Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.362 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Geld van retour na maanden nog niet ontvangen

Helaas zit ik nog steeds te wachten op het geld van de items die ik heb terug gestuurd. Eerst kreeg ik de vraag wat ik precies had terug gestuurd en vervolgens de belofte dat het komt. Maar inmiddels zijn we maanden verder! Ik ga niet nog een keer bestellen.
Bestelling was niet meer te leveren. En wacht nu al bijna 8 weken op terug betaling. Iedere keer smoesjes van druk en lopen achter.
Klantenservice niet bereikbaar. Website werkt niet. Daardoor niet mogelijk om retourzending aan te maken.
Waardeloze klantenservice, krijg geen reactie. Wacht al weken op reactie en terugbetaling van retouren...
Communicatie als dingen niet leverbaar zijn ook al staat op de site van wel
Het bezorg was slecht!
Telefonisch niet te bereiken, via mail duurt het lang voordat je contact hebt. Retourkosten hoog. Verkeerde leveringen. Slechte ervaringen in het algemeen.
Ontzettend slechte service. Na 5 weken nog geen geld terug. Alleen loze mailtjes dat ze ernaar kijken
GB
Gaithlynn B.
Purmerend

Heel teleurstellend

Hoop spullen besteld. Pas wanneer het pakket geleverd is zit er een briefje bij dat 1 bh niet leverbaar meer is. Op dat briefje staat dat ik het geld hiervoor terug krijg. Nu bijna 2 maanden na levering heb ik nogsteeds geen geld terug ontvangen. Ik heb meerdere keren gemaild maar wordt genegeerd door de klantenservice. Levering was ook 2 weken later pas "wegens drukte". Toevallig werd er pas geleverd nadat ik mailde met de vraag waar mn bestelling bleef.

Waardeloos!

Het liefst zou ik geen enkele ster geven. Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan. Enkele dagen later heb ik een track en trace code ontvangen. Sindsdien staat er bij de status “nog niet ontvangen door PostNL “. Volgens Sapph ligt dat aan een storing bij PostNL. Maar als je reviews gaat bekijken, blijkt dat Sapph al vanaf november niet levert, maar ook niet meer bereikbaar is. En ondertussen wel adverteren en bestellingen aannemen. Ik voel me dus behoorlijk opgelicht.
11 feb 2024
Iets extra doen voor de klanten die zolang moeten wachten voor hun bestelling. Er is ook niet eens gebeld naar mij om mijn te laten weten hoe en wat met mijn bestelling. Ook geen korting of aanbod gedaan. Geen goede service. Zeer teleurgesteld in jullie service.
28 jan 2024
Omdat ik in november een setje besteld heb en nog steeds niks heb,wel steeds mail gestuurd maar na de laatste mail en geprobeerd te bellen geen gehoor
18 feb 2024

Spullen niet geleverd

Ik heb hier 2 bh’s besteld en betaald. Er zat maar 1 in de verpakking. Ik heb daarover een mail gestuurd maar ze reageren er niet meer op.
26-1-24 een bestelling geplaats dit tot op heden nog steeds niet binnen. Zelf een mail gestuurd dat het lang duurt, geven ze aan dat er een storing is bij de post. Geven niet aan hoe lang dit al duurt of hoe lang dit nog zal gaan duren. Dit hadden ze ook zelf op de site kunnen vermelden dat de bestellingen langer onderweg zijn. Scheelt ze een hoop tijd bij de klantenservice.
GB
Gina B.
Rotterdam

2 weken geleden heb besteld…

1* omdat ik 2 weken geleden heb besteld en betaald maar tot de dag van vandaag mijn bestelling nog steeds niet in huis heb. Zelf maar gemaild en kreeg te horen door een storing vanuit hun bij post.nl, geen idee hoe lang dit duurt. Niet eens even de klant op de hoogte brengen, maar wanneer mijn pakketje komt…kunnen ze mij niet vertellen
Bestellingen worden niet geleverd🤬je bestelling word aangemeld bij postnl,maar ze leveren je bestelling niet af bij postnl,op emails word niet geantwoord,meerdere keren gebeld,en iedere keer hetzelfde smoesje,dat postnl zogenaamd de pakketten niet komt ophalen,schandalig om zo je klanten te beduvelen,heel slecht bedrijf!

Klachten niet opgelost en onbereikbaar

Ik heb maar 2 van de 3 bh's geleverd gekregen vervolgens een retourlabel betaald en niet ontvangen. Telefonisch onbereikbaar maar uiteindelijk per mail een ander label ontvangen wat blijkbaar niet betaald was want pakket is retour gekomen. Krijg nu geen contact met de klantenservice.
De eerste bestelling nooit gekregen maar wel betaald en de klantenservice is niet bereikbaar. Nu een tweede bestelling gedaan en die zou vorige week al komen zoals ik in een mail heb gehad maar ook op deze set zit ik nu nog steeds te wachten. Ik snap er echt niks van.

bestelling niet geleverd

Bestelling gedaan op 26 januari.... en nog steeds alleen maar via mail bereikbaar.... reageren steeds alleen maar met "er is een storing bij PostNL" Bestelling anderhalve week geleden gedaan én betaald... en ik ben mijn geld kwijt en krijg niets....
Heb nog altijd geen pakket ontvangen. 19 januari besteld volgende dag zou die geleverd worden maar levering blijft uit. Wel geld betaald uiteraard.. Word van alles beloofd maar niks gedaan. Zoals meerdere mensen online aangeven dit is schandalig