Dille & Kamille (NL)

4.040 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.524 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Mooie en leuke producten van hoogstaande kwaliteit. Milieuvriendelijk en verantwoord. Goede en overzichtelijke website. Snelle en zorgvuldige verzending dat netjes werd gecommuniceerd en te volgen was via email. Blij met mijn bestelling en producten!
Bezorgdienst is waardeloos. Hebben er precies 4 dagen over gedaan om er elke dag opnieuw tot de conclusie te komen dat het pakket niet in een pakketautomaat zou passen. Dit terwijl ik in eerste instantie al had gekozen voor een thuislevering.
31 mrt 2024
Snelle en milieuvriendelijke levering. Het enige wat onhandig was, was dat een paar katoenen broodzakken die makkelijk door de brievenbus passen in een doos werden verstuurd die lang niet in de brievenbus paste.
Overzichtelijke en fijne webshop. Mooie producten van goeie kwaliteit! Betaling met de cadeaukaart verliep moeizaam online (foutmeldingen). Contact met de klantendienst verliep snel, vriendelijk en zeer correct.
Fijne klantenservice! Ondanks perfect ingepakte potten waren er toch 2 niet heelhuids bij mij aangekomen. De klantenservice heeft na mijn berichtje twee nieuwe potten verstuurd. Echt heel fijn! Groeten, Emmy
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Goedemorgen Emmy, bedankt voor je bericht. Wat fijn dat je blij bent met de geboden oplossing. Hopelijk zal je de potten nog lang en met veel plezier gebruiken!
AM
Aukje M.
Landsmeer
Ik kon het eerst niet vinden in de winkel, maar werd goed geholpen. Het zit niet bij mij naast de deur en ik vond 5,95 wel veel voor verzendkosten RaRa vragen hierna als je niet in de webshop hebt gekocht
Fijne winkel met hele leuke spulletjes en bruikbare snuisterijen. Modern, fris en tegelijk uit tijden van weleer. Ik bestel er altijd graag. Ook leuke cadeautjes voor anderen. Snel geleverd en mooi verzorgd.
23 mrt 2024

Berichten zijn wat laat

Maandag om 11:30 uur kreeg ik het pakketje en om 13:00 uur kreeg ik bericht van dille en kamille dat het pakketje onderweg was. Zaterdag avond besteld en maandag ochtend al binnen, en goed verpakt, top!
I am very happy and pleased with everything!!! I love the quality and the style and overall the design!!!! The service is amazing!!! Thank you for showing the love you put into all of life 🤗
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Thank you so much for your kind review and for your kind words and appreciation! We're delighted to hear that you're happy with everything. !!🌿️
Morgen bezorgd service was ook echt morgen bezorgd. Heel fijn! Twee mooi basis vazen van glas gekocht. Precies zoals beschreven en op de foto. Kwamen keurig aan.
30 mrt 2024

Online bestelling

Online cadeaubonnen betalen, bij levering miste er 1 cadeaubon. Gebeld en de volgende dag had ik ‘m al in de brievenbus. Uitstekend geholpen en een goede service.
Ongelooflijk hoe de terracotta bloempotten waren ingepakt, zeer zorgvuldig met heel bijzonder milieu vriendelijk materiaal. Complimenten!
Bedankt voor je mooie feedback. Veel plezier met je aankopen! 🌿

De juiste produkten

Bestelling op tijd afgeleverd met de juiste produkten. Bezorger had erg veel haast en de 20 kilo moest ik zelf van zijn steekwagen halen.
De breekbare spullen waren goed verpakt en het was erg fijn dat ik na ik de bestelling had gedaan nog extra producten bij kon bestellen.
Ik had de bestelde goederen op korte termijn nodig, door te kunnen kiezen voor extra bezorgingskosten is alles op tijd binnen gekomen.

Snelle levering!

Snelle levering en artikelen keurig verpakt. Ik had nog een vraag over een artikel en werd vriendelijk en snel te woord gestaan.
Bedankt voor je mooie feedback. Veel plezier met je aankopen! 🌿
24 mrt 2024

Website overzichtelijk en snel besteld

De website is overzichtelijk en per onderdeel in huis op te zoeken. snel besteld en ook een vlotte verzending. fijne producten.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie beoordeling!
Prima prijs kwaliteit verhouding , leuke natural trend artikelen en een consistente uitstraling van artikel verkoop en sfeer.
1 dag geleden
Het pakketje was er eerder dan verwacht. Er stond een hele vrolijke bezorger voor de deur die er duidelijk zijn in had.
1 dag geleden
Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat het pakketje eerder dan verwacht is aangekomen. Het doet ons goed te weten dat de bezorger vrolijk en duidelijk was. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Veel plezier met je aankoop 🌿️
Perfecte verpakkingsvorm voor verzonden glaswerk. Prima afhandeling van mijn bestelling Aangename bedrijfsfilisofie.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Dank voor je positieve beoordeling! Veel plezier met je aankopen.🍃️