CLUSE NL- Logo - Beoordelingen

CLUSE NL

393 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 aug 2019
CLUSE NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Mooi product dat snel geleverd is in een mooie verpakking. Dit is de tweede keer dat ik een horloge bestel bij CLUSE. De horloges zijn tijdloos en duurzaam (mijn eerste horloge van CLUSE heb ik zo’n 7 jaar geleden besteld en heb hem zo goed als elke dag gedragen en er is nog niets van defecten aan). De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed! Zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Het blauw is subtiel en afhankelijk van de lichtinval, wat ik zeer fijn vind.

14 sep 2023
Op het moment van bestellen wordt er aan de website gewerkt. Met Ideal betalen lukte niet. De track en trace code werkte ook niet. Daarnaast verwacht ik van dit merk dat er in NL een voorraad is en dat verzending de volgende dag lukt. Nu moest mijn item uit Duitsland komen. E.e.a wordt wel duidelijk aangegeven en de track en trace code is alsnog geregeld, maar ik verwacht gewoon betere dienstverlening.

Beoordelingen voor CLUSE NL

10 mrt 2024
24 feb 2024
Heb 14 Februari een bestelling geplaatst en het horloge heb ik nog steeds niet ontvangen
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Je bestelling is niet geleverd omdat je geen huisnummer hebt ingevuld tijdens het bestelproces. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail zodat we dit zsm voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Ik zit al 2 weken te wachten…
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Zou je ons een mail toe kunnen sturen zodat we jouw 1 ster review kunnen bespreken? Ik zie geen eerdere communicatie in ons systeem staan over mogelijke problemen. We zien jouw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
17 feb 2024

Prachtig horloge en goede klantenservice!

Mooi horloge (set), besteld als kadootje. Snel ontvangen, na bestellen contact met de klantenservice gehad omdat ik wilde weten hoe het verpakt was (of de doos het kadootje zou verraden) en met welke bezorgdienst het zou komen zodat ik het eventueel bij een pakketpunt kon laten bezorgen. Snelle en vriendelijke reactie van de klantenservice! Tot nu toe, top. Geen idee hoe het horloge in de loop van de tijd mooi zal blijven, we zullen het zien!
SL
stefaan l.
oudenburg
3 feb 2024
Snelle verzending,geen probleem gehad , artikel was ook mooi verpakt en in orde
4 feb 2024
Ruime keuze, mooie en trendy horloges voor een goede prijs. Goede service.
DM
Debbie M.
Maassluis
4 feb 2024
Product is precies zoals de omschrijving en de foto’s laten zien
MD
Betrouwbaar, correct en hele vlotte service. Horloges prachtig!
4 feb 2024
Mooie kwaliteit, leuke aanbiedingen en snel geleverd.
Mooie artikelen, goede prijs en snelle levering.
Snel geleverd! Mooi horloge. Niks aan veranderen
Snelle levering en het horloge is prachtig
28 jan 2024
Netjes en verzorgd verstuurd bedankt .
Duidelijke communicatie en afhandeling
Horloge werkt niet, stuur t terug