Sapph.com- Logo - Beoordelingen

Sapph.com

1.210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.362 beoordelingen in totaal

ongeldig

Sapph.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Sapph.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

het was echt een cadeautje om het uit te pakken, zo mooi en en netjes is het allemaal ingepakt. Echt met zorg. Ik werd er echt blij van. Mooie kwaliteit, en super acties. Er zat ondanks dezelfde maat besteld, best verschil in pasvorm, dat is wellicht iets dat bij een model gezet kan worden aan reviews van klanten, valt ruimer of best krap. Wat ik lastig vond is bij een ruiling van een actieset, bv 25 euro complete set, als dan je een maatje kleiner wilt van 1 van de 2 van het setje, dan is dat iets wat niet gefaciliteerd wordt. Uiteindelijk heb ik een compleet nieuw setje besteld, en komen wel er wel, maar dit is wat omslachtig. Aan de andere kant, het is echt een hele goede aanbieding dus tja...het is niet echt een klacht hoor. Maar dit kan wel beter en makkelijker. Overigens werd ik heel netjes geholpen aan de telefoon, complimenten. Succes!!!

26 dec 2023
Ik stuur helaas deze uiterst negatieve review nadat ik al meerdere keren geprobeerd heb in contact te komen met Sapph voor een oplossing. Lang verhaal kort: ik heb op 28 november besteld en tot nu toe 1 bh gehad van mijn complete bestelling van in totaal 4 BH’s en 1 string. Die ene BH na lang aandringen of ze dan toch a.u.b. zaken die ze wel op voorraad hadden al konden verzenden. Dit bedrijf maakt er een puinhoop van. Het is of bijna failliet of er is sprake van compleet mismanagement. Ik heb vanwege Black Friday op 28 november besteld, de belofte was dat je het de volgende dag in huis zou hebben. Toen dat niet zo was ging ik zelf mailen. Ik kreeg de reactie dat het druk was en er extra voorraad besteld was. Sapph verkocht dus kennelijk producten die ze niet eens op voorraad hadden. Ik zou het voor Sinterklaas in huis hebben. Het was namelijk een cadeau van mijn man. Dat gebeurde niet. Toen zou ik het voor Kerstmis in huis hebben. Dat gebeurde ook niet. Elke keer moet ik zelf mailen, er is geen enkele pro-activiteit vanuit Sapph. Er komt ook geen uitleg waarom het allemaal zo gelopen is en het bedrijf heeft geen enkele compensatie op deze bestelling aangeboden voor het zeer lange wachten. Ondertussen mailen ze je elke dag plat met nieuwe acties, maar mijn bestelling in orde maken ho maar. Kennelijk is er veel omzet / cashflow nodig? Voor mij nog een signaal dat er iets goed mis is. Ik wacht nog tot na de jaarwisseling en daarna ga ik juridische stappen ondernemen om mijn spullen en/of geld terug te krijgen. Als ik op diverse review websites kijk is mijn ervaring niet anders dan veel andere klanten: lang wachten op de bestelling, lang wachten op terugbetalingen na retouren, lang wachten op reacties vanuit de klantenservice. Mijn advies is om hier niet meer te bestellen. Er gaat te veel mis en het is voor mij onzeker of het (financieel) nog wel goed gaat bij Sapph. Denk dus goed na voor je hier nog iets besteld!

Beoordelingen voor Sapph.com

Kwaliteits lingerie en badkleding. Duidelijke informatie op de website. Snelle verzending.
PP
Peter P.
Vogelenzang
Levering is goed. Kwaliteit is prima. Maat is goed. Helemaal top
Altijd goede service en ook als je ze belt
Uk ben super blij met Sapph
Super kwaliteit en pasvorm

Snel binnen, mooie kwaliteit

Ik las veel reviews dat het lang duurde voor de pakketjes kwamen dus hier rekende ik op, maar ik heb twee keer besteld en het was er binnen twee dagen, dus ik ben blij verrast. De kwaliteit is heel mooi zoals ik gewend ben.

Heel tevreden

Na al deze negatieve reviews durfde ik eigenlijk niks te kopen maar pakket was binnen 2 dagen op de post en 2 dagen daarna geleverd. Spullen zijn mooi en past goed!
Beter stukje na bestellen laten weten via mail contact wat mensen kunnen verwachten qua levertijd
Het was een hele mooie Valentijn pakket. Alles wat er erin zit is van een goede kwaliteit.
MB
M B.
Zoetermeer
Prachtig ondergoed. Mooie kwaliteit. Betalen wel heel erg laat terug maar doen dat wel!
JD
De mooie passende BH en slips ik ben er blij mee. De site is leuk om naar te kijken.
10 feb 2024
Betere bezorging, zit er nu al ruim een week op te wachten
24 feb 2024
Snelle levering. Super mooie kwaliteit en super pasvorm.
Kwaliteit is super en alles zit perfect

PerfecPasvorm

Perfecte Pasvorm Snelle levering
24 feb 2024
Mooie lingerie en top kwaliteit!!
Snelle levering, netjes verpakt