Dille & Kamille (NL)

4.035 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Mijn inziens is er te veel verpakkingsmateriaal gebruikt voor 2 pakjes kaarsjes. Dat vind ik niet erg milieuvriendelijk, het zou mooi zijn als dat wat minder kan.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We willen graag dat de artikelen heel aankomen bij de klant, maar we zullen het doorgeven aan de collega's in het magazijn.
9 jul 2023

Veel te grote verpakking

Ik had 6 geurzakjes en 4 kruidenpotjes besteld en dit kwam in een doos aan waarin je een magnetron zou kunnen vervoeren. Dit vind ik absoluut niet acceptabel.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling in een te grote doos is verstuurd. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
2 sep 2023

Leuk maar heel onhandig.

Ziet er leuk uit maar het is enorm moeilijk om de foto's er recht in te krijgen en ook nog eenss op gelijke hoogte. Voor twee foto's voor en achter te krap.
4 sep 2023
Bedankt voor de feedback. Wat jammer dat het fotolijstje niet volledig naar wens was. We nemen via de mail contact met je op!
12 aug 2023
Jammer dat ik voor minimaal 10 euro moest bestellen, ik heb in de buurt geen winkel waar ik even langs kan gaan. Mijn bestelling paste prima in een envelop.
26 nov 2023
Jammer dat het allemaal made in china is. Past niet bij een bedrijf dat zich verkoopt als natuurbewust en duurzaam. De kwaliteit is dan ook made in china.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. we nemen via de mail contact met je op.
10 sep 2023
Mijn pakketje is kwijt, dus de spullen zijn vast goed, maar ik heb ze niet en er wel voor betaald. DHL als vervoerder gebruiken is altijd een slecht idee.
11 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling nog niet werd afgeleverd! We nemen via de mail contact met je op zodat we samen met jou een oplossing kunnen vinden.
2 jun 2023
Producten waren slecht verpakt en de doos was half open. Verder geen afzender, geen kaartje, 0 experience zoals je dat in de winkel wel gewend bent.
5 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
Incomplete bestelling. Erover gemaild, maar ze hebben de mail niet goed gelezen en aangegeven dat er contact geweest is, wat ook niet het geval was.
Glaswerk was gezamenlijk ingepakt met stenen poppetje. Glaswerk stak ook uit de verpakking. Gelukkig niet gebroken. Maar wel lichtelijk beschadigd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
je vult email in voor bericht als het weer op voorraad is maar daar hoor jeniets meer van. Je ontdekt zelf per toeval dat het artikel er weer is.
8 aug 2023
Service van de klanten service. Betaling ging verkeerd. Waardoor de producten een dag out of stoke waren. En daar kon niks aan gedaan worden.
8 aug 2023
22 nov 2023

Goede producten, verpakken iets minder

Goede producten maar de manier van verpakken had ik anders verwacht, hele grote doos voor een paar vilten hangers en een klein kerstornament
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling! Het verpakken van de bestellingen gaat voor een groot deel automatisch, waardoor de keuze van een doos soms verkeerd uitpakt. We zullen het doorgeven aan het magazijn.
11 aug 2023

Onderzetschotel voor bloempotten met doorsnee 23cm blijkt 19cm te zijn. Teleurgesteld. Theeglazen waren perfect.

Onderzetschotel voor bloempotten met doorsnee 23cm besteld, bleek het een doorsnee van 19cm te zijn. Teleurgesteld. Theeglazen zijn perfect.
4 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en excuus voor onze verlate reactie. Wat jammer dat de bloempot-schotels die je ontving kleiner zijn dat je verwachtte. We nemen via de mail contact met je op!
16 dec 2023

Vrolijk koken. Het dessin van de schort en…

Het dessin van de schort en pannenlappen is erg leuk. De kwaliteit is minder: de stof is erg dun en zal de kleding minimaal beschermen.
PZ
Peter Z.
Delden
Levering nadat er door ons gereageerd werd omdat pakje zogenaamd aangeboden was en we niet thuis zouden zijn. Uiteindelijk wel bezorgd.
1 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak met de levering. We zijn blij dat het pakje uiteindelijk wel bezorgd is. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen
22 okt 2023
De presentatie vond ik zeer teleurstellend. Artikelen los in een doos gegooid. Iets van een verpakking vind ik toch wel minimaal.
24 okt 2023
24 apr 2023

Retour

Wel jammer dat je een bestelling niet direct kan annuleren, en evt zo nodig gratis retour kan sturen. Veder goede service !
25 apr 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. We hebben via de mail contact met je opgenomen :)
20 jun 2023
Bij de bestelling meer betaald voor een directe levering echter .. Duurde toch 2 dagen . Zonde van het extra geld.
21 jun 2023
21 nov 2023
de bestelde variant was ondanks dezelfde uitstraling en naam anders dan de in de winkel gekochte versie. Jammer.
22 nov 2023
Jammer om te horen. We nemen via de mail contact met je op om uit te zoeken wat er mis is gegaan.
Heb nooit een bevestigings email gehad met mijn bestelling. Nooit bericht gehad dat het verzonden was.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze mails komen soms ook terecht tussen de spammail.