CLUSE NL- Logo - Beoordelingen

CLUSE NL

393 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 aug 2019
CLUSE NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Mooi product dat snel geleverd is in een mooie verpakking. Dit is de tweede keer dat ik een horloge bestel bij CLUSE. De horloges zijn tijdloos en duurzaam (mijn eerste horloge van CLUSE heb ik zo’n 7 jaar geleden besteld en heb hem zo goed als elke dag gedragen en er is nog niets van defecten aan). De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed! Zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Het blauw is subtiel en afhankelijk van de lichtinval, wat ik zeer fijn vind.

14 sep 2023
Op het moment van bestellen wordt er aan de website gewerkt. Met Ideal betalen lukte niet. De track en trace code werkte ook niet. Daarnaast verwacht ik van dit merk dat er in NL een voorraad is en dat verzending de volgende dag lukt. Nu moest mijn item uit Duitsland komen. E.e.a wordt wel duidelijk aangegeven en de track en trace code is alsnog geregeld, maar ik verwacht gewoon betere dienstverlening.

Beoordelingen voor CLUSE NL

17 feb 2024
MC
M. C.
Aalsmeer
3 feb 2024
27 jan 2024
Op 30 jan besteld niets ontvangen. Wel direct betaald De internationalezending is verwerkt in het exportpakketcentrum op 31 jan 2024. Op no..CG432992144DE Nu 9 febr. Nog niets verder en niets ontvangen.
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Ik zie dat we deze zaak via de mail hebben opgelost voor je. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
11 feb 2024
Horloge besteld, niet gekregen
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Je horloge is niet geleverd omdat je een incompleet adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail om dit z.s.m op te lossen. Met vriendelijke groet, Team CLUSE

Prachtig horloge

Snelle levering. Ik koos voor Féroce Steel Bicolour. Horloge is mooi zoals verwacht en toevallig precies op maat. Verpakt in een mooi doosje met extra schakels voor als het bandje toch te krap mocht zijn.
6 jan 2024
Tot op heden heb ik alleen positieve ervaringen met cluse. Ook wanneer er iets kapot is wordt er snel een schappelijk gereageerd. Dat maakt dat ik met vertrouwen bestel.
26 dec 2023
ik had armbandjes en een ketting besteld. super netjes verpakt en snel verzonden en geleverd. de sieraden zijn ook heel mooi
20 jan 2024

Blij en tevreden

Mooie aanbieding, horloge met extra bandje, goede prijs. Snelle levering. Helemaal tevreden. Aanrader 👌🏼
14 jan 2024
Stipte levering, mooi verpakt. Reeds verschillende keren iets besteld en altijd ok!
WB
Willem B.
Spijkenisse
Snelle levering, nette verpakking, duidelijke communicatie
Fijne mooie tas. Ruimte genoeg en toch compact. Blij mee!
6 jan 2024
Snelle levering - interessante prijs - mooie horloges