CarKiddo- Logo - Beoordelingen

CarKiddoReviews

Gecertificeerd sinds: 19 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
CarKiddo is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij CarKiddo kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 nov. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor CarKiddo

55 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 jan. 2022
Snelle levering van de auto.De afstandsbediening deed het niet we hebben gebeld meteen antwoord en netjes behandeld.De volgende dag hadden we de nieuwe al in huis..Bedankt super service!

9 mei 2022
De levertijd 1 dag verlaat !

Beoordelingen voor CarKiddo

Alles was perfect behalve snelheid levering niet zoals vooropgesteld
7 okt. 2022
Na 2 werkdagen kwam de auto al binnen! Super snelle levering, we hadden gehoopt dat hij op de verjaardag van onze dochter binnen zou komen maar dit lukte helaas niet. Verder zijn we super tevreden met de auto!
1 nov. 2022
Snelle levering, en snelle reactie op een vraag
5 sep. 2022
Helaas deed de verlichting het niet. Mocht hem meteen om komen ruilen dus prima. Wel misschien beter eerst testen voordat hij de winkel uit gaat?
4 feb. 2022
Pakket was snel bezorgd. Ook voor vragen reageren ze snel. 1 minpunt was dat er helaas geen instructie (soort van ikea boekje) bij zat. Dus hadden we eventjes moeite met uitzoeken hoe sommige onderdelen waar/ hoe in elkaar gezet moesten worden. Verder ziet auto er goed uit. Mooi wagen.
3 jan. 2022
Product is top. Stond keurig netjes klaar. Werkt prima. Alleen parkeren in de buurt is wel een dingetje als je een 14 kilo speelgoed auto wil meenemen
2 jul. 2022
een rijbewijs erbij doen is leuk
16 feb. 2022