Dille & Kamille (NL)

4.057 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.611 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Producten waren heel goed beschermd tegen breuk. Maar als de optie de dag erna leveren aangeboden wordt en ik deze gekozen heb, is het heel raar dat het toch pas 3dg later verzonden wordt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. We zien dat je al contact hebt gehad met onze collega.
JV
Jet V.
Utrecht
10 feb 2024
De bloempotjes waren goed verpakt, maar er waren er een paar met een lelijke schilferige bovenkant. Jammer. De andere waren prima. Er werd ook snel geleverd.
IB
Ien B.
AMERSFOORT
24 feb 2024
Mokken die ik besteld had waren toch niet op voorraad, kan gebeuren natuurlijk maat wel jammer. Het bedrag werd wel snel teruggestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Sommige artikelen gaan zo snel dat de voorraad eerder op is dan aangegeven op de site. Het is zeker jammer als dit gebeurd.
goede spullen , maar de verpakking kan minder !Te grote doos Te veel papier verpakking Kan minder
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor deze beoordeling en je feedback!🍃️
Verzenden duurt te lang en is ook niet binnen de termijn die op de website staat.
MH
Goederen worden als "in voorraad" aangeduid op de webside tot je ze probeert te bestellen. Dan is er plots slechts 1 exemplaar in voorraad in gans België. Als antwoord op je vraag wanneer het terug in voorraad komt krijg je dagen later te lezen dat het om " een sezoensproduct" gaat en dat het bijgevolg niet meer in voorraad komt. EIGENAARDIGE handelswijze.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We geven je feedback door aan de juiste afdeling!

gekreukt etiketten vel

de bordjes die ik had besteld waren mooi, ik had alleen daarnaast etiketten (vel) besteld, en deze zat volledig gekreukt in de doos - die kon zo de prullebak in, erg jammer.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de etiketten verkreukt zijn aangekomen. We nemen via de mail contact met je op.
Open verpakking Gebeld over verkeerd besteld artikel, binnen 10 min al niet meer mogelijk te wijzigen
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost. 🌿

Doos

Wat een enorme doos voor vier kleine dingetjes.
Versturen van bestelling.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback.
Afhandeling duurt erg lang
Glaasjes waren kapot
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We hebben via mail contact met je opgenomen.
11 nov 2023

Erg goed en wat minder goed.

Voor mijn schoondochter heb ik een aantal door haar zeer gewenste spullen gekocht. Ik was aangenaam verrast toen ze binnenkwamen; ovenwanten, pannenlappen en schort in het thema ‘herfst’. Erg mooi!❤️ Het doosje kerstbonbons kan ik helaas niet cadeau doen omdat de bovenkant van een paar bonbons beschadigd en ingedeukt zijn. Wellicht niet heel ernstig, maar genoeg om er rommelig uit te zien. Sommige chocoballetjes zijn ingedrukt. Het doosje heeft kennelijk in de knel gezeten.😢 Verder vind ik het erg leuk en fijn dat jullie aan hergebruik doen qua verpakkingsmateriaal! Daar hou ik van. Al met een positieve beoordeling met een heel klein minpuntje.❤️❤️❤️
14 nov 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling 🌿 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de artikelen. We nemen wel graag per mail contact met je op 🍫

Franchise vestigingen…

Het feit dat er franchise vestigingen zijn. Die doen niet mee met landelijke acties zoals memberavonden en bepaalde kortingen. Zo kun je artikelen met korting bestellen in de webshop maar dan moet je de volle mep betalen als je ze laat afleveren in de winkel. Met feestdagen worden artikelen uit de webshop niet ingepakt. Die optie kun je niet aanvinken. Terwijl D&K toch bekend staat om z'n herkenbare inpakpapier.
6 mei 2023

onbekend e-mailadres en lange levertijd

Het e-mailadres dat jullie gebruiken in de mail was een niet bestaand e-mailadres. Dit maakte het aanmaken van een klacht lastiger. Vraag is netjes afgehandeld verder en organisatie beloofd de mailing aan te passen. Optijd leveren is wel echt een must, dit is een verwachting die geschept word wanneer er gekozen is voor extra snelle levering. Dat vervolgens de levertijd 5 werkdagen is, klopt natuurlijk niet!
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! 🌿️
Goed product in een belachelijke verpakking. Komt misschien door dozen schaarste, maar graag iets kleiner de volgende keer.
Rommelige online bestelling. Een deel bleek niet voorradig, dat kan, daar kreeg ik netje bericht van, maar uiteindelijk kreeg ik de rest ook niet geleverd, zonder bericht. De mevrouw in de winkel zelf waar ik toen heen snelde was mijn redding en zocht voor mij de hele voorraad bij elkaar. Fantastisch. Met de producten zelf ook niets mis. Altijd even leuk en mooi.
20 mei 2023

Allereerst de producten die ik mogen ontvangen zijn prachtig, en ben er zeer blij mee.... Één groot nadeel daarintegen is het verzenden naar een ander adres dan waar je woont... Daar er geen mogelijkheid is om de tijd te veranderen.. gelukkig is het goed gekomen... maar ik zal zeker niet meer bestellen op deze wijze...Verbeterpuntje ?
23 mei 2023
Beste Diana, bedankt voor je bericht en je feedback. wij gaan je opmerking zeker meenemen naar de koeriersdienst en hopelijk is het in de toekomst wel mogelijk. Mocht je verder nog vragen hebben, je kunt ons altijd mailen via het volgende mailadres: klantenservice@dille-kamille.com Vriendelijke groet, Dille & Kamille
9 aug 2023

Niets online bestellen

Ik heb de materialen bij uitzondering online besteld omdat deze niet op voorraad waren in de winkel. De keukendoeken waren niet mooi van kleur, helaas, maar als ik die wil retourneren dan kan dat niet in de winkel. Enkel via de post en op eigen kosten. Belachelijk en slecht voor het milieu. Ik bestel niets meer online hier.
10 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op