Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.362 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Niet de service die bij hun naam hoort.

Devmatem kloppen bijna bij geen enkel artikel die ik heb gekocht. Retour beleid is waardeloos. Twee bestellingen en beiden hebben een andere retourformulier. Mijn gegevens bestelling gegevens etc. Is online bijna nooit bereikbaar. Retourbon is nergens te vinden. De dames die op de sampledagen werken zijn ook niet om naar huis te schrijven. Uitermate onvriendelijk.
Had Sapph shorts besteld maar andere merk gekregen. Pasvorm is veel minder
18 feb 2024
Ik heb niet mijn volledige bestelling gekregen. Terwijl dit wel zo op de pakbon staat. Mail gestuurd, reactie gehad dat het lang kan gaan duren. Wat is lang? Bestelling duurde al lang voordat deze binnenkwam. Reactie op mail dat het langer gaat duren, is ruim en week geleden. Kan geen foto toevoegen van artikelen die ik niet heb ontvangen. Hopelijk duurt een oplossing niet meer lang. Ik ben dit totaal niet gewend van Sapph.
DD
D D.
Spijkenisse

Ik heb niks ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, volgens zeggen vanwege problemen post.nl, waar ik contact over opnam met hen, zowel telefonisch als per mail. Communicatie aan telefoon 2e maal redelijk moeizaam toen ik het niet eens was met geen antwoord met op hoe lang ik moet wachten tot zij tot actie overgaan voor mij als klant . Moet maar wachten en wacht al meer dan anderhalve week. Heb alle stappen niet geleverd pakket gevolgd en werd terugverwezen naar Sapph. Als ik aangaf dat ik anders graag mijn geld terug wilde werd ik nog bijna lichtelijk beschuldigd van diefstal en het niet te betalen als het alsnog geleverd zou worden. En dat zij er op toe zou zien. Ik was al flink boos. Verantwoordelijk ligt bij verzender en niet bij de klant. Zij hebben niet hen betaald zoals zij beweert ,dat heb ik. En geen pakket. Dat volgens post.nl kwijt is. Om welke reden dan ook. Andere pakketten komen wel aan. Jammer want eerder heb ik meerdere malen met volle tevredenheid besteld bij Sapph .ik hoop alsnog het pakket te krijgen en anders aan het eind van de week mijn geld terug
10 feb 2024
De levering was niet om trots op te zijn. Orderverwerving ging goed tot dat het aangeboden was aan PostNL na telefonisch contact en mail verkeer is de order verzonden met DHL. Levering dan wel binnen twee dagen. Totale order duur twee week Communicatie had wel wat beter gekund. Maar eind goed al goed.
WS
wilma s.
bovenkarspel
27 jan 2024
tijden aanhouden van de telefoon en niet op vrijd 40 min eerder stoppen met opnemen. had bestelling gedaan wat geannuleerd is maar mijn geld heb ik . nog niet teruggekregen
3 feb 2024
Bestelling gedaan op 23 jan 2024 en nog niets binnen en geen informatie van Sapph.......
verzending duurt mega lang. klantenservice geeft niet thuis
Heb de bestelling tot op heden nog niet ontvangen.
Pakket nog niet ontvangen na 2 weken
Wacht al een poos op mijn bestelling
4 feb 2024
Verzending duurt veel te lang

Oplichters

Bestelling duurde erg lang om aan te komen, weinig communicatie hier rondom heen (bijv een mailtje dat de bestelling vertraagd is zou fijn zijn). Vervolgens is mijn bestelling incompleet en zou ik geld van dat product wat mist terug krijgen. Nooit gehad. Mail gestuurd naar de klantenservice en nooit een reactie ontvangen. Ik beveel deze webshop absoluut NIET aan. Voelt namelijk als oplichterspraktijken… De reden dat ik 2 sterren heb gegeven ipv 1, is omdat de 2 producten die wel zijn geleverd, goed zijn.

Bezorging onvoldoende

Over de kwaliteit van de bestelde spullen kan ik nog niets zeggen, maar over de bezorging wel. Het duurde een week voordat er uberhaupt over bezorgen gesproken werd. Vervolgens komt er een dag van te voren eindelijk een geschatte bezorgtijd tussen 8.30 en 21.30u. Gelukkig heb ik een pakketbox naast de deur hangen waar het makkelijk in zou moeten passen. Helaas is het daar niet in gedaan, maar krijg ik binnenkort te horen waar ik het alsnog zelf mag komen ophalen. Ik ben hierover dus ontevreden...

Communicatie ronduit slecht, voorraad niet op orde, zo lijkt het...

Je wordt niet op de hoogte gebracht over t feit dat ze flinke vertragingen opgelooen hebben met de feestdagen, in mijn geval wacht ik nu al meer dat 2wk en nog steeds geen teken van leven. Ben zelf gaan mailen, waar je dan n antwoord op krijgt, maar ook over t verloop van de bestelling hoir je verder niks! Over 2wk ga ik op vakantie, hopelijk i s mijn bikini dan binnen en is ie goed.. intussen maar naar wat anders uitkijken..

Nog geen geld retour ontvangen!

Nog geen geld retour ontvangen. Dat moet wettelijk binnen 14 dagen. Retourzending is op 19-12-2023 door Sapph ontvangen. Ik wacht nu al ruim 3 weken.. Ik heb gisteren hierover een mail gestuurd. Nu weer maar (af)wachten, helaas. Mooie producten, maar dit vind ik echt wel een probleem!
Volgens de website "voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden". Heb inmiddels 2 weken geleden besteld maar nog niets ontvangen. Ook geen reactie van de klantenservice.
MH
Margo H.
Vianen
Spullen verkopen die er niet meer zijn, is best vervelend. De BH was al een poosje niet meer op voorraad in mijn maat, dus heb ik daar een berichtje over achter gelaten. Dat kon en werd ook gevraagd. Toen ik weer een keer op de site keek, was de maat wel op voorraad en was ik er erg blij mee. Na ruim 2 weken kreeg ik bericht, dat de BH er niet meer was, dus teleurstelling.
NR
N R.
Amsterdam
13 jan 2024
Een manier vinden om de korting toch te verwerken wanneer jullie die geven! Nu ben ik €12 duurder uit. Achteraf kreeg ik een korting code maar nu moet ik alsnog een bestelling gaan plaatsen die ik niet nodig hebt! Zeer on klantvriendelijk. Zie mezelf niet gauw weer bij jullie bestellen!