CLUSE NL- Logo - Beoordelingen

CLUSE NL

390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.203 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 aug 2019
CLUSE NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Mooi product dat snel geleverd is in een mooie verpakking. Dit is de tweede keer dat ik een horloge bestel bij CLUSE. De horloges zijn tijdloos en duurzaam (mijn eerste horloge van CLUSE heb ik zo’n 7 jaar geleden besteld en heb hem zo goed als elke dag gedragen en er is nog niets van defecten aan). De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed! Zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Het blauw is subtiel en afhankelijk van de lichtinval, wat ik zeer fijn vind.

22 apr 2023
Heb de tas nu sinds december 2022. Helaas al wat schade aan de tas. Doe er niet veel mee. Breng hem naar mijn werk en weer terug. Ook de magneten zijn nu zichbaar waardoor het toch minder mooi is. Ben best teleurgesteld dat dit al best snel niet meer mooi is. Er past niet super veel in. Had er meer van verwacht. Ook de witte achterkant is snel vies en moeilijk schoon te krijgen. Gewoon zonde. Ik was de eerste 2 maanden echt verlieft op de tas. Nu wat minder.

Beoordelingen voor CLUSE NL

24 feb 2024
Heb 14 Februari een bestelling geplaatst en het horloge heb ik nog steeds niet ontvangen
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Je bestelling is niet geleverd omdat je geen huisnummer hebt ingevuld tijdens het bestelproces. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail zodat we dit zsm voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Zou je ons een mail toe kunnen sturen zodat we jouw 1 ster review kunnen bespreken? Ik zie geen eerdere communicatie in ons systeem staan over mogelijke problemen. We zien jouw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Op 30 jan besteld niets ontvangen. Wel direct betaald De internationalezending is verwerkt in het exportpakketcentrum op 31 jan 2024. Op no..CG432992144DE Nu 9 febr. Nog niets verder en niets ontvangen.
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Ik zie dat we deze zaak via de mail hebben opgelost voor je. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
20 jan 2024
Hele slechte ervaring mee..mijn geld nog niet terug gehad...wacht er nu 14 dagen op heel slecht...
11 feb 2024
Horloge besteld, niet gekregen
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Je horloge is niet geleverd omdat je een incompleet adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail om dit z.s.m op te lossen. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
13 jan 2024
Bestelling is nog steeds niet binnen
1 aug 2023

Bezorging is waardeloos

Betaald voor Express levering, pakket is meer dan een week onderweg geweest waardoor het te laat was. Ook is het pakket bij een afhaalpunt afgeleverd en niet thuis, zoals wel ingevoerd. Tussentijds een bericht gestuurd met de vraag waar het pakket was, geen enkele reactie op gekregen.
4 okt 2023
De tas is na een week gebruik al beschadigd. De handvatten van de tas begint los te rukken. Terwijl er geen zware spullen in de tas worden gezet. Dus ben heel erg teleurgesteld in de kwaliteit. Want de tassen zijn prachtig, maar waardeloos.
31 okt 2023
Beste klant, Wat ontzettend vervelend. Zou je ons een mail kunnen sturen? We zullen je dan meteen voorzien van een oplossing. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
24 nov 2023
Nog geen horloge ontvangen, heb een mail er naar toe gestuurd.deze. Is met de post retour gegaan, terwijl wij gewoon thuis waren,maar we hebben er nog niets van gehoord horloge bestel nr:, (mk 1516132). Hopelijk komt t nog goed.
Beste klant, Ik zie dat deze zaak via de mail is opgelost. Mvg, Team CLUSE
3 aug 2023
Ik heb een horloge besteld en betaald. DHL zou het bezorgen en is bezorgd 78 km uit de buurt. DHL zegt adreslabel is fout. Ik naar close mailen waar het adres goed opstaat maar hoor er niets van.
Het retourneren liep helemaal niet vlot. Ik heb meerdere malen achter mijn geld moeten vragen. Na een maand stond het geld pas terug op mijn rekening. Schandalig!
14 nov 2023
Beste Margot, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend. Ik zie dat wij u via de mail al hebben geholpen. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
3 okt 2023
Ruim Twee weken geleden mijn bestelling retour gestuurd en nog steeds niks gehoord of geld terug gehad. De zending geeft vanaf 25 sep geen update meer.
31 okt 2023
Beste klant, Ik zie dat de terugbetaling inmiddels al is geregeld. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team CLUSE

Levering/Korting

Levering te laat! 2 dagen na levering veel hogere korting op de site van Cluse. Compensatie doet Cluse niet aan, hebben liever dat je het terugstuurt
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je CLUSE ervaring niet naar wens is. We zullen je emailen om deze kwestie op te lossen. Mvg, Team CLUSE
BM
B M.
VRIEZENVEEN
5 aug 2023
Heel slecht!!! Bestelling niet ontvangen!! Steeds geen antwoord op de mail waar de bestelling blijft. Ik bestel nooit weer wat bij Cluse!!!
27 sep 2023
Beste, Ik zie dat het probleem al een tijdje via de mail is opgelost. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Wacht al meer dan een week op mijn bestelling, volgens track en trace ligt het in het magazijn in Duitsland. Waardeloos!
31 okt 2023
Beste klant, Wij zullen contact met u opnemen via de mail om dit zsm op te lossen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team CLUSE
14 jun 2023
10 dagen laten nog steeds niks ontvangen en ik krijg geen reactie op mijn mail naar de Klantendienst.
14 jul 2023
Beste klant, Ik zie dat wij op elke mail van jou hebben gereageerd en je ook een nieuwe zending hebben toegestuurd. MVG, Team CLUSE
11 aug 2023
Gebrek aan contact als er een probleem met de levering is. Er word slecht gereageerd.
Bezorging was slecht. €5 meer betaald, maar veel later in huis
14 jul 2023
Beste klant, Wat ontzettend vervelend. Zou je ons een mail toe kunnen sturen? Dan storten wij de kosten terug. MVG, Team CLUSE
2 jul 2023
Pakketje is niet aangekomen ondanks ups express bestelling