Dille & Kamille (NL)

4.035 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

31 mrt 2024
19 mrt 2024
19 mrt 2024
17 mrt 2024

Vlot

De bestelling en communicatie verliepen vlot en het lag nagenoeg onmiddelijk klaar om op te halen. Maar 5 dagen is te kort voor sommige mensen om in 't stad te geraken om het item op te halen. In andere winkels blijft het wel 14 dagen beschikbaar.
Er werd snel gehandeld, nadat ik ergens over gebeld had. Alleen toen bleek mijn bestelling er niet meer te zijn, was beter dat dit sl op site had gestaan. Kreeg wel snel geld terug

Diverse bestelling

Leuk assortiment en je wordt goed geholpen als er iets mis gaat met de bestelling. Jammer dat je zoveel retourkosten moet betalen.

Fijne producten! Maar confirmatie aan leveringsvoorwaarden zou het perfect maken

Fijne producten! Maar confirmatie aan leveringsvoorwaarden maakt de ervaring vele malen beter.
3 mrt 2024
Wat fijn dat jullie de bestelling (servies) zo goed verpakt hadden! Alles kwam heel aan:)

Beo Dille&Kamille

Goede website, goede service, snelle afhandeling en goede kwaliteit bestelde producten.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je aankopen! 🌿
Snelle levering. Ziet er goed uit. Praktisch voor waar ik het voor nodig heb.
Snel geleverd! Alleen jammergenoeg niet alles op voorraad wat ik wilde!
RV
Rosemarie V.
Epe, Niederlanden
Het product, glazen om cadeau te doen, jammer dat ze niet waren ingepakt
LS
Prachtige jaarring Alleen jammer geen standaard kaarsen passen wein
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie beoordeling. Onze smalle kaarsjes passen in de jaarring! 🌿
LM
Leonora m.
Rotterdam
het zijn mooie schaaltjes die iemand op de verlanglijst had staan