CLUSE NL- Logo - Beoordelingen

CLUSE NL

390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.203 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 aug 2019
CLUSE NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Mooi product dat snel geleverd is in een mooie verpakking. Dit is de tweede keer dat ik een horloge bestel bij CLUSE. De horloges zijn tijdloos en duurzaam (mijn eerste horloge van CLUSE heb ik zo’n 7 jaar geleden besteld en heb hem zo goed als elke dag gedragen en er is nog niets van defecten aan). De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed! Zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Het blauw is subtiel en afhankelijk van de lichtinval, wat ik zeer fijn vind.

22 apr 2023
Heb de tas nu sinds december 2022. Helaas al wat schade aan de tas. Doe er niet veel mee. Breng hem naar mijn werk en weer terug. Ook de magneten zijn nu zichbaar waardoor het toch minder mooi is. Ben best teleurgesteld dat dit al best snel niet meer mooi is. Er past niet super veel in. Had er meer van verwacht. Ook de witte achterkant is snel vies en moeilijk schoon te krijgen. Gewoon zonde. Ik was de eerste 2 maanden echt verlieft op de tas. Nu wat minder.

Beoordelingen voor CLUSE NL

Horloge werkt niet, stuur t terug
22 apr 2023

Teleurgesteld

13 jun 2023
De levertijd valt me tegen. Geen berichtje waarom het zo lang duurt. Het kado was nu maar net op tijd voor de verjaardag. Foto bijvoegen kan niet Ik mag eerder een recensie schrijven dan dat de order afgeleverd is.
31 aug 2023

Sluiting horloge slecht

De sluiting van het horloge werkt al sinds ik het binnenkreeg erg slecht. Hij gaat steeds open en ik ben hem al een paar keer bijna verloren. Het is wel een mooi horloge!
30 jul 2023
Leren bandjes gaan minder dan een jaar mee.
11 jul 2023
Lange verzendtijd wel goed ontvangen
Clipje tas na 1e dag al los