt. Bij het uiteindelijke bestellen blijkt dan dat producten die wel op voorraad waren, ineens ook niet meer leverbaar zijn.