Dille & Kamille (NL)

4.035 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.487 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

6 mei 2023

onbekend e-mailadres en lange levertijd

Het e-mailadres dat jullie gebruiken in de mail was een niet bestaand e-mailadres. Dit maakte het aanmaken van een klacht lastiger. Vraag is netjes afgehandeld verder en organisatie beloofd de mailing aan te passen. Optijd leveren is wel echt een must, dit is een verwachting die geschept word wanneer er gekozen is voor extra snelle levering. Dat vervolgens de levertijd 5 werkdagen is, klopt natuurlijk niet!
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! 🌿️
20 mei 2023

Allereerst de producten die ik mogen ontvangen zijn prachtig, en ben er zeer blij mee.... Één groot nadeel daarintegen is het verzenden naar een ander adres dan waar je woont... Daar er geen mogelijkheid is om de tijd te veranderen.. gelukkig is het goed gekomen... maar ik zal zeker niet meer bestellen op deze wijze...Verbeterpuntje ?
23 mei 2023
Beste Diana, bedankt voor je bericht en je feedback. wij gaan je opmerking zeker meenemen naar de koeriersdienst en hopelijk is het in de toekomst wel mogelijk. Mocht je verder nog vragen hebben, je kunt ons altijd mailen via het volgende mailadres: klantenservice@dille-kamille.com Vriendelijke groet, Dille & Kamille
9 aug 2023

Niets online bestellen

Ik heb de materialen bij uitzondering online besteld omdat deze niet op voorraad waren in de winkel. De keukendoeken waren niet mooi van kleur, helaas, maar als ik die wil retourneren dan kan dat niet in de winkel. Enkel via de post en op eigen kosten. Belachelijk en slecht voor het milieu. Ik bestel niets meer online hier.
10 aug 2023
14 jun 2023

Te veel papier en grote verpakking

Jullie gebruiken veel papier en grote dozen om best weinig spullen in te pakken. Dit is niet erg duurzaam want zorgt voor veel afval en hierdoor kan je minder spullen vervoeren in bestelbusjes (hogere uitstoot). Wel fijn dat breekbare spullen goed ingepakt zijn maar dit kan ook met iets minder papier en plastic.
15 jun 2023
Bedankt voor je reactie. We zijn druk bezig met het steeds weer verbeteren met het duurzaam verzenden van onze bestellingen. Het blijft lastig omdat elke bestelling weer anders is. Maar we zullen het zeker doorgeven aan ons distributiecentrum.🌼
20 jul 2023

Rieten poppenwagen

Ik heb een poppenwagen besteld, deze is fantastisch! Zoals van jullie gewend. Helaas wel echt heel veel scherpe stukjes en eindjes er aan. Dit zou eigenlijk voor kinderspeelgoed wel echt beter moeten. Ik heb besloten hem wel te houden en ga hier zelf een oplossing voor bedenken. Ik had dit niet verwacht
24 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling, we hebben je een mail gestuurd.
16 mrt 2024
Producten zijn oke, maar dat eindeloze dozen en veel papier! Ik had 3 kado bonnen van 10 euro gebruikt, helaas ook 3 keer verzend kostten. Maar dan kun je toch zien dat die 3 bonnen op 1 adres moetten worden bezorgt? Stop alles dan in 1 doos, inplaats 3! Niet echt duurzaam!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling! Onze bestellingen worden bijna vol automatisch verwerkt. Daardoor is het niet mogelijk dat verschillende bestellingen bij elkaar gevoegd worden.
6 okt 2023
Bezorgmoment erg onduidelijk. In de ochtend een mail dat het pakket niet is meegegeven aan de koerier, maar in de middag wel een mail dat het niet geleverd kon worden omdat ik niet thuis was. Erg groot tijdbestek waarbinnen de koerier zou komen (tussen 8 en 18 uur)
6 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er onduidelijkheid was over het bezorgmoment. We hebben per mail contact met je opgenomen.
12 mei 2023
Niet de volgende dag bezorgd zoals op de website stond. Vrijdagavond besteld. Na een ontvangstbevestiging niets meer gehoord tot maandagmiddag. Toen inderdaad op dinsdag bezorgd maar ik had zaterdag verwacht, of desnoods maandag gezien de belofte op de website
15 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
Pakketje werd in eerste instantie niet gestuurd, maar ik weet niet of dit aan D&K lag. Zou best kunnen zijn dat dit aan de koerier lag. Pakketje was wel erg goed ingepakt! Zelden zo goed gezien. Zou een oorlog kunnen overleven bij wijze van spreken.
Ik heb gebeld dat de bestelling weer retour was gegaan. s Avonds een nieuwe mail dat de bestelling zaterdag zou komen. Zaterdag gekeken op de mail was nog niet bij post nl e duurde nog een paar dagen. Hopenlijk heb ik het voor sinterklaas.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat het pakket als het goed is is aangekomen. Veel plezier de aankopen! 🌿
2 mei 2023

Verkeerde communicatie

Ik kreeg 2 dagen na mijn bestelling ineens een mail van Dille & Kamille dat er iets met mijn bestelling was en dat de klantenservice contact met mij op zou nemen. Twee dagen later werd er ineens aangebeld met mijn bestelling...?
3 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling en het doorgeven. We gaan dit verder onderzoeken. In ieder geval veel plezier met je aankoop! 🌿
10 nov 2023
zwarte pasta besteld om op te halen in winkel. de website vermeldde dat dit op voorraad was, maar helaas toch niet. personeel in winkel wisten van niks... duurde uiteindelijk 3 dagen voor ik mijn bestelling kon ophalen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je deze problemen hebt gehad met je bestelling.. Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact met je opgenomen per mail.
23 aug 2023
Jammer, kan wellicht beter; De kwaliteit van het product viel tegen, het was behiorlijk beschadigd toen ik het ontving, picknickmand, hij zat los in een doos en was slecht beschermd. Goed, net bericht op mijn melding.
24 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft via de mail al contact met je opgenomen.
26 jun 2023
Heb ongeveer 5x wat besteld bij jullie en 'next day delivery' is bij jullie binnen 2 tot 4 dagen, mits dat 5x pech was zou het misschien beter zijn om dat op de website te veranderen, om verwachtingen beter te managen🥲
26 jun 2023
20 sep 2023

deksels

De dekseltjes op de potjes draaien maar een korte slag; ze passen eigenlijk maar net, of net niet. Ik gaf twee sterren daarvoor. Over de knoflookpers heb ik geen klachten noch over de bezorging. Drie dus in totaal.
25 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, wat jammer dat u dit probleem hebt ervaren. We zullen per mail contact met u opnemen.
14 mei 2023

Goede producten maar leverbelofte niet gehaald

Goede producten, maar jammer dat de leverbelofte niet gehaald werd. Als je aangeeft voor 23.59 besteld morgen in huis en ik bestel om 23.49 en je bezorgt niet de volgende dag dan heb je niet aan je belofte voldaan
15 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
Jammer dat een online bestelling niet geruild mag worden in een van de winkels.Dat weerhoudt mij echt van cadeau s kopen bij jullie. Ik woon zelf ver van een filiaal,kinderen en familie in de grote steden….
8 aug 2023
14 okt 2023
Groot verbeterpunt: de Bolgamand niet in een te kleine doos proppen en versturen. De mand is nu niet meer rond maar heeft een rare ingedeukte ei vorm en een bodem die in het midden bol staat…… erg jammer!
16 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de mand vervormd is tijdens de verzending. We hebben per mail contact met je opgenomen.
30 jun 2023
Ik heb extra betaald zodat ik dan de volgende dag de levering ng zou ontvangen. Maar dit is helaas niet gelukt. Pas 2 dagen later kwam de bestelling binnen. Jammer van het EXTRA geld wat betaald is!!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling later is bezorgd dan aangegeven. Wij nemen per mail contact met je op.🌿️
HT
Henny T.
Alphen aan den Rijn
26 nov 2023
Er stonden minstens 5 dingen op de site die ik wilde hebben, maar die meer dan een dag of acht niet op voorraad bleken te zijn. 3 dingen heb ik toen maar niet besteld en voor 2 iets anders gekozen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. Helaas gaan sommige artikelen zo snel, dat het ons niet lukt om alles goed op voorraad te houden.