Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.362 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Mooie spullen maar slecht met retouren

Goede aanbiedingen, mooie producten. Echter zeer traag met verwerken retouren.. Het zou binnen 3 weken terug gestort worden maar ik wacht al 6 weken.
WW
Walter W.
Budel-Dorplein
Zorgen dat alle maten beschikbaar zijn als er een korting is.
3 mrt 2024

redelijk

veel
Heb nog steeds niets ontvangen dus kan het product nog niet beoordelen. Heb al een keer eerder iets besteld maar dat ging heel vlot. Zag op facebook al dat heel veel mensen, sommigen al maanden, zaten te wachten op hun bestelling. Dus dat kan zeker verbeterd worden!
3 feb 2024

Geduld hebben

Het duurt lang voordat de bestelling wordt bezorgd. Ik heb wel keurig antwoord gekregen op mijn mails. Het geld voor mijn retour moet ik nog steeds ontvangen (4 weken geleden) Over de producten ben ik wel heel tevreden.
Teveel aanbiedingen waar alleen nog kleine maten voorradig zijn. Denk je dat je een leuke Bh vind en dan is je maat er niet. Hopelijk bij de nieuwe collectie alle maten voorradig.
3 feb 2024
Eerste bestelling verliep vlot Andere bestelling duurt langer nog niks

Matig

Meer dan een week gewacht op mijn bestelling. Nadat ik een mail stuurde werd het pakket meteen opgestuurd. Volgende dag een mailtje dat er een product niet meer op voorraad was en niet meer geleverd kan worden met een 'sorry mail'. De andere Bh aan de kleine kant, maar niet van plan op terug te zenden in verband met de retour kosten. Niet handig voor een lingerie winkel waarbij het belangrijk is om bh's goed te passen gezien elke bh anders valt.
14 jan 2024

Bereikbaarheid en communicatie is slecht

Lange levertijd, geen enkele communicatie tussen het moment van bestellen en 10 dagen later leveren. Het door SAPPH genoemde telefoonnummer wordt niet beantwoord en op email krijg je geen reactie.
6 jan 2024
Zeer lang geduurd voordat bestelling werd verzonden, bijna twee weken later kreeg ik het pas geleverd.
18 jan 2024

Tevreden met ruimte voor verbetering

De site was duidelijk en overzichtelijk. Het minimum bestelbedrag voor gratis verzending leek in mijn geval niet te kloppen. Daarbij duurde het vrij lang (anderhalve week) voordat mijn pakket geleverd werd; in de tussentijd vond er geen communicatie plaats. Een mailtje met 'Hou vol, je bestelling komt eraan' was in dit geval fijn geweest en scheelt de klantenservice misschien vragen vanuit klant. Pakket is goed geleverd en compleet!
WB
W B.
Wink bij duurstede

Zeer slecht

Bereikbaarheid, telefoon niet opgenomen inbox vol. Geen reactie op mijn mail. Wel pas na 10 dagen wat absurd is. Hierdoor komt het onbetrouwbaar over e had ik het idee met nep website te maken te hebben. To bestlinh toch mog kwam
6 jan 2024
Verzenden duurt erg lang en ook niet al het bestelde was leverbaar. Jammer! Producten die geleverd zijn, zijn wel mooi. waarschijnljjk door de feestdagen, maar vermeld dat dan op je site ipv bezorgdiensten zijn erg druk.
13 jan 2024
Na meerdere malen contant opgenomen te hebben met klantenservice geen enkele reactie ontvangen! Pakket werd erg laat verstuurd na aankoop.
18 jan 2024
Producten zijn goed maar de verzending duurt een eeuwigheid. Tussen bestellen en verzending( 3 weken) blijft het volledig stil.

Late levering, prima product, lage prijs

SAPPH had een mooie sale en op de website stond: vandaag besteld, morgen verzonden. Dat heeft meer dan een week langer geduurd, en ook een tussentijdse update is hierover niet gegeven. De klantenservice is slecht bereikbaar. Intussen bleef ik wel overal minstens 3 reclames per dag zien- ik zou de prioriteiten iets aanpassen als ik Sapph was.
Het heeft meer dan 7 werkdagen geduurd voordat er communicatie kwam dat mijn pakket verstuurd was en vervolgens toen mijn pakket 2 werkdagen later kwam zat er een briefje in de doos dat de helft van mijn bestelling er niet inzat.
Het duurde lang voor de bestelling verzonden werd, nu klopt de verzending niet, er mist 1 item. De klantenservice is maar heel beperkt bereikbaar en tot nu toe geen reactie op de mail.